Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu pot porni masina, pompa inchidere cen. arsa!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu pot porni masina, pompa inchidere cen. arsa!

    Salut tuturor! Masina mea MB C180, W202, acum 2 zile am inchis masina si la 2 minute dupa ce am inchis-o am simtit miros de ars. Cu mare greu am deschis masina si am descoperit pompa de la inchiderea centralizata topita si nici lumina din interior si porbagaj nu imi merge, am scos pompa arsa, am verificat sigurantele si am descoperit ca sig. de la lumina era arsa. Siguranta am schimbat-o pompa inca nu dar acuma am urmatoarea problema nu mai pot porni masina, se aprind toate beculetele dar cand dau cheia nimik. Oare trebuie sa pun neaparat si pompa? ca usile ultima data au ramas inchise si poate s-a activat blocarea motorului? ajutati-ma cu niste pareri

  • #2
    Scoate borna minus (-) de la baterie si asteapta 15 minute, reconecteaz-o si spune-ne daca ai rezolvat.
    Apropo ce simtome are: invarte dar nu porneste, nu invarte deloc electromotorul.....?

    Comment


    • #3
      Salut am incercat cum mi-ai spus tu am scos borna de minus am asteptat 15 min, dupa 15 min. am pus borna si minic. Deci cand dau cheie nu invarte nimik parca e activat imobilizatorul, daca ai incercat vre-o data sa stai in masina sa o inchizi pe dinafara si sa incerci sa-i dai o cheie o sa vezi ca nu o sa-ti porneasca, numai dupa ce deschizi masina poti sa o pornesti, uite exzact asa imi face mie acuma.

      Comment


      • #4
        Salutare! am pus astazi o pompa de un MB C180 din 98 am deschis usile dar de pornit nu am putut sa pornesc masina nu invarte nimic, cand am pus-o in bord la ceasuri au inceput sa palpaie cateva beculete dupa ccare am scos-o si am pus-o iar, am incercat sa-i dau iar o cheie si nimik. Oare trebuie sa fie exact acelasi model de pompa ca asta care am pus-o difera un pik de a mea, o intrebare fara pompa masina trebuie sa porneasca?

        Comment


        • #5
          Salut, cand imobilizatorul este 'activat', adica ramane masina pe inchis, si incerci sa o pornesti, invarte, da sa porneasca dar cred ca ii taie alimentarea cu benzina si moare motorul, asa se intampla la mine. Asa e si la tine ? Daca da, eu acum cateva saptamani mi se deplasase butonul de la inchidere si numai functiona cheia si ramasese pe inchis masina. Am cautat si am scos siguranta si apoi mi-a pornit, insa inchideam usile manual. (numai stiu sigur care este siguranta, uita-te pe schema de pe spatele capacului si iti dai seama, parca 7 sau 8, daca nu o gasesti pana maine dimineata o sa ti-o zic eu)
          http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

          Comment


          • #6
            Acum un an sau doi mi am pus un bec in plafoniera si mi a facut scurt si mi a ars siguranta 32 sau 33 si tot asa nu puteam porni masina, nu puteam inchide-deschide masina, nu aveam lumina in plafoniera si portbagaj, acum cand am patit asta iar mi-a ars aceiasi siguranta nu aveam lumina in masina si portbagaj si pompa era topita, am pus siguranta noua am pus pompa de MB C180 din 98 ca construtie difera un pic.

            Comment


            • #7
              Mai ai ceva ars in instalatie daca nu invarte nici electromotorul , cand invarte si nu porneste atunci este de la imobilizator ,deoarece taie injectia daca nu este deschisa masina din telecomanda. Ai doua becuri in oglinda interioara ,unul verde si unul rosu?
              Mai verifica si alte sigurante in partea stanga din fata ,unde ai releul de pornire si o siguranta mare de 30 amperi ,pune pe cineva sa invarta cheia in contact si stai cu mana pe releul acela mic negru si vezi daca se simte ca lucreaza in momentul in care se invarte cheia in contact pentru pornire. Daca nu i-ai dat de cap ma poti suna azi si iti spun ce sa mai verifici etc. 0767859137 dupa ora 9 sunt la garaj si acolo am schemele de pornire pe calculator.

              Comment


              • #8
                Salutare! am rezolvat problema, am gasit o pompa din 99' cu 2 iesiri una cu furtunas galben cealalta iesire cu furtunas transparent, la mine e doar cu furtunas galben care la-am conectat dar cealalta esire nustiu ce sa fac sa o anulez sau sa o las asa, nustiu pentru ce servea la masina de la care am scos-o.

                Comment


                • #9
                  Tie iti trebuia o pompa doar cu iesire , din cate sa inteleg? cum este pompa mea de vacum la care ti-am trimis poza/ daca are 2 iesiri de vacum una trebuie sa o astupi ,deoarece celalat vacum merge in gol .

                  Comment


                  • #10
                    Salut! nu e nevoie sa o astup pentru ca nu merge, la mine sunt numai 2 mufe electrice care se conect. la pompa la masina donatoare erau 3, prin urmare a creia mufa cred ca actiona al doilea vacum pentru motor.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF