Va salut domnilor.
Sunt posesorul unui mercedes c220 din 2003, ieri am ajuns acasa din strainatate si am urmatoarea problema - porneste greu si nu urca turatiile mai sus de 2200. Masina a stat inchisa in garaj, fara sa fie pornita in jur de 2 luni. Azi am pornit masina (a pornit putin cam greu), urcau turatiile, si am tinuto vreo 5-10 minute pornita sa vad daca are baterie si sa se mai incarce.
M-am uitat sa vad cata motorina mai am si arata 0 km. M-am dus la Lukoil (de acolo bagasem motorina si inainte sa plec) dupa motorina cu o canistra, alimentez, toate bune si frumoase, dau sa pornesc, la fel, pornea greu.
Dupa vreo 20 de minute, cand m-am intors in garaj, au inceput sa ma usture ochii imediat iar inainte nu simteam nimic (inca imi placea mirosul). Am scos-o afara din garaj, deschid capota si am accelerat sa vad daca bate ceva la motor, iar la 3500 turatii, imediat motorul a inceput sa "tuseasca" iar apoi s-a oprit brusc. O las putin, dau cheie iar apoi abia abia a pornit.
Am un martor aprins in bord, insa acela e demult, masina mergea bine si atunci.
Eu m-am gandit la cateva variante:
1. Probabil, era motorina doar in motor si prin furtune, iar pompa nu avea putere sa traga, iar cand am accelerat, o fi venit aer.
2. O fi de vina motorina, stiu ca cei de la Lukoil nu sunt deloc laudati de multi prieteni si parca e mai buna la Petrom.
3. Una din problemele mai vechi pe care le am demult si vreau sa le rezolv, daca tot am strans ceva banuti.
- La turatii de peste 2500, cand schimbam, motorul "ofta" sau "tusea" parca in acelasi timp cand apasam ambreajul. Nu se scutura ca si cum ar muri motorul. Unii mi-au zis ca ar fi infundat turbo si nu are putere.
- In curbe la 70-80 km/h se auzea un zgomot ca si cum ar bate ceva la roata iar la viteza de peste 120 km/h volanul vibreaza.
Mi-a fost recomandat echilibrare roti ( asta a tinut 50 km) sau ca ar fi devina un tampon la motor.
Uleiul l-am schimbat in martie, iar de masina nu s-a tras, insa pana acum cateva luni nu am avut niciun fel de problema.
Am in plan sa rezolv mai sigur pe la sfarsitul iernii, pana atunci stau cu familia, insa vreau sa-mi fac o idee cat m-ar costa, care ar fi posibilele probleme si piese de schimbat.
Stima.
Sunt posesorul unui mercedes c220 din 2003, ieri am ajuns acasa din strainatate si am urmatoarea problema - porneste greu si nu urca turatiile mai sus de 2200. Masina a stat inchisa in garaj, fara sa fie pornita in jur de 2 luni. Azi am pornit masina (a pornit putin cam greu), urcau turatiile, si am tinuto vreo 5-10 minute pornita sa vad daca are baterie si sa se mai incarce.
M-am uitat sa vad cata motorina mai am si arata 0 km. M-am dus la Lukoil (de acolo bagasem motorina si inainte sa plec) dupa motorina cu o canistra, alimentez, toate bune si frumoase, dau sa pornesc, la fel, pornea greu.
Dupa vreo 20 de minute, cand m-am intors in garaj, au inceput sa ma usture ochii imediat iar inainte nu simteam nimic (inca imi placea mirosul). Am scos-o afara din garaj, deschid capota si am accelerat sa vad daca bate ceva la motor, iar la 3500 turatii, imediat motorul a inceput sa "tuseasca" iar apoi s-a oprit brusc. O las putin, dau cheie iar apoi abia abia a pornit.
Am un martor aprins in bord, insa acela e demult, masina mergea bine si atunci.
Eu m-am gandit la cateva variante:
1. Probabil, era motorina doar in motor si prin furtune, iar pompa nu avea putere sa traga, iar cand am accelerat, o fi venit aer.
2. O fi de vina motorina, stiu ca cei de la Lukoil nu sunt deloc laudati de multi prieteni si parca e mai buna la Petrom.
3. Una din problemele mai vechi pe care le am demult si vreau sa le rezolv, daca tot am strans ceva banuti.
- La turatii de peste 2500, cand schimbam, motorul "ofta" sau "tusea" parca in acelasi timp cand apasam ambreajul. Nu se scutura ca si cum ar muri motorul. Unii mi-au zis ca ar fi infundat turbo si nu are putere.
- In curbe la 70-80 km/h se auzea un zgomot ca si cum ar bate ceva la roata iar la viteza de peste 120 km/h volanul vibreaza.
Mi-a fost recomandat echilibrare roti ( asta a tinut 50 km) sau ca ar fi devina un tampon la motor.
Uleiul l-am schimbat in martie, iar de masina nu s-a tras, insa pana acum cateva luni nu am avut niciun fel de problema.
Am in plan sa rezolv mai sigur pe la sfarsitul iernii, pana atunci stau cu familia, insa vreau sa-mi fac o idee cat m-ar costa, care ar fi posibilele probleme si piese de schimbat.
Stima.
Comment