Salutare!
Posed un C200 2.0 kompressor w203 si am o problema care se manifesta in felul urmator:
-la relanti volanul este foarte greu manevrabil, servodirectia nu functioneaza
-cu motorul turat (ex:2000-3000 rpm) servodirectia functioneaza normal, volanul se invarte incet
Dupa o inspectie vizuala, asupra furtunelor servo, am observat ca manevrand volanul stanga-dreapta (indiferent ca este la relanti sau turat) acestea se incordeaza/se umfla...semn ca ar fi presiune in instalatie.
Am schimbat si uleiul si fenomenul persista.
Servodirectia a functionat normal, pana cand intr-o zi la munte am dezactivat ESP-ul si m-am jucat putin prin zapada... imediat ce am terminat joaca a aparut acest fenomen.
Sa fie oare sfarsit de cariera pentru pompa servo?
Tin sa precizez ca nu se aud zgomote la bracaj maxim stanga-dreapta si nici nu am observat scurgeri de ulei...in mers volanul raspunde prompt fara sacadari...doar la relanti e problema.
Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!
Posed un C200 2.0 kompressor w203 si am o problema care se manifesta in felul urmator:
-la relanti volanul este foarte greu manevrabil, servodirectia nu functioneaza
-cu motorul turat (ex:2000-3000 rpm) servodirectia functioneaza normal, volanul se invarte incet
Dupa o inspectie vizuala, asupra furtunelor servo, am observat ca manevrand volanul stanga-dreapta (indiferent ca este la relanti sau turat) acestea se incordeaza/se umfla...semn ca ar fi presiune in instalatie.
Am schimbat si uleiul si fenomenul persista.
Servodirectia a functionat normal, pana cand intr-o zi la munte am dezactivat ESP-ul si m-am jucat putin prin zapada... imediat ce am terminat joaca a aparut acest fenomen.
Sa fie oare sfarsit de cariera pentru pompa servo?
Tin sa precizez ca nu se aud zgomote la bracaj maxim stanga-dreapta si nici nu am observat scurgeri de ulei...in mers volanul raspunde prompt fara sacadari...doar la relanti e problema.
Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!
Comment