Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes c 220cdi nu porneste cand este motorul cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes c 220cdi nu porneste cand este motorul cald

    Buna ziua la toata lumea! Am un mercedes c 220 cdi an 200 model esprit si au apucat-o problemele. nu mai vrea sa porneasca atunci cand motorul este cald. uneori nu mai porneste nici la 45 grade, alteori nici la 63 sau la 80. Reparat injectoarele ( Bosch), schimbat regulatorul de presiune, senzorul de turatie si senzorul de ax cu came. Am cheltuit pana acum 1500 ron prin service-uri renumite in Craiova si in zadar. Ajutati-ma cu un sfat. Odata ce a pornit motorul , masina merge , trage consum mic, dar dupa oprire nu vrea sa mai porneasca. ultima data la service, mi-au schimbat o mufa la un injector si au zis ca de acolo este, dar dupa o zi a facut ca si la inceput. Am ajuns sa disper si sa ma gandesc sa o dau si sa iau Moskvichi
    Last edited by colton; 02-27-2014, 17:27 PM. Reason: Am uitat sa adaug detalii.

  • #2
    Salut, in toata perioada de servis, la care a trecut masina ta, a fost pusa pe tester macar o data?
    Eu tin sa cred ca problema ta, este de la partea electrica.
    Cauta pe cineva care are tester STAR, si cand e incalzit motorul si nu mai vrea sa porneasca, atunci sa se faca o diagnoza.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Iti multumesc pentru in formatie, dar au testat-o in toate felurile. nu apare nicio eroare, totul ok si toata lumea se scarpina in cap. ,, masina cu personalitate``. Pana la coada o sa-i dau maine calculatorul jos si o sa-l desfac eu. Poate are in el un contact imperfect sau vreun condensator care are curent de fuga

      Comment


      • #4
        Ai doua posibilitati:regulator presiune pompa inalta blocat ori elementii pompei nu fac presiune.
        Tind sa cred ca regulatorul are probleme.Partea electrica este ok ,din acest motiv nu da eroare !
        Am reparat zeci de astfel de defecte la Ford,Renault,etc...

        Comment


        • #5
          O diagnosticare intr-o reprezentanta cu un program dedicat, te scuteste de multi bani irositi. Programul se numeste STAR.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            In cazul prezentat mai sus cel mai probabil unul din senzorii de pozitie ax cu came sau cel de volanta e pe duca. Ar trebui sa pui diagnoza pe el exact cand se intampla fenomenul pentru ca dupa racirea motorului nu mai apare eroarea si masina porneste normal. Eroarea in acest caz e P1354 (synchronization between camshaft and crankshaft). Cand mai face faza asta pune o carpa uda pe rand pe fiecare senzor si lasa-l cateva minute sa se raceasca si apoi incearca pornirea.Senzorul pozitie ax cu came e deasupra motorului, capatul langa baterie iar cel de volanta e deasupra electromotorului, langa incalzitorul auxiliar (extra electrical heater). Se mai poate si stropi cu apa dintr-o sticla de plastic cu dopul gaurit cu surubelnita, mai ales ca la senzorul de volanta se ajunge cam greu. Bafta!

            Comment


            • #7
              Toate erorile raman stocate in ECU, maestre, chiar daca nu-s active. La reno o fi altfel...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Va multumesc la toti pentru informatii si va raspun pe rand. presiunea este de 239 barr, tori senzorii schimbati ( noi), test pe star s-a facut OK. Fara erori, incectoare schimbate chiturile si tarate. totate injectoarele sunt ca si noi, bateria este in portbagaj, iar scirocco este langa aripa dreapta fatza. Am observat ca in momentul in care nu porneste si daca scot mufa injectorului de langa parbriz ( mufa care am schimbat-o cu una mai proaspata), masina porneste. Intre Renault si mercedes este o diferenta ca de la cer la pamant. Francezii au alt mod de gandire decat nemtii. Imi cer scuze pentru aprecierea facuta, si imi mai cer scuze daca trebuie sa spun ca nici eu nu sunt pe dinafara cu masinile sau cu sistemul common rail, dar problema asta ma depaseste. apreciez toate sugestiile, dar acestea suntfacute demult. Masina a inceput sa faca faza asta in noiembrie si acum suntem in martie si toti ne scarpinam in cap cand totul apare ok. nu mai avem solutii. inclusiv un mecanic de la reprezentanta.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  Toate erorile raman stocate in ECU, maestre, chiar daca nu-s active. La reno o fi altfel...

                  Erorile electrice sau citite de senzori sunt stocate in ECU.Erorile mecanice nu pot fi citite de nici un senzor !
                  Ex.Volanta uzata,electromotorul a atras pilitura cauzata frecarea celor doua elemente ale volantei,masina nu mai porneste !Ce reparam ?Toti ar zice problema electrica ,domne sau electromotor mort !
                  Nu toate erorile se refera la un defect anume.
                  Ex.Ford tdci eroare repetata EGR,"EGR low trotle".Clientul a schimbat 3 buc EGR noi, la reprezentanta.Pana la urma am gasit clapeta de admisie defecta,ce se afla la 1,5 metri de EGR.Inchidea traseul de aer la intrarea in motor(toti senzorii de presiune erau inaintea clapetei,iar senzorul ce echipa EGR-ul sesiza mersul neregulat al motorului.In plus motorul nu pornea fara aer.
                  Revenind:
                  Regulatorul de presiune este un motor liniar controlat electric.Are doua fire.Doar daca consumul de curent creste(este in scurt) sau daca rezistenta interna a bobinajului este prea mare(intrerupt plaja normala 2-4 ohmi) apare eroare in ECU.
                  Defectele mecanice ale regulatorului nu sunt stocate in ECU !
                  Ford Galaxy an fab.2012,dimineata pornea foarte bine,la cald foarte greu,cu automate lungi,repetate uneori nu pornea deloc.Nici o eroare pe IDS! Am schimabt regulatorul si totul a intrat in normal.Asta dupa ce clientul a cheltuit 12400 ron pe 4 injectoare piezo Siemens dupa indicatiile meseriasilor.
                  Intr-adevar sunt "mari diferente" intre Mercedes si Renault.La sistemul delphi difera pompa de inalta,la mercedes este Bosch,la renault Delphi.Injectoarele sunt tot Delphi la ambele marci(extrem de proaste) pe mercedes,probabil si ECU este tot Delphi.De obicei cine furnizeaza sistemul de injectie furnizeaza si ECU.
                  In cazul de fata Renault Laguna 1,9 dci 1999 are aceleasi injectoare si aceeasi pompa ca Mercedes-ul CDI ECU BOSCH !
                  Ironiile cu diferenta pe sistemul de injectie nu isi au rostul.Sunt eficiente la alte auxiliare ale motorului.
                  Nu francezii fac softul din ECU sau injectoarele.Mercedes,Renault,Hyundai,Kia,Opel,etc .,toti au lucrat cu injectie comon rail Bosch.Nu fabrica Mercedes componente,doar asambleaza !
                  Presiunea de 239 bari este mica.Pentru sistemul Bosch presinuea minima de pornire trebuie sa fie 250 bar.Ar trebui sa fac o apreciere ?Desigur nu !
                  Deconecteaza senzorul din rampa si vezi daca porneste.Daca porneste.....
                  Ce corectii apar pe fiecare injector cand se incearca pornirea ?Negative,pozitive?

                  P.S.Sunt fara activitate pe forum,dar crede-ma ca la capitolul injectoare diesel si pompe inalta sunt "scolit" ,iar in timpul liber repar asa ceva alaturi de un prieten ce detine stand Hartridge !
                  Ti-am atasat un document ce iti prezinta in cel mai fericit caz probleme la regulator/pompa si in cel mai rau ECU !Spor la treaba!
                  Attached Files
                  Last edited by robertino; 02-28-2014, 14:41 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by robertino View Post
                    Erorile electrice sau citite de senzori sunt stocate in ECU.Erorile mecanice nu pot fi citite de nici un senzor !
                    Perfect de acord, asta spuneam si eu. Evident ca ECU nu vede mecanica...
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Un coleg, cu un E220 CDI, acelesi simptome, la rece pornea si dupa 5 minute de mers, daca oprea motorul nu mai pleca. Invartea dar fara rezultat. Din cauza alternatorului ca nu mai inarca suficient. A reparat alternatorul, a incarcat bateria pe un redresor si totul a fost KO. Nu neg cele spuse de robertino, dar eu zic ca se merita sa verifici si ce curent scoate alternatorul.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Iti multumesc Robertino, eu pe a mea am totul bosch ( INJECTOARE SI POMPA), deci m-a ferit Doamne Doamne de Dlphi. Azi am rezolvat problema. Mufa de la regulatorul de presiune defecta. Am luat una de la dezmembrari muuuuult mai buna ca si a mea si s-au incheiat problemele. oricum toti senzorii ii pusesem noi. VA MULTUMESC LA TOTI PENTRU SFATURI, DAR CAZUL ESTE INCHIS. AM REZOLVAT!

                        Comment


                        • #13
                          Concluzionand: Am avut dreptate.Problema a fost tot la regulator !
                          Ma bucur ca ai rezolvat ! Cele bune !

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF