Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Help,anvelope

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca ai gentile de 17 nu poti pune de 55 deoarece nu sunt pe certificat si sunt probleme cu politia

    Comment


    • #17
      Originally posted by cristian27 View Post
      Daca ai gentile de 17 nu poti pune de 55 deoarece nu sunt pe certificat si sunt probleme cu politia
      Ok,thanks
      Off-topic :Vad ca ai masina inmatriculata pe italia,ai avut probleme cu targa ??

      Comment


      • #18
        Originally posted by nenat00 View Post
        Daca nu te intereseaza acest lucru, poti sa pui linistit 55 in loc de 45 (e mai bine chiar si pentru articulatii, in conditiile in care balon preia mai bine socurile din carosabil). Stima !
        Ba din contra.
        Nu eu ci o lege a fizicii te contrazice: cu cat bratul fortei este mai lung cu atat forta la celalat capat este mai mare.
        Adica,avand un cauciuc mai mare vei avea o raza mai mare, deci o distanta ( brat al fortei ) de la locul de aplicare a fortei ( groapa ) pana la capatul de actiune al fortei ( bucsa/rotula/pivot ) mai mare.
        In mod direct creste efectul fortei pe articulatii !

        Cine pricepe bine, cine nu, schimba bucsi, pivoti si rotule.

        Bafta !

        Comment


        • #19
          Te referi la moment, forta * bratul fortei. Dar nu specifici cum forta se disipa printr--un volum mai mare de aer din interior, cauzat de cresterea in balon, respectiv preluarea socului de elasticitatea crescuta, conferita de un balon mai mare.
          Dupa aceasta lege a fizicii inteleg ca, daca s-ar potrivi rotile de matiz 13" cu balon 50 (sau cat o avea), determinand o raza de rulare mica spre minima, ar prelua mult mai bine socurile fata de o roata tot de 13' sa zicem, dar cu balon de jeep. (implicit o raza de rulare maxim admisa de contraaripi) Acesta este un exemplu extrem de stupid, dar voiam sa fac o analogie. Stima !

          Comment


          • #20
            Originally posted by iusau View Post
            Ba din contra.
            Nu eu ci o lege a fizicii te contrazice: cu cat bratul fortei este mai lung cu atat forta la celalat capat este mai mare.
            Adica,avand un cauciuc mai mare vei avea o raza mai mare, deci o distanta ( brat al fortei ) de la locul de aplicare a fortei ( groapa ) pana la capatul de actiune al fortei ( bucsa/rotula/pivot ) mai mare.
            In mod direct creste efectul fortei pe articulatii !

            Cine pricepe bine, cine nu, schimba bucsi, pivoti si rotule.

            Bafta !
            )))))))) Serios?! Cu cine ai facut tu fizica la scoala? Si cine te-a invatat ca asa se aplica in acest caz???

            Comment


            • #21
              Originally posted by cristi_fulger View Post
              )))))))) Serios?! Cu cine ai facut tu fizica la scoala? Si cine te-a invatat ca asa se aplica in acest caz???
              Cristi, nu trebuie sa ma iei pe mine cu intrebari retorice.
              Daca vrei sa argumentezi altfel, te rog fa-o. Poate intradevar nu inteleg eu cum se aplica fortele in cazul asta.

              PS: Inca imi aduc aminte numele profesoarei mele de fizica din liceu, din respect pentru dansa insa, nu il voi face public.

              Comment


              • #22
                Originally posted by nenat00 View Post
                Te referi la moment, forta * bratul fortei. Dar nu specifici cum forta se disipa printr--un volum mai mare de aer din interior, cauzat de cresterea in balon, respectiv preluarea socului de elasticitatea crescuta, conferita de un balon mai mare.
                Dupa aceasta lege a fizicii inteleg ca, daca s-ar potrivi rotile de matiz 13" cu balon 50 (sau cat o avea), determinand o raza de rulare mica spre minima, ar prelua mult mai bine socurile fata de o roata tot de 13' sa zicem, dar cu balon de jeep. (implicit o raza de rulare maxim admisa de contraaripi) Acesta este un exemplu extrem de stupid, dar voiam sa fac o analogie. Stima !


                Inteleg ce spui si vad sensul.
                Ce cred eu e ca amestecam cum preia socurile cu forta aplicata in articulatii.
                Daca ne referim la socuri, pur si simplu prin anvergura mai mare a rotii mai mari, dincolo de alte motive, socurile au sansa sa fie mult diminuate.
                Insa daca ne raportam doar la forta ajunsa in articulatie, cred ca o raza mai mare implica o forta mai mare.
                Nu stiu insa nimic legat de disiparea in cauciuc si gaz.

                Un alt exemplu stupid ar fi asa:
                Cu o surubelnita ( asociata rotii mici ) pot cel mult sa misc o articulatie ca sa o verific.
                Cu un levier de un metru ( asociat unei roti mari ) sau mai mare cred ca reusesc mai mult.

                Personal am avut roti diferite pe aceeasi masina ( un A6 ) - roti normale pe 16 si ceva nebunii pe 19. Eu nu am auzit inca pe nimeni sa schimbe brate pe A6 cum schimbam eu cand aveam rotile pe 19. Desigur, toate astea la noi in tara.

                Comment


                • #23
                  Buna seara. Foarte corect ce ati mentionat, roti normale 16" cu balon normal, crescut, fata de jante cu diametru mare 19", cu talon cauciuc mic pentru compensarea marimii razei de rulare. Exact ceea ce ziceam, din pacate in Romania, un talon mic nu disipa atat de bine socurile din calea de rulare cum o face un talon mare, de aceea am mentionat ca, TOCMAI, talon crescut 55 fata de cel 50 ar aduce chiar un beneficiu articulatiilor, in conditiile in care janta ramane aceeasi, 15". Stima !

                  Comment


                  • #24
                    Sigur, un balon crescut in conditiile in care diametrul exterior ramane acelasi este un avantaj pentru socuri. Aici elasticitatea are castig de cauza in conditiile in care bratul fortei nu se modifica.
                    Treaba e ca rotile pe 19, chiar si cu talon de 35 din 235, aveau diametrul exterior mai mare decat cele pe 16 cu talon mai mare ( nu mai retin cat era ).
                    Posibil ca uzura articulatiilor sa aiba pentru mine zone necunoscute.

                    Va salut cu respect pentru maniera matura de dialog !

                    Comment


                    • #25
                      Am inteles anumite lucruri din raspunsurile voastre, pana la urma am luat o decizie : Continental WinterContact TS830P,RunFlat SSR 225/45/R17. Oare am luat o decizie buna?

                      Comment


                      • #26
                        Pe spate nu vrei niste RunFlat-uri? 245 40 17

                        Comment


                        • #27
                          Buna seara,
                          Eu am incaltat c-ul meu cu Bridgestone potenza 225/45/17 fata si 245/40/17 spate.
                          Sincer ,ma cam deranjeaza talonul mic, se simte totul pe strada, insa ca stabilitate sunt multumit.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by asdat0r View Post
                            Pe spate nu vrei niste RunFlat-uri? 245 40 17
                            Nu,este prea tarziu,am comandat 4 anvelope 225/45/r17 Runflat
                            Thanks

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF