Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema alternator W203 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema alternator W203 Kompressor

    Salut!

    La un C180 Kompressor, s-a aprins display-ul cu rosu la battery/alternator workshop.

    Bun, dupa ce am fost la electrician si mi-a schimbat releul si fulia unisens (cica era blocata) la 520 lei total, displayul inca mai indica la inceput rosu cu battery/alternator. Electricianul spune ca a masurat totul si e OK, doar ca trebuie sa merg la service cu soft de Mercedes pentru a anula eroarea.
    Problema este ca alt mecanic mi-a zis ca daca s-a facut reparatia, nu trebuie sa mai apara eroarea cu rosu!
    Vreo sugestie care are dreptate?

    Multumesc!

  • #2
    Mergand cu alternatorul defect, ai consumat bateria. Cauta si pune bateria pe redresor pentru reancarcare.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Cu alternatorul defect am mers doar 10 km, pana la electrician; nu cred sa fi consumat bateria in asa mod. Ideea e daca dupa reparatie e normal sa ramana aprinsa eroarea, caz in care trebuie sa o anulez la calculator sau trebuia sa dispara automat dupa reparatie, caz in care inseamna ca mai am probleme.

      Comment


      • #4
        Daca nu ma insel, masina ta este pe benzina. Functionarea ei cu un alternator defect implica consumarea bateriei. Consumatorii unei masini pe benzina sunt: calculatoare (ecu, bord), buji, ventilatoare, casetofon, etc. Caz in care la o baterie veche se simte imediat. Inainte de a merge sa-i faci o diagnoza, poti sa pui bateria pe un redresor. Mai poate fi tot din alternator, sa nu dea curentul necesar. Cu alte cuvinte... prima treaba pe care trebuie sa o faci este sa te asiguri ca bateria este incarcata. Dupa care poti face o diagnoza.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Unele erori dispar imediat dupa reparatie, altele raman memorate in memoria calculatorului, altele raman o perioada scurta de timp apoi daca eroarea nu mai este detectata calculatorul nu o mai afiseaza pe bord.
          Daca electricianul a masurat altelnatorul si este in parametrii eroarea va disparea in maxim 50 de km. Cum a spus si colegul incarca bateria, daca iti este usor pune alta baterie de la o alta masina. Daca e ok si altelnatorul si bateria mergi pe tester la cineva priceput si vezi ce iti spune. Poate bateria nu mai poate inmagazina energia necesara si calculatorul cere sa o schimbi. Incearca sa verifici si sa incarci bateria, daca problema persista verifica periile (carbunii) de la altelnator, puntea de diode si cablajul. Succes si o seara buna

          Comment


          • #6
            Multumesc de raspunsuri, o sa va tin la curent cu mersul treburilor!

            Comment


            • #7
              Acum am venit de la un alt electrician care mi-a masurat incarcarea bateriei. La relanti a iesit o incarcare de 13.35 - 13.40, el zicea ca ar fi sub barem si din cauza asta imi arata inca eroarea, in ciuda reparatiei facute (releu si fulie unisens). Am discutat cu un prieten director de service reprezentanta Toyota la Valcea, el imi zicea ca tensiunea masurata e OK, sa merg la test si vad daca sunt alte probleme, eventual anulata eroarea.

              M-au bagat total in ceata; stie careva care e tensiunea de incarcare corecta la Mercedes (in relanti)?

              Comment


              • #8
                E foarte buna.
                Eroarea in bord ar fi trebuit sa dispara instantaneu din umila-mi experienta. Mergi la un Star sa verifici/ stergi erorile.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Tensiunea nominala a unui acumulator incarcat perfect este 12,6-12,8 V in gol !
                  Orice autoturism trebuie sa incarce maxim 1V fata de tensiunea nominala.Deci un maxim de 13,8V.Se admit valori intre 13,4-13,8 V pentru un sistem de incarcare perfect pus la punct !

                  Comment


                  • #10
                    Incearca cu alta baterie, vezi cum se comporta, daca mai apare sau nu eroarea, si dupa incercarea asta pune testerul pe ea. Daca nu se gaseste un star prin apropiere poti incerca si cu autocom. Testerul este cea mai buna varianta. Maine merg sa masor sa iti zic exact valoarea la masina mea.

                    Sent from my SHV-E250S using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Punr aici seria masinii si seriile releului si fuliei. Poate s-a ales gresit releul.

                      Eroarea cu mesajul rosu dispare singura daca totul este in ordine.
                      Last edited by cl600; 06-06-2014, 21:54 PM.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by TFK View Post
                        Salut!

                        La un C180 Kompressor, s-a aprins display-ul cu rosu la battery/alternator workshop.

                        Bun, dupa ce am fost la electrician si mi-a schimbat releul si fulia unisens (cica era blocata) la 520 lei total, displayul inca mai indica la inceput rosu cu battery/alternator. Electricianul spune ca a masurat totul si e OK, doar ca trebuie sa merg la service cu soft de Mercedes pentru a anula eroarea.
                        Problema este ca alt mecanic mi-a zis ca daca s-a facut reparatia, nu trebuie sa mai apara eroarea cu rosu!
                        Vreo sugestie care are dreptate?

                        Multumesc!
                        Mesajul apare in momentul in care alternatorul nu incarca sau incarca insuficient.Dupa reparatia acestuia sau inlocuire indiferent de starea bateriei (singura conditie sa porneasca motorul) mesajul dispare.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua !


                          La incarcare, tensiuni de 14 - 14.5 Volti sunt perfect acceptabile la bornele bateriei. Treaba cu maximul de 13.8V este doar o poveste...



                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Ai mai rezolvat problema cu martorul aprins in bord? Care era problema?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF