Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Apa de ploaie pe podeaua pasager spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apa de ploaie pe podeaua pasager spate

    Buna ziua. Dupa o ploaie sanatoasa m-am trezit cu podeaua de sub scaunul pasager fata (locul picioarelor pentru locurile din spate) complet inundata, insemnand apa baltind.
    Ma gandesc ca podeaua din partea spate este putin mai joasa fata de podeaua din partea din fata (cea de la sofer + pasager dreapta), iar apa s-a scurs din partea din fata. De curand am desfundat toate scurgerile de la parbriz.
    Intrebarea mea este daca mai exista alte scurgeri in partea din spate, deoarece nu imi dau seama unde ar putea fi. Masina este un W203 din 2004.
    Stima !

  • #2
    Am pățit-o și eu o singură dată, am tras apa afară cu aspiratorul. A venit în mașină direct prin priza de aer de sub scaun, prin aerotermă cred. Și tot de la scurgerile de la parbriz s-a tras...

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Buna seara. Un vecin m-a informat ca s-ar putea sa fie de la radiatorul de aer conditionat, dar refuz sa cred, deoarece problema a aparut dupa ploaie, nicidecum in alta perioada. Stiu ca la modelul w203 sunt 4 duze pe la parbriz, 2 centrale care se scurg in spatele motorului, si 2 laterale, care se scurg pe interiorul aripilor; plus 2 duze, una sub baterie, iar cealalata sub SBC sau cum se numeste unitatea de franare. Toate au fost desfundate de mine personal, iar din ce am vazut in compartimentul motor, apa ar trebui sa se stranga 30 de cm coloana de apa ca sa intre prin aeroterma (ceea ce nu este cazul) . Multumesc de informatii, poate reusesc sa mai sap pentru problema aceasta. Ca o intrebare, ar putea oare sa ploua pe luneta, sa zicem, iar chederele sa nu mai fie bune, iar apa sa se prelinga prin interiorul stalpilor C ? Am verificat in masina , iar captuseala stalpilor este uscata. Stima !

      Comment


      • #4
        Masina are trapa? Mai poti verifica chederul de la geam , cel de pe usa .

        Comment


        • #5
          Buna seara. Masina nu are trapa, o sa incerc sa arunc un bidon de 5 litrii pe usa din spate corespondenta podelei. Stima !

          Comment


          • #6
            De la scurgeri infundate mai mult ca sigur nu are cum atata apa de la cheder decat daca aveai geamul deschis.Am patit si eu la Skoda la fel la partea soferului dupa ce am desfundat la parbriz s-a rezolvat.Testeaz -o la o spalatorie gen tunel ca asa am facut si eu.

            Comment


            • #7
              Sa te uiti si la fata de usa de pe interior , cea de metal, pe acolo pe jos sunt scurgeri si pot fi infundate.

              Comment


              • #8
                Multumesc frumos pentru sfaturi, o sa revin cu o parere cat mai curand. Stima !

                Comment


                • #9
                  Buna seara. Dupa ploaia din seara aceasta m-am trezit iar cu apa stransa la picioarele pasagerului din dreapta spate, dar de data aceasta am putut sesiza ca apa se strecoara din partea din fata; am dat la o parte mocheta de la picioarele pasagerului dreapta fata, iar dupa tablita de metal de sub bord, de la picioare, se vede ca a ruginit pe langa prag, iar apa continua sa intre pe nu-stiu-unde. Recent am desfundat gurile de evacuare ale apei de langa parbriz + cele 2 guri de scurgere, cea de sub baterie si cea de pe partea opusa, sub ECU. Maine o sa cercetez modul in care pot sa scot tablita aceea de metal, deoarece cu ea montata nu se poate observa pe unde se scurge apa in masina. Stima !

                  Comment


                  • #10
                    Parbrizul a fost schimbat de curand ?Posibil sa fie ceva infundat pe la filtrul de polen zona de la aeroterma.

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu informatii. Sunt aproape sigur ca am gasit pe unde se infiltreaza apa : chederele laterale ale parbrizului nu mai fac contact cu el, existand spatii de lungime aprox. 3-4 cm intre cheder si parbriz + banda de plastic de sub parbriz este dezlipita pe o portiune de cca. 6-7 cm, exact in partea dreapta, parte de altfel afectata de scurgerea de apa. O sa schimb chederele si probabil sa lipesc la loc acea banda lata de plastic si revin cu feedback ! Stima !

                      Comment


                      • #12
                        Nu exista cheder la w 203 ci doar ornamente care nu asigura etanseitatea.Parbrizul este lipit efectiv de caroserie. Verifica carcasa filtrului de polen sa fie introdusa corect si mai poti verifica acea parte de care se prinde aceasta carcasa.
                        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru informatii, o sa verific maine pe lumina. Intr-un fel ma bucur sa aud ca acelea nu sunt efectiv chedere, ma usureaza de o munca.
                          Ma intriga si acea banda de plastic de sub stergatoare, care pare desprinsa de parbriz pe o lungime de 10 cm , exact in partea din dreapata a parbrizului. Urmarind suprapunerea ei pe portiunea de jos a parbrizului, observ ca in afara de portiunea mentionata mai sus banda este perfect lipita de parbriz (sper sa nu ma insel).
                          Stima !

                          Comment


                          • #14
                            Buna seara. Am rezolvat problema infiltrarii apei, relativ simplu. Apa intra in habitaclu printr-o garnitura situata sub aeorterma, garnitura prin care intrau 2 cabluri din compartimentul motor, in interiorul masinii. Am izolat cu silicon, atat pe interior, cat si pe interior, se pare ca isi face treaba operatia. Anexez doua poze pentru a se vedea mai bine, multumesc inca o data pentru sfaturi. Stima !

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua, am si eu aceeasi problema, cand ploua mai mult si puternic imi intra apa pe sub bord in zona pasagerului fata. Am desfundat si eu toate scurgerile inclusiv pe cea de sub baterie, iar apa tot intra. Sper sa fie acelasi lucru care ti s-a intamplat tie. Am cautat mult pana am dat de acest post. Am rugamintea, daca poti sa-mi spui mai exact unde ai pus silicon (daca ai pus si pe gaurile prin care intra cablurile) si daca de atunci ai mai avut probleme.
                              Multumesc mult.
                              Last edited by roby74; 04-03-2015, 01:46 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF