Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme turatie C200 CDi

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme turatie C200 CDi

    Sunt proaspat proprietar de Mercedes (c200 cdi, 2001, 2148cm3, 85kW, 116cp) si, din pacate, am o problema: motorul (tip 611.962) nu se mai tureaza mai mult de 3000/min. Pana la aceasta turatie totul e ok, dar nu sare de 3000. Poate cineva sa ma ajute? P.S. Computerul imi spune ca mai am 700 km pana la service B. Ce inseamna? Are legatura cu problema mea?

  • #2
    Au limitatoare de turatie. Nu se tureaza mai mult de 3000-3500 rot/min cand stau pe loc. In momentul in care o bagi in viteza lucrurile se schimba. Cel mai bine o verifici in mers. Calci ambreiajul, daca ai cutie manuala, si o accelerezi in gol in timp ce masina curge pe sosea dar schimbatorul sa ramana intr-o treapta de viteza oarecare. Ar trebui sa-ti ajunga spre zona maxima de turatie in acest caz.

    Nu are legatura cu acei 700 de km. Computerul iti indica cat mai ai de mers pana la urmatoarea revizie cu conditia ca si reviziile anterioare sa se fi facut la termen. Nu e nici o tragedie daca mergi mai departe peste acel nr de km. Ai sa vezi ca acel nr va creste dar cu semnul "-" in fata, semn ca ai depasit termenul de revizie. Exista o modalitate de resetare a acelui contor cu ajutorul a doua butonase din stanga ceasurilor de bord (cred ca si la tine sunt tot acolo daca nu ma insel). Algoritmul de resetare din pacate nu-l stiu.
    Last edited by florineasca; 10-11-2007, 19:18 PM.

    Comment


    • #3
      Multumesc. Dar pana acum puteam sa ating zona maxima in orice viteza. Acum nu sare de 3000, nici pe loc, nici in mers.

      Comment


      • #4
        Atunci pare a fi o problema.....De care habar nu am acum. Un tester te-ar putea ajuta. Incearca si varianta cu resetarea acelui nr de km. Ar trebui sa revina la 15000. Era cineva pe forum dar nu mai stiu cine care stia modalitatea de resetare, desi ma repet, nu cred sa aiba legatura cu problema turatiei.
        Last edited by florineasca; 10-11-2007, 19:35 PM.

        Comment


        • #5
          Ok. O sa merg la tester sa vedem care este problema si o sa va anunt de rezultat.

          Comment


          • #6
            Am fost la reprezentanta MB Pitesti (Beatrice) si au gasit un furtun de vacuum scos (sub capacul din dreapta, pentru apa de ploaie) care facea sa nu mai plece turbina si rezulta eroare pt. lipsa de aer care limita turatia la 3000. Totul s-a rezolvat. Atentie cand umbla cineva la masina sa puna toate furtunasele la loc. Va va scuti de emotii.

            Comment


            • #7
              Mare belea cu vacumurile astea...

              Comment


              • #8
                Salut! Si eu am avut aceeasi problema la acelasi tip de motor. S-a dovedit a fi debitmetru de aer. S-a inlocuit si totul e in regula!

                Comment


                • #9
                  Am o problema asemanatoare de care am aflat astazi, la al meu E220 cdi din 2001, sunt momente cand nu depaseste 3000 de turatii nici pe loc nici in mers, dar si momente in care merge perfect! Unde se afla acele furtunase de vaccum care spuneti voi, ca poate am aceeasi problema? Nu inteleg ca ba merge ba nu merge!

                  Comment


                  • #10
                    florineasca: Au limitatoare de turatie. Nu se tureaza mai mult de 3000-3500 rot/min cand stau pe loc.
                    este valabil pentru toate c'class? intreb deoarece eu o pot tura fara probleme...indiferent ca sunt in miscare sau stationez. Nu stiu daca este normal sau nu, drept urmare mai bine intreb pentru ca este o noutate ptr mine...
                    Ce te faci de exemplu atunci cand esti in rampa, ai o remorcuta plina tractata si nu-ti ajung cele 3000 de ture ca sa te urnesti din loc?

                    toate cele bune,

                    stelian

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by m1hai View Post
                      Am o problema asemanatoare de care am aflat astazi, la al meu E220 cdi din 2001, sunt momente cand nu depaseste 3000 de turatii nici pe loc nici in mers, dar si momente in care merge perfect! Unde se afla acele furtunase de vaccum care spuneti voi, ca poate am aceeasi problema? Nu inteleg ca ba merge ba nu merge!
                      Unul din furtunase este sub colectorul de apa din dreapta sus. La mine acolo a fost problema.

                      In legatura cu turatia: la service (Pitesti) m-au pus sa o accelerez la liber si nu trecea de 4000 rpm. Mecanicul, cand i-am spus ca e cutie manuala, a zis sa apas ambreiajul si sa-l eliberez, dupa care s-a turat fara probleme pana pe rosu. E una din ''chichitele" stiute numai de mecanici.
                      Last edited by Danny_bb; 02-01-2008, 17:58 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by max_c200 View Post
                        Unul din furtunase este sub colectorul de apa din dreapta sus. La mine acolo a fost problema.

                        In legatura cu turatia: la service (Pitesti) m-au pus sa o accelerez la liber si nu trecea de 4000 rpm. Mecanicul, cand i-am spus ca e cutie manuala, a zis sa apas ambreiajul si sa-l eliberez, dupa care s-a turat fara probleme pana pe rosu. E una din ''chichitele" stiute numai de mecanici.
                        Cand am facut ITP mie mi-a apasat frana si a accelerat-o si atunci a trecut in zona rosie. Oricum din cate stiu masina(diesel) se tureaza pana pe la 4000+, iar dupa aceasta treapta taie carburantul pentru a nu face vreun rau motorului; iar in ultima treapta turatia max e mai jos decat in celelalte.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by m1hai View Post
                          Am o problema asemanatoare de care am aflat astazi, la al meu E220 cdi din 2001, sunt momente cand nu depaseste 3000 de turatii nici pe loc nici in mers, dar si momente in care merge perfect! Unde se afla acele furtunase de vaccum care spuneti voi, ca poate am aceeasi problema? Nu inteleg ca ba merge ba nu merge!
                          identic si eu : C200 CDI 2001, mai mult : cand se supara schimba automat la 2000 rpm ! maine o caut la furtunase, multumesc !

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by everdental View Post
                            identic si eu : C200 CDI 2001, mai mult : cand se supara schimba automat la 2000 rpm ! maine o caut la furtunase, multumesc !
                            Verifica totusi si debitmetru de aer. Se pare ca se poate scoate decat senzorul (vezi ca este aproape de filtru de aer), iar daca simptomele sunt aceleasi este clar debitmetrul, daca nu, incearca furtunasele sau ce mai zic baietii.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by everdental View Post
                              identic si eu : C200 CDI 2001, mai mult : cand se supara schimba automat la 2000 rpm ! maine o caut la furtunase, multumesc !
                              s-a rezolvat ! debitmetrul de aer ! e f usor de schimbat !

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF