Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme schimbator de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme schimbator de viteze

    Dupa cum am zis in alt post am un mercedes w204 C220 cdi din 2007 si am o problema care ma dispera. Adica in treapta a doua schimbatoru tremura fata-spate de zici ca e posedat. Mentionez ca face acest lucru numai in treapta a doua .Am schimbat tampoane motor si cutie,uleiul de la cutie,verificat daca cutia de viteze are joc si nu are dar schimbatoru tot tremura urat in treapta a doua. Aa si la service unde duc masina mi sa zis ca am putin joc in timonerie. Care ar fi problema deoarece la reprezentanta Mercedes Casa Auto unde duc masina la reparatii mereu nui dau de cap

  • #2
    Joc in bucsa timonerie mai mult ca sigur dupa parerea mea , dar cel mai bine urcata masina pe elevator si vazut ce anume produce "tremurat" daca tampoanele au fost schimbate, si in cel mai rau caz ramane cutia cu problema daca face doar in treapta a 2. Curios ca cei de la reprezentanta nu-i dau de cap.....

    Comment


    • #3
      Sa nu ajungi sa fii nevoit sa schimbi sicronu de adoua si pinionu schimba furcile, aceeasi problema o aveam la o cutie la un vito 639 sa rezolvat schimband furcile din cutie.

      Comment


      • #4
        Ce cutie are masina , la manuala ca sa ajungi la bucsile de la schimbator , trebuie data cutia jos...trepideaza la relanti schimbatorul ?

        Comment


        • #5
          Nu trepideaza scuze cutia e manuala. Doar in srcina in treapta a doua joaca fata spate schimbatoru rau

          Comment


          • #6
            Originally posted by b97dmt View Post
            Ce cutie are masina , la manuala ca sa ajungi la bucsile de la schimbator , trebuie data cutia jos...trepideaza la relanti schimbatorul ?
            Ai umblat vreodata acolo? Cum sa dai cutia jos ? Nici nu sti unde sunt acele bucsi de vorbesti.

            Comment


            • #7
              Buna ziua. detin si eu un mb 203 kompresor fabricatie 2001 cu cutia automata ,problema care o am e ca nu pot porni nu imi arata in bord( neutralul sau automatic sau manua)l eu locuiesc in slovacia am duso la un servis au dat cu spray de contact si ma tinut de la servis pana acasa .A 2 zi cand sa pornesc aceasi surpriza nu imi porneste din cauza Ca nu imi arata netralul ca sa pot pornii pls help

              Comment


              • #8
                Originally posted by liviu40 View Post
                Ai umblat vreodata acolo? Cum sa dai cutia jos ? Nici nu sti unde sunt acele bucsi de vorbesti.
                Ma refeream la cele care se afla sub schimbator....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by paul gherbe View Post
                  Buna ziua. detin si eu un mb 203 kompresor fabricatie 2001 cu cutia automata ,problema care o am e ca nu pot porni nu imi arata in bord( neutralul sau automatic sau manua)l eu locuiesc in slovacia am duso la un servis au dat cu spray de contact si ma tinut de la servis pana acasa .A 2 zi cand sa pornesc aceasi surpriza nu imi porneste din cauza Ca nu imi arata netralul ca sa pot pornii pls help
                  Problema ta este la timonerie schimbator , Cauta si schimba maneta" schimbator.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by b97dmt View Post
                    Ma refeream la cele care se afla sub schimbator....
                    Deci acolo sunt doua bucsi din cauciuc , sunt usor de schimbat , se da timoneria jos , foarte usor contine o traversa prinsa cu 2 suruburi de 8 pe caroserie , deasupra la cutie este o clipsare cu cap rotund si pe partea stg este acel cablu care se scoate foate usor prin impingere si se elibereaza cablul. Vorbesc in cunostinta de cauza foarte clar , doar am avut un schimb de cutie la un coleg de pe forum pe un w203 200 kompresor la care i-am schimbat cutie viteze din semiautomata si i-am pus manuala tot 6+1.
                    Last edited by liviu40; 03-04-2015, 21:02 PM.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF