Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Amortizoare schimbate la 45k( w204 c180k 2008)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare schimbate la 45k( w204 c180k 2008)

    Salutare tuturor, unchiul meu are un c180k w204 care l-a cumparat de nou in 2008 si la 25 mii, 4 ani in urma a schimbat un amortizor pe spate ( dreapta) pe garantie, la un control astea de la mercedes au spus ca trebuie schimbat.Si acuma la 45 mii anul asta, baietii de la casa auto au spus ca trebuie schimbat si amortizorul de pe partea stanga spate.Intrebarea este , vi se pare normal ca sa schimbi amortizor la asa numar putini de km? Am avut 10 mercedesuri toate tinute peste 200k si toate aveau amortizoarele din fabrica.

  • #2
    Salut, sa nu crezi ca modelul W204 este ce a fost vreodata, la modelul asta se schimba si ambreajul la 100 de mii, sau lantul de distributie, ceea ce la modelul vechi de C-class W202 nici vorba de asa ceva nici la 500.000 km, asa ca nu ma surprinde faptul ca trebuie schimbate amortizoarele.

    Ideea este ca daca schimbi un amortizor schimbi pe ambele deoadata, caci cel care ramane pe masina, strica si pe cel nou.
    Asta e regula, pacat ca meseriasii de la Mercedes nu cunosc treaba asta, su nu vor sa cunoasca.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Intr-adevar asta cu schimbatul ambelor in acelasi timp stiam si eu, sa stii ca baietii de la Casa auto Iasi sun varza dar cred ca acest cuvint este putin spus.Nu stiu absolut de loc meserie, absolut de loc, fac niste lucrari de doi lei, la un service de cartier am fost si am retusat greselile lor.Dar lasand astea la o parte a mai auzit cineva de amortizoare schimbate la 45K km?

      Comment


      • #4
        Sti ca exista o vorba : precum de ce nu s-a mai fabricat w124? Ca aveau piesele prea buna inclusiv tabla pe ele , eu am avut un 124 din 1992 , vopsea originala pe ea , am cumparat masina in 2006 si am vandut masina anul asta si am schimbat un cap de bara pe dreapta , placutele de frana fata spate ,consumabile si bielete spate si cam atat si am facut 200mii km si acum am un c180 din 1998 , dar nu se compara tabla etc .. la 124 nu am schimbat nici macar pivoti pe fata .....deci cu toate ca este mercedes nu mai este ce a fost odata.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Amerikanu View Post
          Salutare tuturor, unchiul meu are un c180k w204 care l-a cumparat de nou in 2008 si la 25 mii, 4 ani in urma a schimbat un amortizor pe spate ( dreapta) pe garantie, la un control astea de la mercedes au spus ca trebuie schimbat.Si acuma la 45 mii anul asta, baietii de la casa auto au spus ca trebuie schimbat si amortizorul de pe partea stanga spate.Intrebarea este , vi se pare normal ca sa schimbi amortizor la asa numar putini de km? Am avut 10 mercedesuri toate tinute peste 200k si toate aveau amortizoarele din fabrica.
          Mai degraba te superi pe primar, probabil unchiul are o groapa preferata.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Am avut si eu w124 E300d, incredibil de bune masinile astea, dar am mai avut si w211 facelift si w203 facelift pe care le-am dat la 240k si sincer doar la E class am schimbat un pivot dreapta, in rest toate piesele originale, tin sa precizez ca masinile au rulat doar pe afara, in Romania doar vacante scurte.

            Comment


            • #7
              Am un c200 din 2008 si pe la 200.000km am schimbat amortizoarele pe spate (unul pierdea ulei )schimbate amandoua si acum la 241.000mii km se comporta bine

              Comment


              • #8
                Ma gandesc ca poate la asta o fi vre-un defect de fabrica la amortizoare, ca altfel nu imi explic motivul.

                Comment


                • #9
                  Eu am schimbat amortizoarele pe fata la w204 din 2011 luat de nou. Cred ca avea maximum 10000 km cand le-am schimbat. Au spus ca a fost un lot de amortizoare cu probleme si ca nu am fost primul care a reclamat acest lucru.Practic functionau corect, dar la denivelari se auzeau ciudat.
                  Totul pe garantie, fara probleme, la Casa Auto Iasi.

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles, deci au mai patit-o si altii Mersy mult ptr informatie.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF