Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fluctuatie relanti mercedes w204 c200 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mai documenteaza-te robertino.
    Sunt injectoare piezzo ( daca stii ce inseamna).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #17
      Repar injectoare in timpul liber !Documenteaza-te dumneata inainte de a redacta un "atac la persoana"!
      Orice oscilatie a motorului diesel de la inventarea acestuia pana in prezent se datoreaza exclusiv variatiei debitului de motorina injectat in cilindri.
      Scrierea injectorului se face pentru ca ECU sa "stie" parametrii de functionare si sa regleze timpii de injectie in functie de timpul de raspuns al injectorului si cantitatea de carburant injectata.Codul de pe injector se stabileste dupa testarea acestuia pe stand Hartridge sau Bosch la diverse regimuri de lucru si temperaturi ale carburantului.Orice ECU din lumea asta sterge codul de functionare a injectorului defect si ii aloca un cod standard.Stergerea codului se face numai daca injectorul este in avarie.
      Este necesar scrierea codului pentru echilibrarea injectiei si respectarea normelor de poluare,consum si protejarea motorului.
      Jumatate din codul injectorului il reprezinta caracteristica electrica a actuatorului (piezo sau solenoid) iar cealalta jumatate il reprezinta caracteristica hidraulica.
      In cazul de fata oscilatia se datoreaza unei anomalii hidraulice(ori injectia pilot ori cea de baza)
      Am pus sute de injectoare SH,aduse de clienti de prin diverse surse, pe motoare,fara a rescrie codurile,s-a pornit motorul,s-au facut testele,abia dupa aceea s-au rescris codurile si injectorul a intrat in parametrii.Era culmea sa iau banii omului,sa rescriu injectorul,iar acesta sa nu functioneze
      Poti sa rescrii codurile de sute de ori,oscilatia nu va disparea.Punem pariu ?

      Comment


      • #18
        Fara suparare
        Ai mare dreptate in ce ai spus mai sus, mai putin cu ceea ce reprezinta codul injectorului.
        Prin rescrierea codului de injector Ecu reseteaza toate valorile adaptate in timp pentru functionarea injectorului si reia de la 0 adaptarile dinamice.
        Revenind la speta noastra la generatia asta de injectie scriu niste coduri valabile ( deobicei le inversez intre ele) apoi le rescriu in ordinea normala si dupa cateva minute de functionare totul e ok motorul functioneaza linistit.
        Acest lucru se poate observa in valori reale pe tester


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #19
          Pentru colegul b97dmt,o intrebare,unde pot cheltui acesti 50-60 de ron si sa rezolv problema?Mai nou in urma unui alt test pe star imi da un injector care nu e in parametri,ceva +20 fata de celelalte.In plus pe 2 testere imi da eroare un senzor de temperatura care nici macar nu exista pe masina mea,este numai pe masinile cu FAP.

          Comment


          • #20
            Daca vrei ceva ajutor pune codurile de eroare afisate de tester.
            Daca este vorba despre masina din profil atunci sigur ai senzorii de temperatura pe DPF nu pe FAP


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #21
              Dpf sau Fap e acelasi lucru,eu nu il am pe masina,1000/100 sigur,eu pe esapamentul de la iesire din turbina nu am decat sonda lambda,cea cu 6 fire,eroarea e senzor b19/9 intermitent parca,cand citeste bine cand nu,am fost sa il cumpar si mi-au zis ca ei mi-l vand dar masina mea nu are dpf deci nici senzorul asta,si am mai avut injectorul 2 cu o valoare pe plus 20 parca,restul erau pe minus.Acum intreb,avand in vedere ca am mers vreo 70 000 de km asa,este o problema de rescriere cod la injector,pentru ca mi se pare putin probabil sa faci atatia km cu un injector prost,sau mers la mercedes,cum imi spunea un prieten de aici de forum si sa ignor petardele de testere din jur,sau sa merg in continuare asa si sa las acul ala sa trepideze cat vrea,pana cand o sa cada sau sa il scot eu de tot.

              Comment


              • #22
                Nu este vorba de injector "prost" ( nefunctional) . Ecu motor invata dinamic functionare injectoarelor . Prin rescrierea inectoarelor ecu invata de la inceput functionarea inj la diferite turatii.
                Nu am timp sa explic mai multe.
                Eu asa fac la masinile care au fluctuatii la relanti si se rezolva, intradevar pe termen scurt la cele cu alte defecte sau uzuri mari



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Am si eu o problema la un w203 diesel cand o pornesc are fluctuatii la relantii cca 3-4 minute dupa care merge normal.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF