Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Va salut!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut!

    Am achizitionat recent, un Mercedes c36 AMG (W202) .
    Cu o problema la motor, garnitura de chiuloasa arsa .
    Doresc niste sfaturi .Cum sa procedez?
    Va multumesc !

  • #2
    Problema ta tehnica nu am mai intalnit-o pana acum "va salut". Se merge la mecanic, se negocieaza pretul si se solicita garantie. Succes.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      da multumesc sunt in franta si ma costa vre-o 3 4 mii de euro daca ai fii amabil cu succesu poate o sami reuseasca MULTUMESC ANTICIPAT

      Comment


      • #4
        si problema mea ca e problema mea nu e techinca aici e vina mea ..... sunt cam satul ca sa incep sa pun punc si virgula am fost deja la mecanic a fost schimbata odata dar a fost schimbata degeaba ca tot la fel e
        iar eu am pus niste intrebari vroiam doar un raspuns daca se poate sau se ofera cineva sa ma ajute doar cu schema de la distributie ca sa nu fac vre-o greseala la axa cu came pentru ca vreau sa o schimb singur cam asta e problema mea dar nui o problema nu ma mai intereseaza poate pe viitor patesc si alti si tot parte de atata respesc au sau de aceleasi raspunsuri !!

        Comment


        • #5
          Ca esti in Franta, Danemarca, Spania, Italia, sau Romania, este frumos si civilizat ca odata acceptat in acest forum, trebuie sa respecti unele reguli de postare pe care cu siguranta nu le-ai citit. Trebuie sa marturisesc ca ai scris fara noima si am inteles destul de greu ce-ti trebuie cu adevarat. Despre intentia ta de a schimba singurel garnitura de chiuloasa si ca doresti o schema a distributiei, nu s-a regasit in primele posturi. Fa-ti timp si reformuleaza cerintele tale ortografic si gramatical, adaugand mai multe date despre masina, marca, model, an, motorizare, cai putere si eventual VIN-ul.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Daca Emil din "franta" are 24 si e deja SATUL, sunt curios cam cum se simte Dl. Marian din Romania la varsta dlui.
            On topic: Ma gandesc ca daca erai mecanic si te-ai fi priceput sa o faci, nu ai mai fi mers la mecanic prima data.
            Spune la oamenii de bine, de aici, ce simptome are, de unde stii ca e arsa garnitura si de ce crezi ca tre sa o schmbi iar, de ce zici ca nu a pus-o bine. Daca vezi ca se mai folosesc cuvinte/expresii ca "magician pentru cutie automata" nu inseamna ca la telefon iti repara masina. Oamenii au nevoie de detalii altfel risti sa ajungi mai scump de 3-4000euro sa refaci masina dupa ce-ti bagi mainile-n ea.

            Comment


            • #7
              Bun sunt de acord cu voi!
              Frumos era sa fiu indrumat sa fac ce trebuie pe acest forum!
              Pentru Dl Marian imi cer scuze. daca doreste sa mi-le accepte
              Vegeftw daca nu stiam, cam ce e mecanica sigur nu eram pe acest forum.
              Eu cand am cumparat masina,Dl a spus ca garnitura de chiuloasa a fost schimbata ca e totu bine si merge ceas , dar nu a fost asa frumos am mers cam 300 km, ceasu la apa imi arata ca trece peste 90 de grade , am oprit am verificat apa din vasu de expansiule era plin cu ulei .
              Sambata am apucat sa demontez cate putin.
              Vreau sa schimb eu garnitura pentru ca aici unde sunt mecanici, sunt multi da cunoscatori putini.
              O sa fac niste poze sa vedeti cam cat silicon au putut sa puna
              Inca odata imi cer scuze !
              Iar pe viitor daca gresesc as dorii sa fiu corectat, sincer e putin complicat acest forum

              Comment


              • #8
                Daca se poate Dl Marian o intrebare.
                Ce este VIN-ul?
                Multumesc diseara revin cu toate datele masinii.

                Comment


                • #9
                  Daca-ti dau un raspuns pe masura postului tau, ma dau astia afara de aici, MECANICLUE care esti tu mecanic.
                  VIN = Vehicle Identification Number/ Numarul de identificare al masinii. Scrie in talon, are v`o 12 caractere.
                  Forumul e misto si baietii tin la caterinca, au doar alergie la agramati si analfabeti. Scuza-le bunul simt.
                  Multa bafta! :-)

                  Comment


                  • #10
                    Scuzele sunt acceptate. Este bine ca nu te-a vizat un moderator in legatura cu posturile tale. Te sfatuiesc sa nu te apuci de desfacut chiuloasa. Cu siguranta nu ai sculele necesare pentru a desface asa ceva si mai ales i-ti trebuie cunostinte solide in mecanica. Te sfatuiesc sa mergi intr-un service autorizat, sa platesti costul reparatiei si sa ceri garantie. Dupa schimbarea garniturii trebuie sa cauti si ce a provocat arderea garniturii, in general aceasta garnitura se arde din cauza proastei raciri a motorului (radiator infundat, ventilatorul de racire defect, termostatul, pompa de apa si nu in ultimul rand folosirea apei in locul lichidului de racire special) De retinut ca amestecul de ulei cu apa din motor nu se datoreaza numai garniturii de chiuloasa, poate fi din cauza unei fisuri (crapaturi) in chiuloasa sau poate blocul motor este crapat. Aceste fisuri de cele mai multe ori nu sunt sesizate cu ochiul liber si trebuie pus pe un banc de proga. Eu zic ca costul reparatiei nu este mare dar nici mic nu este. Trebuie luat in considerare ca chiuloasa se planeaza, se verifica de fisuri, se schimba simeringurile de la supape, se cumpara garnitura noua, se inlocuesc prezoanele care prinde chiuloasa de motor + ulei, filtru de ulei, lichid de racire si poate inlatura si o eventuala cauza electrica sau mecanica care a dus la arderea garniturii de chiuloasa. De mentionat faptul ca daca acel service vrea sa-si pastreze reputatia, foloseste numai piese originale.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Am desfacut in mare parte motorul azi, maine o sa demontez si chiuloasa daca o sa am timp.
                      Va multumesc pentru sfatu dat.

                      Comment


                      • #12
                        Daca se poate, Dl marian o singura rugaminte schema de la distributie, credeti ca ati putea sa mi-o dati v-as fii foarte recunoscator!
                        Classe C (202) Berline (W202) C36 AMG 3.6 i 280cv
                        An 1994, motor benzina, cod motor M 104.941 (AMG 3.6)
                        Serie sasiu WDB2020281F048082
                        Last edited by emil_13_89; 03-17-2014, 23:01 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Am un program Autodata 3.18. Se regaseste tot ce-ti trebuie in legatura cu distributia, dar din pacate nu pot scoate imaginea. O sa studiez maine dimineata problema si poate reusesc.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Din pacate nu reusesc sa scot imaginea. Cert este ca-ti trebuie o cheie dinamometrica atat pentru strangerea chiuloasei cat si pentru strangerea unor suruburi care regleaza patinele (intinzatoare) lantului de la distributie. Poate reusesti sa descarci probramul autodata 3.18 si vezi singur cum se regleaza distributia. Astept cu interes deznodamantul reparatiei. Mult succes.
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc !
                              Pe parcursul reparatiei o sa fac poze.
                              Inca odata multumesc pentru sfaturi!
                              Last edited by emil_13_89; 03-18-2014, 08:26 AM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF