Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme acceleratie in reprize

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme acceleratie in reprize

    Salut. Am un C200 cdi 85kw, 2002. am urmatoarea problema: daca accelerez usor in treapta a 2-4 (nu am incercat mai sus) incepand de la 1600-1800 turatii (chiar de la 2000+) pana la 2500 masina zvacneste fara a scoate vreun sunet "anormal" si accelereaza in reprize. Daca accelerez tare-spre brusc nu simt nicio problema, ba chiar nici daca repet procedeul cu accelratia lina, pentru un interval scurt. Am schimbat debitmetrul de curand (abia am 200km cred) si alimentez doar de la OMV. Daca a mai intalnit cineva problema sa ma anunte. Referitor la post..in cazul in care exista un alt thread cu problema aceasta poate fi mutat, insa am cautat inainte de a posta.

    Am uitat sa adaug faptul ca din cate se pare ar avea un consum usor mai mare (+1,5-2 litri/100 chiar).

    M-am uitat mai atent si se pare ca una dintre rolele de la motor face un zgomot ciudat (ticaitul este mai puternic). Exista posibilitatea sa fie de la rola respectiva?
    Last edited by doktor4carz; 09-16-2008, 17:46 PM.

  • #2
    Am fost azi si am pus-o pe tester. Surpriza!!!..masina nu are nimik...doar un injector nu era in parametrii normali(usor sub din cate am inteles). Din cazua motorinei. Insa in privinta rolei de la distributie..se pare ca e putin zgomotoasa si a ramas stabilit sa dea jos distributia si sa se uite atent la fiecare componenta in parte - s-ar putea sa fie necesara inlocuirea ei. Mesaj dat pe 17.09.2008

    Intr-un final, dupa ce am scos-o la un drum "lung"(70km), inevitabilul s-a produs. In timpul mersului s-a oprit motorul, mi-a aparut esajul 1 faul-EPC EL.POWER- visit workshop. Am citit pe forum si am inteles ca ecp-ul e raspunzator cu alimentarea cu carburant. Adik posibile probleme: pompa de motorina, poma de injectie, unul dintre injectoare sau chiar mai multe. Va tin la curent. Daca se constata ca este de la carburant sunt pornit sa-i dau in judecata pe cei de la OMV. Mesaj dat pe 18.09.2008
    Last edited by Emilliano; 09-18-2008, 19:15 PM.

    Comment


    • #3
      Am pus masina pe tester si eroarea a fost "P1187" Fuel rail pressure (FRP) sensor-malfunction. Wiring poor connection, fuel pressure regulator control solenoid, fuel rail presure (FRP) sensor, fuel level low, fuel pressure, high-presure fuel pump, injector(s). Ce inseamna FRP, cumva pompa de injectie?!?!? In plus ma intereseaza cum as putea sa o repar. Multumec

      Pan' la urma a venit doc pe la mine si dupa 10 min de uitat mai mult pe intuneric a descoperit un senor ce venea pus in capatul unei conducte ce alimenta cele patru injectoare. Din pacate senzorul nu a fost prins in ambele capete si a cedat rupandu-se capul ce intra in conducta. Promit sa va tin la curent in continuare.

      S-a rezolvat. Am inlocuit senzorul de la rampa de presiune (cel din capat dinspre stergatoare), iar masina merge ok. Nu uitati in cazul in care va da eraorea P1187 sa luati in calcul si varianta asta.
      Last edited by Emilliano; 09-20-2008, 21:56 PM.

      Comment


      • #4
        Multzumesc cu aceasta ocazie echipei de la Autoklass pentru seriozitatea in stringerea shuruburilor de care dau dovada... Iata de ce recomand cu tarie, in patria noastra de cacat, reparatzia mashinii in spatele blocului... Case closed. By me...jenant... ce nu face autoklasu face un doktor ratat...

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF