Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

turbina merge cateva minute apoi se opreste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • turbina merge cateva minute apoi se opreste

    Salutare.
    Sunt nefericitul posesor al uniu C Class 2.2 cdi w203 cu cutie automata si 105kw din anul 2000. Ca sa descriu pe scurt problema cea mai grava pe care o are masina, trec la subiect mentionand ca dupa ce pornesc masina si demarez, beneficiez de resursele turbinei circa 2-5 minute, dupa care aceasta refuza sa mai functioneze. Daca repornesc motorul, turbina merge iar si istoria se repeta la nesfarsit. Am observat ca daca tin masina in accelerare nu mai pica turbina, ea se decupleaza doar in momentul in care mentin viteza si turatia constanta.
    La masina am intervenit, evident dupa ce am intrebat testerul, la urmatoarele:
    Egr sau igr anulat (nu stiu cum a fost efectuat procedeul far nu zice nimic calculatorul)
    Clapete admisie anulate (am lasat mufa bagata in senzor si acest procedeu a fost facut cu borna scoasa)
    Debitmetru inlocuit cu unul nou original.

    Problema persista asa ca rog persoanele saritoare si avizate sa imi recomande ce trebuie facut, am un impuls foarte puternic de a o incendia.

    Va multumesc anticipat !

  • #2
    Nu sunt mecanic sef dar din experienta as paria ori pe pompa de inalta presiune defecta ori pe ceva senzor...

    Comment


    • #3
      Revin cu precizarea ca am pus testerul si da o eroare: supraincalzire placa electronica

      Comment


      • #4
        Buna precizarea pt.ca schimba datele problemei din punctul meu de vedere din una complicata in una si mai complicata! Daca scrii exact codul de eroare ai sanse sa fii si mai explicit pt.cei de pe aici ce se pricep!

        Comment


        • #5
          Testarea nu a fost tacuta cu star ci cu un....noname... iar eroarea era exact asa cum am spus fara niciun alt cod.
          Mecanicul care s-a ocupat de masina nu avea nici cea mai vaga idee ce ooate fi, acesta fiind si motivul pentru care am decis sa apelez la ajutorul expertilor de aici, sau in ideea ca cineva vreodata a patit asa ceva...
          Oricum multumesc shpan

          Comment


          • #6
            Sfatul meu , mergi cu masina la un service , dotat cu un tester de mercedes , eventual la un dealer pt un diagnostic corect. Masina intra in limp mode (in regim de avarie) din aceasta cauza nu ai demaraj, etc.Cauzele pot fi multiple (un furtun fisurat , crapat , pe la turbina ).

            Comment


            • #7
              Cu siguranta am sa merg si la un tester avizat dar in toata necunostinta mea pariez ca aceasta nu este una care sa fie decisa de tester ci mai degraba una mecanica ceva... spun asta pentru ca daca o pun pe sport si ii dau pedala, ajung oriunde fara eroare. Indiferent ca ma opresc la semafor, eroarea nu apare, ea apare doar cand merg de exemplu in Bucuresti in coloana constant cu 40 km/h.

              Comment


              • #8
                Bienteles ca testerul nu rezolva problema , dar te va ajuta sa identifici care piesa e vinovata.

                Comment


                • #9
                  Sper din tot sufletul sa fie asa pt ca deja am cheltuit mai mult decat aveam buget pt asta.
                  Sper ca cineva sa se fi lovit de chestia asta deoarece nu prea mai am incredere in tester. Tot ce am facut pana acum au fost doar reparatii pe care le-a dat testerul. Iubesc masina asta si de aceea vreau sa ii dau de cap.
                  Acum ar fi a 4-a oara cand merg la tester cu aceasta problema.
                  Multumesc frumos pt raspunsuri, astept o minune
                  Poate e careva aici dispus sa o repare, bineinteles contra cost.

                  Comment


                  • #10
                    Fara STAR vei bajbai in continuare, cauta-l pe mastermario71.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Intreband un mecanic de merc mai batran mi-a spus sa urmaresc fortunul care pleaca de la turbo si sa demontez cutia aceea sa o curat.
                      Credeti ca mai merita acest gest sau sa merg direct la star ? Estr greu de realizat aceata operatiune ?

                      Comment


                      • #12
                        Problema rezolvata.
                        Asa cum ma-ti sfatuit, am mers la star si pribleme au fost 2 la numar:
                        1 egr anulat prost (l-am reconectat)
                        2 vacuum (un furtun scos si lasat de izbeliste, l-am astupat cu un surub)

                        Acum masina merge perfect.
                        Va multumesc si va urez cat mai putine probleme!
                        Numai bine !

                        Comment


                        • #13
                          Salut...
                          Robertt2010 ....imi poti zice cam unde ai avut problema cu furtunul de vacuum
                          Eu am aceiasi eroare P1664 ''supraincalzire electronica'' si nu reusesc sa-i dai de cap....

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF