Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fasait puternic!! :((

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fasait puternic!! :((

    Iarasi eu pe capu vostru si deja incepe sa ma enerveze treaba asta, ma refer ca incep sa realizez ca w203-u e o masina foarte sensibila.
    Noua problema consta in faptu ca imi "fasaie" foarte tare de la motor dupa 2500 - 3000rpm. Mi frica sa nu fie de la turbosuflanta, masina fuctioneaza exact la fel ca si pana acuma nici fum nu iasa altfel de cum iesea pana acuma, doar fasaitu imi face griji este mult prea tare. Aceasa problema am observato in mers dupa un drum lung plin de gropi. Masina cu pricina este un w203 (C200) CDI 2004 in jur de 105000km. PLS HELP cat mai repede Mersi!
    Lasati emblemele in pace!!!

  • #2
    nimeni, nimic?
    Lasati emblemele in pace!!!

    Comment


    • #3
      Pai cu capota ridicata nu reusesti sa localizezi locul in care se aude fasaitul? Sa nu fie intercoolerul spart de la vreo piatra daca zici ca ai mers pe un drum tampit. Ar trebui sa se auda in fata jos, cam in dreptul nr de inmatriculare. Cam in zona aia e montat intercoolerul. Verifica si vacumurile, desi nu cred ca ar putea fi din moment ce masina zici ca fuge normal.
      Last edited by florineasca; 09-08-2008, 19:31 PM.

      Comment


      • #4
        Poate ai spart vreun furtun de la turbo sau de la intercooler.

        Comment


        • #5
          precizez ca fasaie in momentu accelerari in zona a 2000si dupa 2000 rpm daca nu accelerez chear daca masina e turata si la 3000 nu mai fasaie cum o calc iara incepe.
          Lasati emblemele in pace!!!

          Comment


          • #6
            Eu aveam aceeasi problema la w 202, la drum lung dupa o vreme incepea sa se auda un fasait enervant, subtire care disparea imediat ce apasam cat de putin acceleratia.

            S-a dovedit ca era o peirdere pe un furtun de vacuum , iar aerul iesea pe la butonul de reglaj al farurilor. Daca apasam butonul putin , fasaitul disparea de asemenea.

            Cand mi-a aranjat Dok furtunasele de vacum, a disparut si fasaiala.

            Verifica furtunasele sa nu fie crapate pe undeva.

            Bafta!

            Comment


            • #7
              Traveler, nu e cazu meu; gata sunt 90% sigur ca e de la turbo desi nu mai fasaie ca ininte dar nici nu mai trage, merge ca o carutza, dar fum tot nu scoate. Oare are ceva daca circul asa cu ea pana reusesc sa o repar? si cat mar costa sa zicem un turbo nou, unde imi recomadati sa imi fac reparatiile ?
              Lasati emblemele in pace!!!

              Comment


              • #8
                gata nu stiu ce sa mai cred mi so apris si semnu ala galben ce seamana cu un motor...
                Lasati emblemele in pace!!!

                Comment


                • #9
                  Vesti bune!!! am fost azi cu masina la un tester si so dedus ca mi so crapat furtunu de la interculer care la randu lui a infundat umpic filtru de particule. Am apucat sa fac comanda pt furtun care nu ma costa mai mult de 215RON. Iar filtru de particule dupa cum mia fost explicat se curata automat printrun proces de ardere nu stiu exact cum. Deci sa speram ca ies ieftin cu reparatia. Revin dupa ce schimb piesa.
                  Lasati emblemele in pace!!!

                  Comment


                  • #10
                    Am revenit pt a va povesti happy-end-ul meu, dupa 11 zile cant am asteptat un rahat de furtun cu pretz de 250RON; inlocuirea lui a cosnstat in desfacerea a doua coliere si schimbarea furtunului ceea ce nu a durat mai mult de 2minute si a costat inca 500mii manopera plus o analiza a motorului cu vesti destul de proaste, imi fine acuma masina merge ca si ininte de incident. Orcum am o noua problema...Dar o voi povesti in alt THREAD.
                    Lasati emblemele in pace!!!

                    Comment


                    • #11
                      Foarte bine ca ai reparat`o....si ca ai scapat ieftin
                      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                      Si o panarama de scuter

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF