Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Distributie c180 w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie c180 w202

    Salut, de ~ 2 ani detin un c180 w202 90kw. Mai am vreo 300km pana la 200.000 si vreau sa-i schimb tot ce tine de distributie, curea role etc. Intrebarea este : am distributie pe lant sau nu si ce trebuie schimbat, exista kit de distributie,ceva gen la pachet sa comand si sa ma duc la service sa schimbe sau trebuie sa le comand separat pe toate ?

    Ps : mai am o problema, cand apas butonul de dezaburire a lunetei, se aude un 'scartait' din zona fara a motorului, pe la curea, si asta doar la relanti, indiferent daca este cald sau nu motorul. Daca schimb distributia va disparea sau este din alternator ?
    http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

  • #2
    Problema scartaitului cred este din alternator. A mea are peste 300 000 in bord si nu are schimbata distributia. Stiu ca distributia este pe lant si se gaseste chitul de distributie. Am vazut in AUTODATA ca la revizii nu pomeneste nimic de distributie. Singura descriere la capitolul distributie este cum se regleaza, cheile necesare si timpul de lucru. Este alegerea ta daca vrei sa o schimbi sau nu.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Dar rolele intinzatoare nu sunt din aceeasi oala ? Cureaua care invarte si alternatorul este cam tocita, eu la astea ma refer prin distributie. La alternator ce imi recomanzi, nou / sh sau sa-l duc la un meserias poate sunt carbunii sau rulmentii dau fulia...
      http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

      Comment


      • #4
        Curaua care invarte alternatorul, pompa de apa si pompa servo se numeste curea pentru accesorii, si nici decum curea de distributie.
        Aceata curea nu trebuie confundata cu lantul de distributie, care se afla inauntru in motor si nu se vede, decat decat la motoarele diesel, daca luati jos busonul de la ulei.
        Acea curea se schimba cand are creapaturi pe el, sau deja s-au tocit acele nervuri din el.
        Daca se rupe in timpul mersului, nu afecteaza nicdecum motorul, nu o sa mai ai incarcare, si o sa simti ca volanul merge greu, ca nu mai ai servo.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Sfatul meu este sa nu mai faci confuzia intre distributie si auxiliare, este o diferenta foarte mare. La ce te referi tu, sunt auxiliare. Cureaua daca este tocita se schimba cu una noua, deasemeni si rola intinzatoare (numai daca este din plastic si daca are joc). La alternator se umbla numai cand ai probleme de genul; nu incarca, joc in fulie sau cand rulmentii sunt sparti sau au uzuta (axul are joc sau are usoare blocaje la invatit cu mana), poti verifica starea carbunilor. Recomand unul nou numai atunci cand nu se poate repara cel existent.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Am inteles cum sta treaba, o sa schimb zilele astea doar cureaua de accesorii. Marian, la problema cu alternatorul, ce-mi recomanzi sa umblu la el sau nu ? Tin sa precizez ca se aude din el doar la relanti si cand pornesc dezaburirea, la alt consumator nu.
            http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

            Comment


            • #7
              Degivrarea consuma mult curent. Schimba cureaua, atunci poti verifica si alternatorul. Pune mana pe fulie, verifica jocul axului si daca se invarte fara probleme. Desfa cablurile care sunt prinse de alternator si curata papucii cu o bucatica de jmirghel, verifica daca papucii sunt bine prinsi de fire si daca are calamina curata cu un spray degripant calamina. Inainte de remontarea cablurilor pe alternator, pune putina vaselina pe ei sau putin ulei, pentru evitarea cotoziunii si apoi strangele bine, dar mare grija sa nu se invarta prezoanele pe care se prind papucii pe alternator. Zgomotul de care spui poate fi de la un contact imperfect sau de la releul de incarcare aflat in alternator. Poti verifica si incarcarea bateriei direct pe bornele ei, trebuie sa fie, din cele intelese de mine de la 12,8V cu tori consumatorii porniti si pana la maxim 14V fara consumatori.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Am inteles, multumesc mult pentru timpul acordat, maine dau comanda de curea si o sa o schimb la un service cand imi permite serviciul.

                off : Ai idee daca pe w202 pot pune jante pe 17 - 225/45 ET47 si 8.5J fara sa-mi atinga pe undeva ?
                http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

                Comment


                • #9
                  Nu stiu sa-ti raspund in legatura cu rotile. Eu am avut pe fata roti de 215/55/16 si-mi atingea piulita de la pivotul basculei superioare.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Poti pune linistit jante pe 17, et 35, cu pneuri 225/45/17, eu am avut pe masina mea, singurul dezavantaj este ca iti va distruge bucsile mai repede datorita drumurilor din Romania.

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Daca dupa ce schimbi cureaua scartaitul nu dispare, gandeste-te sa schimbi intinzatorul. Eu asa am patit, erau cam 5mm care nu reusea intinzatorul sa mai stea la maxim intins si de aceea la folosirea mai multor consumatori puternici gen dezaburire luneta, fluiera cureaua. Nicidecum alternatorul nu era de vina , dar e bine de verificat daca tot ajungi in zona aceea. Bafta !

                      Comment


                      • #12
                        Scartaitul era de la "amortizor vibratii curea transmisie", care l-am cumparat nou, 150ron (cel mai scump) si l-am inlocuit si numai am probleme. Asa arata dracovenia :
                        http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

                        Comment


                        • #13
                          diatributie

                          Salut , am si eu un mercedes C180 pe benzina cu capacitatea de 1800 cmc an fab. 1994 , va rog sa ma ajutati si pe mine cu un rasuns referitor la faptul ca suspectez o defectiune la distributie in sensul ca se aude un zgomot ciudat mai exact o ,,batataie'' sub acel capac de plastic ornament de deasupra pompei de apa in interiorul motorului care atunci cand este rece motorul este mult mai accentuat si se reduce dupa ce se incalzeste dar persista.Cum as pute sa remediez defectul acesta. Va multumesc.
                          Last edited by Zeus; 04-16-2015, 16:08 PM.

                          Comment


                          • #14
                            salut , prin strangerea intinzatorului de lant cred ca sigur rezolvi problema .

                            Comment


                            • #15
                              Intinzatorul este hidraulic , nu ai ce strange la el . clodmaris , ce ulei folosesti ?
                              Honda.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF