Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme acceleratie / kompressor c200 w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme acceleratie / kompressor c200 w203

    Salut,
    Astazi am observat o schimbare in mersul masinii , nu mai trage ca pana acum se simte ca si cum nu ar intra kompressorul in sarcina. Cu pedala la fund, masina prinde viteza ca un motor de 1.4

    Nu am nici un fel de simptom , nu trepideaza, nu oscileaza relantiul , nu consuma mai mult, nu bruscheaza, nu ii da in nas, merge bine doar ca nu mai are vlaga.

    Un singur lucru am observat, la motor stand pe loc, se aude un suflu puternic, nu imi dau seama de unde si nici daca inainte cand avea vlaga se auzea sau nu.

    Problema cu puterea a aparut dupa ce i-am scos cateva ore borna la baterie....ptr niste revizii mecanice la roti.

    Ceva sfaturi??
    Masina: C200 , 163cp kompressor w203

  • #2
    Probabil ca ai luat un limp-mode , pune un tester pe ea .Masina are o eroare si intra in avarie.

    Comment


    • #3
      Ce e ala limp-mode? Cand masina intra in avarie nu mai trage?

      Comment


      • #4
        Astazi am observat un consum mai ridicat decat media de pana acum....

        Comment


        • #5
          Incearca sa nu mai tot stai sa observi ci sa mergi la un service care sa aiba star (adica tester dedicat pentru Mercedes). E posibil sa fie doar o eroare desi coroborat cu suieratul de care vorbesti poate sa fie si o problema mecanica.
          Cel mai bine e sa mergi sa verifici si sa nu mai circul asa...daca ai posibilitatea.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Sambata seara si toata ziua de duminica , poti doar sa observi , avand in vedere orarul de la service.

            Comment


            • #7
              Salut,
              Am rezolvat problema astazi, dupa cum a spus si colegul b97dmt a avut o eroare care sa rezolvat cu testerul. Multumesc

              Comment


              • #8
                Si suieratul nu mai persista? Daca il mai auzi chiar daca masina merge bine nu trece cu vederea pentru ca poti avea un furtun desprins sau spart care sa-ti genereze eroarea si sa te trezesti iar cu probleme.
                Drumuri bune.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Adidc , parca ai cobit eroarea revine la o anumita perioada , impreuna cu lipsa puterii. De fiecare data isi revine dupa resetarea cu testerul. Am fost la 3 service uri si toti mi au spus ca nu stiu de unde apare eroarea... Ca totul pare in regula...

                  Comment


                  • #10
                    Imi pare rau ca revine problema dar e clar ca asa se intampla si asta la orice masina care are computer de bord.
                    Incearca sa descri mai in detaliu cum e cu suieratul ala. Deschide capota, vezi de unde se aude? Incearca sa localizezi mai exact sursa.
                    Eu ma gandesc ca e ori ceva de pe circuitul de "aer" (debitmetru) ori ai ceva furtune desprinse sau care nu-s bine etansate si iti dau valori aiurea.
                    Problema e ca eu personal nu am avut Mercedes decat aspirat si incerc sa fac o paralela cu V6-ele meu de la VW. Aveam un furtun care era fisurat usor pe langa colierul de prindere la intercooler si nu se vedea mai nimica. Aveam pierderi de putere si in mod special in depasiri in kick-down cate-odata era de speriat. Tot timpul dupa stergerea erorilor mergea mai bine dupa care iar o se bulea. Am o rempare pe ECU si n-am mai stiut in ce parte sa o iau.
                    Pana mi-a zis un baiat de treaba sa iau fiecare furtun la verificat (desfacut)...ce sa vezi...merge de toti caii .
                    Sigur la Mercedes mai sunt si vacumurile care trebuiesc verificate ca si alea mai dau probleme si nu pot sa-ti spun exact unde sa cauti.
                    Da search pe forum.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Salut , mersi ptr raspuns. Unul din mecanici de la tester mi-a spus ca nu da valori bune debitmetrul, desi nu are eroare deci functioneaza. Suierul se aude ca atunci cand dai drumul la un compresor de aer (nu atat de puternic) , mecanicii mi-au spus ca e un sunet cat de cat normal ptr motor nu am avut timp sa las masina la verificat , asa dintr-o verificare scurta nu a vazut furtun necorespunzator. Tind sa cred ca se aude din partea dreapta a motorului cum stai la volan. E clar trebuie o verfificare amanuntita a furtunelor... Desi mi-a ramas in minte si problema cu debitmetru??

                      Comment


                      • #12
                        Da si un search pe forum cu termenul "kompressor". Stiu ca au mai fost discutii, legat de motorizarile astea. Un sunet asemanator cu ce ai spus tu are wastegate-ul la turbo dar nu stiu daca si kompressoarele au asa ceva.
                        Mai citeste pe forum cu rabdare si ai sa o rezolvi.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Am batut toate topicurile in lung si lat , nu am gasit ceva asemanator... Ma rog , urmeaza sa imi fac o programare la un service pentru o verificare mai amanuntita a furtunelor...

                          Comment


                          • #14
                            Aceeasi masina si implicit aceeasi problema o am si eu, numai ca la mine nu se resiteaza tot timpul problema din diagnoza. Ma tine cateva zile apoi isi revine de la sine. Am fost la diferiti meseriasi nimeni nu stie ce are. daca rezolvi problema te rog sa ma tii si pe mine la curent. Multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Salut , de asemenea am fost si eu la toți "meseriașii" nici unul nu a gãsit soluția. Am observat si faptul ca uneori își revine de la sine pentru un timp iar chestia asta se întâmpla atunci când merg foarte turat sau dupã un drum mai lung. Mi-a rãmas in minte un singur lucru de la un mecanic si anume faptul ca debitmetrul, desi nu are eroare pe tester, nu da un debit corespunzãtor uneori la turare....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF