Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme w203 c200 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme w203 c200 cdi

    Salut. As dori si eu cateva sfaturi, de voi cu privire la erorile ce au rezultat ca urmare a unui test. Masina este un w203 cdi din 2001 de 85kw tip motor 611962, iar de curand i-am schimbat galeria de admisie cu tot cu motorasul actuator(sh) intrucat mi se rupsese o clapeta iar acesta se limita la 3000 rot/min.. Codurile eroare aparute pe un tester delphi sunt:
    P 0100 debitmetru (film cald)
    P1189 porturi intrare oprite
    P0105 map senzor
    P1192 senzor ulei Mentionez ca testul a fost facut imediat dupa schimbul de ulei si consumabile. De precizat ca inainte cand se limita la 3000 rot/min nu isi revenea pana la urmatoarea repornire, insa de la schimbarea galeriei mai are momente cand se limiteaza insa nu este nevoie de repornire aceasta revenindu-si singura . As dori sa ma ajutati sa identific piesele (senzorii) cu pricina. Debitmetru a fost schimbat in speranta ca nu se va mai limita insa masina se limita si dupa schimbarea acestuia cu unul nou. Orice sfat este binevenit. Va multumesc.

  • #2
    Astept pareri,sugestii ,sfaturi.

    Comment


    • #3
      Salut, debitmetrul a fost inlocuit cu unul nou sau cu unul sh? Verifica cum se comporta cu mufa de la debitmetru scoasa, si verifica de asemenea cum se comporta cu mufa de la senzorul de temperatura de pe admisie scoasa.
      Succes !

      Comment


      • #4
        Originally posted by sn78ten View Post
        Salut. As dori si eu cateva sfaturi, de voi cu privire la erorile ce au rezultat ca urmare a unui test. Masina este un w203 cdi din 2001 de 85kw tip motor 611962, iar de curand i-am schimbat galeria de admisie cu tot cu motorasul actuator(sh) intrucat mi se rupsese o clapeta iar acesta se limita la 3000 rot/min.. Codurile eroare aparute pe un tester delphi sunt:
        P 0100 debitmetru (film cald)
        P1189 porturi intrare oprite
        P0105 map senzor
        P1192 senzor ulei Mentionez ca testul a fost facut imediat dupa schimbul de ulei si consumabile. De precizat ca inainte cand se limita la 3000 rot/min nu isi revenea pana la urmatoarea repornire, insa de la schimbarea galeriei mai are momente cand se limiteaza insa nu este nevoie de repornire aceasta revenindu-si singura . As dori sa ma ajutati sa identific piesele (senzorii) cu pricina. Debitmetru a fost schimbat in speranta ca nu se va mai limita insa masina se limita si dupa schimbarea acestuia cu unul nou. Orice sfat este binevenit. Va multumesc.
        Cred ca de vina este totusi debitmetrul,chiar daca este nou dar nu original poate face aceeasi figura ,respectiv limitarea la 3000 .

        Comment


        • #5
          Debitmetrul l-am cumparat nou pierburg singura diferenta fiind faptul ca cel original avea sigla mercedes pe el. O sa incerc si cu cel vechi intrucat si cu cel nou motorul se limita la 3000 rot/min deci problema nu era acesta. Nu stiu care este mufa de la senzorul de temperatura de pe admisie .Un pic de ajutor daca se poate? Multumesc .

          Comment


          • #6
            Cum se comporta cu mufa de la debitmetru scoasa?
            Senzorul de temperatura de pe admisie trebuie sa fie situat pe teava dintre intercooler si galeria de admisie. Are o mufa cu 2 fire.

            Comment


            • #7
              Salutare!
              O problema o mai poate reprezenta un catalizator infundat; am avut si eu aceeasi problema ca si tine cu galeria si am schimbat-o(la fel, clapete rupte si sarite si nu mai se inchidea), iar dupa tot imi facea figuri, pana am descoperit ca era catalizatorul infundat; si mai e o problema: fi atent la injectoare sa nu aiba niste scapari, intrucat e o piulita acolo care etanseaza mai bine cand intra injectorul in blocul motor, costa 3 lei una si o schimb la cel care ai problema (schimbi si boltul care e vreo 5 lei).

              Comment


              • #8
                La injectoare nu am probleme, nu suf lã pe lângã acestea, iar din descrierea fãcutã bãnuiesc cã te referi la furtunul ce intrã in egr. Problema este cã din ce reþin eu pe acel furtun se aflã doi senzori . O sã verific mâine dacã am reþinut bine. In cazul în care am reþinut bine la care senzor faci referire ? Cel din partea superioarã sau inferioarã ?
                Last edited by sn78ten; 12-03-2014, 20:12 PM. Reason: din grabã am scris unele cuvinte greºit

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sn78ten View Post
                  La injectoare nu am probleme, nu suflã pe lângã acestea, iar din descrierea fãcutã bãnuiesc cã te referi la furtunul ce intrã in egr. Problema este cã din ce reþin eu pe acel furtun se aflã doi senzori . O sã verific mâine dacã am reþinut bine. In cazul în care am reþinut bine la care senzor faci referire ? Cel din partea superioarã sau inferioarã ?
                  Ar fi foarte bine sa faci o poza cu motorul pe care sa o postezi aici, eu am un w202 si cred ca furtunele sunt putin altfel, asa ca mai bine pune o poza ca sa nu scriu prostii. De asemenea poate fi si catalizatorul infundat cum a spus colegul. Ideal ar fi o diagnoza cu star-ul ca sa nu o mai luam ”pe dibuite”

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sn78ten View Post
                    La injectoare nu am probleme, nu suf lã pe lângã acestea, iar din descrierea fãcutã bãnuiesc cã te referi la furtunul ce intrã in egr. Problema este cã din ce reþin eu pe acel furtun se aflã doi senzori . O sã verific mâine dacã am reþinut bine. In cazul în care am reþinut bine la care senzor faci referire ? Cel din partea superioarã sau inferioarã ?
                    Nu nu, vorbesc strict de catalizator! Inainte de toba finala vine catalizatorul; poate sa fie infundat - ori il schimbi, ori il 'anulezi'

                    Comment


                    • #11
                      Azi am mers cu masina cu mufa debitmetrului scoasa si am constatat ca nu sare deloc peste 3000 rot/min. Am constatat deasemenea ca pe furtunul ce intra in egr se afla doi senzori. O sa revin cu o poza.

                      Comment


                      • #12
                        Atasez o poza cu senzorul aflat in partea superioara a furtunului ce intra in egr. Pe celalalt nu am reusit sa il pozez. Imi poate spune cineva ce rol are acesta? La mufa acestui senzor se referea colegul cosmintuf49 sa o scos sau a celuilalt senzor situat sub acesta ?
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=sn78ten;365067]Atasez o poza cu senzorul aflat in partea superioara a furtunului ce intra in egr. Pe celalalt nu am reusit sa il pozez. Imi poate spune cineva ce rol are acesta? La mufa acestui senzor se referea colegul cosmintuf49 sa o scos sau a celuilalt senzor situat sub acesta ? Pe net am gasit ca acesta este senzorul de presiune pe admisie.

                          Comment


                          • #14
                            MAP este. Sau, cu alte cuvinte, senzor de presiune. Curata-l cu un spray de frane, vezi daca se schimba ceva.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Salut, daca ai scos mufa debitmetrului si fara mufa masina se plafoneaza la 3000 debitmetrul ar trebui sa fie in regula. Acest senzor pe care l-ai pozat este senzorul care masoara presiunea aerului de pe admisie, Si din cate vad ai o eroare pe senzorul asta; fie ai un contact imperfect fie senzorul are probleme. Incearca sa il cureti. Incearca de asemenea sa vezi cum se comporta motorul cu mufa scoasa la acest senzor.
                              Separat de acest senzor, trebuie sa mai fie inca un senzor de temperatura despre care am spus in posturile anterioare sa incerci sa ii scoti mufa. Acel senzor masoara temperatura aerului de pe admisie. Incearca intai sa scoti mufa acestuia, verifica cum se comporta, apoi pune mufa acestuia inapoi si incearca acelas lucru cu senzorul de temperatură. Asteptam vesti

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF