Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bataie spate. Brate, Bielete, Bucse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Liviu asa am facut si eu am schimbat doar bucsele de la brate si apoi a cazut pivotul.

    Comment


    • #17
      Originally posted by moshnegutzu View Post
      Eh, ii o diferenta cam mare.
      Originally posted by steradulescu View Post
      Liviu asa am facut si eu am schimbat doar bucsele de la brate si apoi a cazut pivotul.
      Non comment "" fiecare face cum sta financiar , bratul cu pivot se schimba cu tot , nu se merita schimbat doar bucsa stiu din propia experienta si mai ales ca acolo se duce acel pivot de obicei .

      Comment


      • #18
        Daca schimb, schimb totul si sa-mi iau de-o grija.
        acum, nu stiu daca sa le schimb eu sau sa ma duc in service.
        Totusi, preturile date de service-ul respectiv mi se par cam mari.

        Oare cam cati km duc piesele respective?

        Comment


        • #19
          Manopera fiind cea din acea lista ,adica 180lei? pentru toata articulatia de pe spate? Daca da este un pret foarte bun ,nu este mult deloc. Si referitor de cati km vor tine ,este raportat la calitatea lor si la gropile pe care le va suporta masina . Si verifica si amortizoarele daca tot vrei sa schimbi tot.

          Comment


          • #20
            Calitatea pieselor isi spun cuvantul in acest caz.
            Spre exemplu la unul dintre masinile mele, care este fabricat din anul 1995, nu am schimbat nici un brat sau bucsaraie pe partea din spate, si masina este in tara din 2005, (15 ani) iar are la bord in total 300.000 KM.

            Si altii schimba la W203 bucse la greu la masini de 10-13 ani, nu credeti ca e o diefrenta enorma?

            Inca ceva, chiar si piesele originale nu mai tin cat au tinut odata.
            Este irelevant sa intrebi cati kilometri tine un brat sau o bucsa.

            Referitor la manopera, cum zicea si Liviu, nu este mult, mai ales ca e de ceva lucru si timp sa schimbi aceste brate si bucse.

            Spre exemplu dat de un coleg care a fost la un servis sa schimbe o piesa pe langa motor, si ca au desfacut 3 surube, au cerut 100 RON!, dar pana la urma au lasat-o la 50, era o lucrare de 15 minute maxim.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #21
              Faptul ca piesele nu mai tin ca acum 20 ani, e datorita calitatii lor din motive comerciale.
              Nu inteleg despre ce 15 ani spui la masina, dar din 2005 sunt doar 10 ani. 180lei manopera nu e mult, doar ca e numai daca iau de la ei piesele (pt ca mai castiga si la ele)

              Comment


              • #22
                Mercedesul este din 1995 a zis colegul IACOB si adusa in Romania in 2005 ....Azi am demontat eu personal o punte completa de w202 si am dat toata articulatia jos , grup , planetare , masina fiind din 1997 , sincer a durat 4 ore , dat cu spray ultradegripant , cu prelungitoare pe chei ,a fost jale ,mai ales la suruburile de la planetare care se prind pe grup care nu au fost desfacute vreodata . Asa ca mergi la service si le schimba la "180lei este super ieftin ... Si puntea a fost data jos de pe o masina , nu pe masina ,dar si pe masina daca nu o urci pe elevator este greu sa le schimbi .

                Comment


                • #23
                  In 180 Lei era doar schimbatul pieselor respective. daca schimb tot, cu siguranta creste pretul manoperei.

                  Comment


                  • #24
                    O singura bieleta iti da bataie de cap cea care la un cap pivot si la la celalat cap bucsa ca de acolo se face unghiul de cadere la roata , daca ai chei un cric si un canal o poti face si tu la cele simple nu la cea cu reglaj . Pentru ca la cea cu reglaj unghi trebuie sa mergi la un atelier specializat sa faci unghiul de cadere.
                    Daca le schimbi tu sau la service sa puna vaselina pe suruburi cand le monteaza ca altfel nu le mai desfaci ,ce am gasit eu azi , la bieleta cu reglaj am taiat suruburile , a fost imposibil sa le scot de pe bucsa ...
                    Last edited by liviu40; 03-29-2015, 14:14 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Mie pentru bratul inferior fata 30 ron schimbat,dar e trebuit refacut unghiul ca statea stramb volanul.Deci la atelier ca trebuie si unghiul!

                      Comment


                      • #26
                        Mai am o curiozitate. Se schimba greu piesele respective? Ma refer la brate si bucsi.

                        O alta ar fi: Imi poate spune cineva unde vine montat senzorul GPS? Mi-am luat navigatie pt a mea si o voi schimba singur.

                        Comment


                        • #27
                          Bratul inferior se schimba usor,cel superior trebuie slabit amortizorul.Bucse la carete referi?

                          Comment


                          • #28
                            Burse la braţ. Cred ca de alea era vorba in hârtia respectiva.

                            Comment


                            • #29
                              Bucsile se scot foarte usor daca ai cu ce de pe toata articulatie spate si fata . Asta ca sa iesi mai ieftin decat sa cumperi bratele" complete noi . Am schimbat eu azi la un w202.

                              Comment


                              • #30
                                Schimbi bucsele de la brate si dupa ceva timp(nu mult),cade pivotul si trebuie schimbat tot bratul.Faci cum crezi ,eu iti spun ce am patit eu ca sa nu platesti de 2 ori.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF