Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot roata spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot roata spate

    Salve, am cautat prin forum , dar nu am gasit(cel putin eu) un topic deschis pe aceasta tema. Pe scurt, ieri mergand pe o strada flancata de 2garduri de beton,si destul de linistita,am auzit un "tacait"undeva pe la pasajul rotilor motrice spate. Incerc a explica acest "tacait": un sunet metalic
    are o frecventa direct proportionala cu viteza
    am sesizat ca se amplifica in momentul cand calc
    frana.
    Astazi s-a amplificat acest zgomot deranjat si am fost la un mecanic,a ridicat masina pe elevator si a controlat jocul rotiilor,a tras de toate cele,brate ,esapament etc. dar nu a gasit nimic suspect in ceea priveste suspensia,brate,amortizoare.Daca cineva a mai avut astfel de probleme doresc sa stiu cum le-a rezolvat si care a fost defectul.

  • #2
    Vezi sa nu fie vreo piatra, sau corp metalic in striatiile cauciucului care se loveste de asfalt. Dar daca se inteteste sunetul cand calci frana, nu cred. Incearca sa invarti roata cu mana ...

    Comment


    • #3
      Zgomote...

      Buna seara !



      Frana de parcare actioneaza doua perechi de saboti ascunsi in tamburul format in centrul discurilor de frana spate. Acesti saboti sunt tinuti presati de talerul din spatele discului de doua sigurante.

      Sigurantele astea arata ca doua arcuri spirale cu cate o juma' de spira deschisa la un capat pe post de carlig. Cand sigurantele cedeaza, tamburul le va agata si le va scoate din pozitia lor corecta, poate le va chiar rupe, iar bucatile raman in cine stie ce pozitie in tamburul franei de parcare, atingand pe el si producand zgomotul respectiv.

      Acelasi sunet poate aparea si daca totul e perfect si sta la locul lui, dar un prezon de roata e mai lung decat trebuie si atinge aceste sigurante. Piesa 107 din imaginea de mai jos este siguranta, ai cate doua pe fiecare parte.


      Saboti frana parcare 2.JPG


      Si in stare nemontata arata asa, cele patru piese incadrate in cate un dreptunghi:


      Saboti frana parcare 1.JPG


      In caz exceptional, sigurantele zboara de la locul lor, se maruntesc si dispar de acolo, dar sabotii franei de parcare se misca din pozitia corecta si pot freca de tambur/disc, generand zgomote. Am patit-o eu...



      Dragos

      Comment


      • #4
        Din experienta proprie, la vulcanizare s-a rupt un prezon si a trebuit sa il schimb. Un pic mai lung si atingea pe acolo unde zicea colegul de mai sus. A trebuit sa caut alt prezon si problema a disparut.

        Comment


        • #5
          Ok,astazi voi verifica si tamburii. Am uitat sa spun si faptul ca atunci cand trec peste un limitator de viteza, se aude un zgomot de tabla , ca si cum ar fi ceva desprins .

          Comment


          • #6
            Daca folosesti alte jante din aliaj, nu cele originale, acele jante trebuie sa aiba un inel de ghidare in spatele jante. Lipsa acelui inel face ca roata sa nu se stranga perfect si de acolo apar unele batai. Personal am patit cu niste prezoane care sau intins la strangere si au inceput sa atinga etrierul, atunci am fost nevoit sa apelez la un strungar pentru scurtarea lor cu aproximativ 2 mm.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Originally posted by nora-marian View Post
              Daca folosesti alte jante din aliaj, nu cele originale, acele jante trebuie sa aiba un inel de ghidare in spatele jante. Lipsa acelui inel face ca roata sa nu se stranga perfect si de acolo apar unele batai. Personal am patit cu niste prezoane care sau intins la strangere si au inceput sa atinga etrierul, atunci am fost nevoit sa apelez la un strungar pentru scurtarea lor cu aproximativ 2 mm.
              Nu nu, sunt jantele originale,cele din fabrica,deci nu se pune problema.

              Comment


              • #8
                Ciudat, am jante de aliaj fara acele elemente de ghidare...

                Comment


                • #9
                  Jante aftermarket dedicate pentru Mercedes Benz exista exact cu 66.6mm gaura centrala, deci fara inele de centrare, ca nu e nevoie de ele.

                  Un prezon prea lung nu va atinge niciodata in etrier, ci in alte chestii de pe-acolo, ca etrierul este mult in afara diametrului cercului de prezoane.

                  Zgomot de tabla desprinsa/stramba sau care freaca pe ce nu trebuie poate veni de la un taler indoit de cine stie ce piatra.


                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by TFK View Post
                    Din experienta proprie, la vulcanizare s-a rupt un prezon si a trebuit sa il schimb. Un pic mai lung si atingea pe acolo unde zicea colegul de mai sus. A trebuit sa caut alt prezon si problema a disparut.
                    Va salut !

                    Ca si colegul TFK va pot spune din propria experienta ca am patit acelasi lucru, dar cu antifurtul. Culmea nu pe rotile din fata ci numai pe cele din spate, si foarte tare pe cea din dreapta spate. Daca veti da jos roata veti observa ca in spatele rotii este o tabla de metal si ca prezonul odata bagat pana la capat atinge acea tabla intr-un punct. Daca prezonul este de vina intr-adevar, atunci la capatul acestuia se vor observa niste urme de bataturi. Credeti-ma am scos si pus roata la loc de o mie de ori pana cand am realizat ca problema venea de la antifurt. Am scos antifurtul de pe roata respectiva pana gasesc un alt set mai scurt, sperand ca nu imi va fura nimeni o singura roata.

                    Toate cele bune !

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF