C200 W203 CDI , 2003, 90KW, limuzina 4door, +300.000 km in bord reali.
Masina este intretinuta, schimbat filtre, ulei si alte consumabile la momentul potrivit/corect.
Astazi am plecat la un drum mai lung...si:
Dupa circa 25 de km, motorul nu mai tragea, apasam pedala de acceleratie si mai mult de 60 km/h nu urca (eram si intr-o panta...)...
Am tras undeva pe dreapta si cand deschid capota, un fum albastrui iesea din zona filtrului de aer, iar cand am dat carcasa jos si am scos filtrul, iesea chiar din gaura aia pe unde se trage aerul...adica unde vine filtrul de aer fixat... si din cate observ, furtunul acela intra in turbina...
In bord nu imi aparea ABSOLUT NIMIC, antigelul era OK la 90*, ulei are, verificat iarasi in seara asta.... ce ar putea fi?
Am luat prin excludere (nu sunt mecanic) si am ajuns la concluzia ca ori e ceva pe la turbina, ori cel mai probabil niste furtune de pe la intercooler...
DAR... sunt nelamurit cu fumul albastrui...
Apoi...am fost nevoit sa ma intorc acasa... am circulat, evident, inapoi 25 de km. Acum motorul parca mergea mai bine, nu tragea ca inainte, dar era ok...am oprit iarasi pe dreapta sa vad daca iese fum si supriza, nu era nimic.
Inca o chestie de mentionat e faptul ca inainte si dupa incident aveam consumul crescut...care sa fie cauza? In mod normal consumul meu in afara era 5,5 - 6,7, iar in oras 9-10. Acum aveam in interior/exerior 8-10 la suta.
Sunt sigur ca nu scapa ceva pe la furtunele de la filtrul de motorina pentru ca le-am verificat special.... de la filtrul de ulei nu avea ce sa fie pentru ca l-am schimbat corect si .... imi indica corect in bord faptul ca are ulei...
Ce sa fie...? Pareri ...sugestii...
Maine dimineata ma bag in ea sa vad care e treaba... daca nu reusesc sa depistez problema, ma duc la service..
Masina este intretinuta, schimbat filtre, ulei si alte consumabile la momentul potrivit/corect.
Astazi am plecat la un drum mai lung...si:
Dupa circa 25 de km, motorul nu mai tragea, apasam pedala de acceleratie si mai mult de 60 km/h nu urca (eram si intr-o panta...)...
Am tras undeva pe dreapta si cand deschid capota, un fum albastrui iesea din zona filtrului de aer, iar cand am dat carcasa jos si am scos filtrul, iesea chiar din gaura aia pe unde se trage aerul...adica unde vine filtrul de aer fixat... si din cate observ, furtunul acela intra in turbina...
In bord nu imi aparea ABSOLUT NIMIC, antigelul era OK la 90*, ulei are, verificat iarasi in seara asta.... ce ar putea fi?
Am luat prin excludere (nu sunt mecanic) si am ajuns la concluzia ca ori e ceva pe la turbina, ori cel mai probabil niste furtune de pe la intercooler...
DAR... sunt nelamurit cu fumul albastrui...
Apoi...am fost nevoit sa ma intorc acasa... am circulat, evident, inapoi 25 de km. Acum motorul parca mergea mai bine, nu tragea ca inainte, dar era ok...am oprit iarasi pe dreapta sa vad daca iese fum si supriza, nu era nimic.
Inca o chestie de mentionat e faptul ca inainte si dupa incident aveam consumul crescut...care sa fie cauza? In mod normal consumul meu in afara era 5,5 - 6,7, iar in oras 9-10. Acum aveam in interior/exerior 8-10 la suta.
Sunt sigur ca nu scapa ceva pe la furtunele de la filtrul de motorina pentru ca le-am verificat special.... de la filtrul de ulei nu avea ce sa fie pentru ca l-am schimbat corect si .... imi indica corect in bord faptul ca are ulei...
Ce sa fie...? Pareri ...sugestii...
Maine dimineata ma bag in ea sa vad care e treaba... daca nu reusesc sa depistez problema, ma duc la service..
Comment