Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 Bule aer instalatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 Bule aer instalatie

    Pe instalatia de alimentare sunt bule de aer. Daca turez motorul creste numarul acestora si marimea lor.

    Din ce am citit pe internet o posibila cauza ar putea fi pompa de inalte, a ramas duza de retur blocata pe deschis.

    Pana acum am schimbat 2 filtre de alimentare.
    Am pus un bidon de 20 litri motorina langa masina sa traga din el. Este ok nu mai trage cu bule. Deci problema este de la rezervor pana la filtru.

    Am vazut pe un forum extern cum ca ar fi ramas duza de la pompa de inalta presiune pe deschisa si ca toata motorina o da foarte repede pe retur, pe rezervorul din stanga, si astfel implicit transferandu-se in rezervorul din dreapta nu stiu cum si induce bule de aer in conducta de alimentare care cica este pozitionata in rezervorul din dreapta.

    Intentionez sa schimb pompa de inalta presiune cu una noua. O fi bine?

  • #2
    Nu are a face pompa de inalta presiune cu bulele pe circuit alimentare combustibil .verifica oringurile de pe conductele ce intra in filtru motorina , circuitul propiu zis de alimentare , tur retur , acolo nu etanseaza undeva ai de aceea ai bule de aer in circuit alimentare.

    Comment


    • #3
      RE:

      Am pus un bidon de 20 litri motorina langa masina sa traga din el.
      Nu mai trage bule dar masina tot greu porneste.
      Este clar ca o supapa de retur nu isi face treaba ori din pompa de inalte ori de pe rampa comuna si da motorina pe "gura larga" innapoi pe retur de unde si balbotarea din rezervor si implicit bulele de aer din instalatia de alimentare.

      Uite speta: daca alimentez motorul din bidon, si las sa bage returul in rezervor, implicit creeaza presiune in rezervor si imi impinge motorina cu bule aer pe circuitul de alimentare care este lasat liber intrucat am alimentat din bidon.
      Acum intelegi cat de stransa este legatura retur->alimentare->bule aer chiar daca pare absurd?
      Inginerii de la mercedes benz cand au conceput rezervorul acela nu l-au conceput sa bage motorina cu bule, dar daca returul intoarce multa motorina pe "gura deschisa" ca "la robinet" atunci incepe sa bage cu bule.

      Am verificat azi alimentarea completa rezervor-filtru este in foarte in regula.

      Comment


      • #4
        Din cate stiu pompa de inalta presiune are o supapa care regleaza presiunea in injectoare ,si in rampa comuna mai este o sonda care citeste presiunea din rampa ,acest tandem face ca presiunea sa fie undeva la maxim 230 bari daca nu ma insel , daca supapa de pe pompa de inalta nu lucreaza nu porneste sau porneste si se opreste ,am gasit la un motor aceasta problema imi pornea si ajungea presiunea in rampa la 1200 bari si sonda din rampa comuna taia alimentarea de motorina si oprea motorul .returul din cate stiu vine din injectoare .

        Comment


        • #5
          Am avut si eu problema asta. Am anulat incalzitorul de motorina. Din tur vine un furtunas in incalzitor si din el in filtru. La mine cred ca furtunasul ala avea o fisura undeva. Cand acceleram venea p gramada de aer. I-am pus si o supapa de sens pe tur, si acum totul e ok.

          Comment


          • #6
            RE:

            S-a rezolvat problema cu aerul.
            Rezolvarea a fost urmatoarea:
            1. kit reparatie pompa inalta presiune cost 80 Ron.(Curgea motorina din pompa de inalte)
            2. Curatat pompa de inalta presiune, era tare insiclita prin interior.
            3. Schimbarea valvei dupa rampa comuna, cumparata noua Bosch, pret 600 Ron.

            In principiu masina dadea eroare cu El. Power control, Visit Workshop, pornea greu si avea bule de aer pe instalatia de alimentare. Rezolvarea o aveti mai sus prin cei 3 pasi.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF