Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme w203

    Salutare!

    W203 CDI 122 CP (90 kw) - 2003 - 320.000 km.

    1. La unul din injectoare se aude un fasait de aer, asemeni sunetului unui ac de la ceas: tic tic tic , evident ca face fas - fas - fas ) - si nu inteleg ce are..
    Masina trage, nu are nici o treaba. In bord nu-mi arata nimic.

    2. Am observat ca unul dintre furtune care intra in filtru de motorina are o mica scurgere. M-ar interesa cat ma costa si daca sunt greu de schimbat....

    Inainte de problemele astea, imi intrase in limp mode, fara nimic in bord. Dupa ce opream masina si o porneam, revenea la normal, pana am deschis capota si am auzit sunetul ala de la injector... sau poate nu este de la injector, poate din alta parte din jurul lui...

    Nota 1: scoate si fum negru, dar asta pentru ca recent am anulat catalizatorul ca imi facea probleme.. o sa il schimb... am vrut totusi sa mentionez asta, poate are vreo relevanta...
    Nota 2: motorul porneste usor, cu niste bujii de doi lei.


    Pareri, sugestii?
    Last edited by ch33; 11-17-2014, 17:12 PM.

  • #2
    1 - pune putina apa in jurul injectorului care fasaie si porneste motorul. Daca arunca afara apa inseamna ca nu etanseaza corect. In prima faza poti incerca sa mai strangi putin surubul bridei, dar nu foarte mult, sa nu il rupi. Daca nu se rezolva, mergi la cineva sa iti schimbe saiba de cupru.
    2 - pentru scurgere se gasesc garnituri O-ring si sunt destul de ieftine. Nu cred ca trebuie schimbat tot furtunul, decat daca e crapat. De obicei sunt de vina O-ringurile.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Am avut aceeasi problema la injector acum cateva zile.Am schimbat saiba la injector (12 lei setul de 4 buc).Trebuie sa ai grija daca dai injectorul jos sa nu se blocheze.Ideal ar fi sa-l schimbi cat mai repede,pana nu incepe sa-ti dea gaze in masina

      Comment


      • #4
        A fost schimbata saiba si boltul! Multumim!

        Comment


        • #5
          Scapa noxe pe la injector w203 200cdi 2004

          Salutare. Am o problema similare cu cea prezentata mai sus tot la un w203 200cdi din 2004. Pe la injectorul care se afla cel mai aproape de botul masinii imi scapa noxe, vizibil si optic si acustic si evident se simte miros puternic de gaze.
          M-am uitat cu atentie si pare sa fie spart ceva din plastic negru chiar la imbinarea dintre injector si blocul motor dar nu pot fi sigur, acestea fiin acoperite de ulei. Sunt cateva resturi care sigur au sarit de undeva. In plus se vede si putin ulei in zona pe unde tasnesc gazele in jurul injectorului.
          Este posibil sa se fi spart acele garnituri de prindere sau poate fi ceva mai grav?
          Incers sa pun si o poza.

          Multumesc

          Comment


          • #6
            Nu cred ca e ,, plastic negru " ci calamina .Garnitura de cupru dintre injector si chiulasa nu se sparge ,se deterioreaza si scapa presiunea din cilindru.De obicei cand se formeaza calamina in jurul injectorului pentru demontare este nevoie de scule si ceva rabdare.

            Comment


            • #7
              Am dus masina la un service aici in Germania si astept sa imi spuna daca e ceva mai grav sau nu. Eu am presupus ca e doar acea saiba de vina dar mecanicul mi-a comunicat dupa ce scoate injectorul va verifica si capul cilindrului sa nu aiba probleme. Plus de asta, deja mi-a spus ca imi trebuie alt injector. Cum as putea sa imi dau seama daca e nevoie de altul si ca cel de pe masina e stricat si nu e doar saiba aceea de vina?
              Fiind in Germania, posibil ca cei de la service sa fie mai prapastiosi si sa vrea sa schimbe jumatate de masina.

              Comment


              • #8
                Injectoarele se pot verifica din Tester Star sau mecanic. Inainte sa schimbi vre-un injector fa o diagnoza sa vezi exact. Eu zic ca doar saiba aceea trebuie schimbata.
                Edit: Daca nu ai probleme in mers sa iti moara motorul sau sa intrerupa alimentarea, injectoarele sunt bune. Poate ca, consuma putin mai mult combustibil daca e mai uzat, dar merg.

                Comment


                • #9
                  Multumesc lava ca imi confirmi si tu acelasi lucru pe care si eu l-am banuit si mecanicul meu din Bucuresti mi l-a spus la fel. I-am sunat pe cei de la service si o dadeau cotita ca daca nu schimb injectorul nu imi dau garantie...etc. A ramas sa schimbe doar saiba respectiva din alama si sa vedem cum merge.
                  Am uitat sa ii intreb in baza carei verificari au ajuns ei la concluzia ca trebuie schimbat injectorul care costa 290euro.
                  Sper sa o rezolv elegant cu shimbatul saibei.
                  Revin cu detalii dupa ce e gata.

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara,
                    Am rezovat 90% problema. In sensul in care, intr-adevar, saiba de alama era deteriorata.
                    A fost inlocuita cu una noua, costul ei fiind de 1 euro, iar manopera de 80 euro.
                    Daca nu insistam, mi-ar fi schimbat si injectorul, desi nu avea nici o treaba.
                    Spun ca am rezolvat problema doar 90% pentru ca mecanicii nu au curatat bine locul pe care se aseaza saiba, si tot mai pierde noxe, destul de putin, dar inca se simt.
                    Sper in timp sa gasesc un service corect si competent si sa o pot rezolva la ei.
                    Multumesc inca o data membrilor merc 200 si lava pt sfaturile utile.

                    Comment


                    • #11
                      Este foarte usor sa schimbi tu acea saiba, iti trebuie doar o cheie fixa de 14 si un inbus de 8, un patent, o surubelinita si o carpa pentru a curata locul unde se pune saiba. Cu patentul prinzi furtunl din capul injectorului sa il scoti afara, dar sa nu strangi foarte tare de patent si trebuie prins de exact de plasticul din mijloc.
                      Trebuie sa fii foarte atent doar sa nu strangi ca nebunu surubul ce fixeaza injectorul, il strangi doar putin ca injectorul se fixeaza usor in lacasul lui.

                      Eu zilele astea trebuie sa schimb saibele la toate injectoarele si 2 injectoare, daca vrei iti pot face poze sa te orientezi.

                      edit: Pai cred ca dinaia nu au curatat locul saibei, sa mergi inapoi la ei si sa iti schimbe injectorul hoti ca romanii...
                      Last edited by lava; 03-10-2016, 08:37 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Trebuie sa nu umbli mult timp cu ea asa, pentru ca ti se depune calamina si o sa scoti foarte greu injectorul.
                        Ai aici cam toate detaliile ce trebuie facut si cum.


                        http://www.clubmercedes.ro/showpost....8&postcount=10

                        http://www.clubmercedes.ro/schimbare...saiba+injector

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF