Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Noxe la RAR

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noxe la RAR

    C 200 CDI din 2001 nu a trecyt azi la RAR de noxe.
    Zicea nenea ala cu mustatzi ca e motorina proasta (desi era euro5 cu 4.5ron) si sa ii adaug aditiva si sa revin maine pt o noua proba.
    Tot el spunea ca dupa ce adaug aditiv trebuie sa iese OK

    Sfaturi daca e OK sa pun aditiv in rezervor...... pret aditiv 18-20 Ron.... o fi oare bun?
    W203 - 2001

  • #2
    Reguli inainte sa masori noxele :

    - nu mergi cu rezervorul gol
    - mergi cu motorul cald la RAR, daca sunt cozi, il intretii cald tinand motorul pornit
    - inainte de a merge la RAR cureti depunerile de pe evacuare respectiv calamina de pe injectoare prin urmatoarea procedura: in treapta 3 turezi motorul pana la zona rosie (sau ma rog pana la 4000rpm daca ti-e mila) lasand apoi sa revina la relanti singur-repeti procedura de 3-4 ori bineinteles doar cu motorul cald (apa la 90 de grade de cel putin 20 de minute).

    PS. N-am avut niciodata probleme cu gazele la diesel, nici nu am adaugat niciodata aditivi (nici macar iarna). In schimb am schimbat filtrul de motorina la fiecare 30000km.

    Comment


    • #3
      Rezervorul era jumate... forje nu i-am dat ca nu m-a invatzat nimeni si nici nu am umblat la injectoare.
      Ideea este ca la 4500 cat a luat in sfecla de la ala cam iesea fum.
      Dupa 3-4 talpi date de nepot nu mai scotea fum rau dar a zis ca ma mai cheama odata ca "NU IES".....

      S il ia draq... ma duc maine ....... poate ies maine.

      Intrbarea arzatoare ar fi daca este bine sa bag aditiv de motorina sau nu ca unii de prin curtea rar-ului ziceau ca nu face bine la injectoare... si alte variante aiuritoare.
      Last edited by florineasca; 09-16-2008, 20:18 PM.
      W203 - 2001

      Comment


      • #4
        Vezi ca mai era un topic despre noxe..cik ar trebui sa ti-o accelereze mai mult timp, nu sa o bruscheze..cauta pe forum ca sigur te va ajuta ceea ce s-a discutat acolo.

        Comment


        • #5
          Individul de la RAR astepta sa ii "impingi" ceva in buzunar. Asa fac majoritatea.

          Comment


          • #6
            Am avut pana acum o gramada de TIGAI si TARABE pentru care a trebuit sa imping... cred ca a venit momentul sa ma opresc la masina asta.
            Am bagat aditiv, am forjat-o de balamuc, si s-a schimbat mersul radical: nu mai scoate fir de fum si am trecut testul azi de se mira acelas nepot ca cika este sub ce scrie in certificat....

            Un gainar... in plus sigur nu mergea bine testerul ca nu cred eu ca la 200.000 poate sa dea mai bine noxa decat in certificat.

            Deci s-a rezolvat fara impins la buzunar.

            Mersi pt sfaturi si daca mai avetzi prieteni tantalai ca mine dati-le sfaturile astea inainte de a ajunge la RAR
            W203 - 2001

            Comment


            • #7
              No bravo, sa traiesti ca, cu noxele in regula esti...!

              Comment


              • #8
                Atata timp cat ai pus motorina e5(exclus luckoil) e deja aditivata...(cica).
                E bine ca ai rezolvat-o...la mine a mers mai simplu...i-am "impins" ceva mustaciosului de la RAR ca mi-a fost mila sa o "urecheasca" in halul ala si i-am luat noxele de la un Sprinter...
                Sigla Mercedes-Benz semnifica cele trei spatii pentru care germanii produc motoare – sol, apa si aer

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF