Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei la furtunul de admisie al turbinei w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei la furtunul de admisie al turbinei w203

    Buna ziua. In cazul unui C Klasse, 2005, w203, tip motor 646.962 la 90kw, am facut in cursul zilei de ieri revizia si am constatat ca pe la intrarea furtunului de admisie in turbina exista scurgeri de ulei relativ consistente. Am verificat si furtunul de admisie, are foarte putin ulei in interior, un fel de mazga. Mentionez ca auto are 115.000 km reali.
    Turbina se aude normal, nu vajaie, iar masina trage normal.
    Ar putea fi totusi o defectiune turbo?
    Masina nu scoate fum alb, un pic negru in prima secunda de talpa, in rest nimic.
    Ca detaliu, in urma cu o sapt, am alimentat de la Rompetrol, la cca 60 km de la alimentare masina nu se mai tura, intrade in limp mode si s-a aprins si martorul motor. Am mers asa inca cca 100 km apoi am oprit masina pt cca 3 ore. La urmatoarea pornire s-a stins martorul motor si masina merge normal.

    Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk

  • #2
    Buna ziua. Pentru limitare si martor motor aprins , eu suspectez EGR de curatat.
    Pentru scurgere ulei de la turbo, simering de schimbat. Stima !

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sugestie, am incercat in urma cu cca o luna sa demontez egr. A fost imposibil, am reusit decat sa-l misc stanga-dreapta cativa mm si in timpul acestui procedeu am fisurat una din cele doua urechi de prindere. Mi-a fost teama sa mai insist si am renuntat. Aveti o sugestie pt demontarea lui?
      Stima!

      Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        Pune intai un STAR (indicat mastermario71), sa nu te apuci de schimbat piese degeaba... LIMP-ul sigur a lasat o eroare in ECU.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          A lasat... Un cod de eroare pt motor, test efectuat cu un soft neoficial, care nu cunostea respectivul cod de eroare. Din pacate cel care a efectuat testul a sters erorile si nu le-a salvat nicaieri...


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Am verificat in cursul zilei de ieri colierul furtunului care intra din admisie in turbina si am constatat ca era un oic slabit. L-am strans temeinic. Apoi am spalat zona aceea de ulei. Astept sa vad daca mai exista scurgeri.
            Intrebarea mea ar fi daca este normal ca turbina sa stropeasca cu ulei inspre partea de admisie?

            Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk

            Comment


            • #7
              Acest fapt l-am constatat si eu la masina mea , dar cred ca e de la gazele pe care le colecteaza din motor pe tubul care este conectar pe acel burduf care baga aer de la debimetru la turbo , galeria care alimenteaza cu aer turbina.
              Pe acel tub subtire trage aer cu gaze de ulei ,cu gaze de motorina si cu gaze scapate de compresie ,pe linga pistoane ,le trage turbina si le trimete in galeria de aspiratie .De acolo urmele de ulei iar daca nu e foarte mult si nivelul de ulei de la motor nu scade intrun mod rapid si in mare cantitate nu este nici o problema.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF