Buna ziua. In cazul unui C Klasse, 2005, w203, tip motor 646.962 la 90kw, am facut in cursul zilei de ieri revizia si am constatat ca pe la intrarea furtunului de admisie in turbina exista scurgeri de ulei relativ consistente. Am verificat si furtunul de admisie, are foarte putin ulei in interior, un fel de mazga. Mentionez ca auto are 115.000 km reali.
Turbina se aude normal, nu vajaie, iar masina trage normal.
Ar putea fi totusi o defectiune turbo?
Masina nu scoate fum alb, un pic negru in prima secunda de talpa, in rest nimic.
Ca detaliu, in urma cu o sapt, am alimentat de la Rompetrol, la cca 60 km de la alimentare masina nu se mai tura, intrade in limp mode si s-a aprins si martorul motor. Am mers asa inca cca 100 km apoi am oprit masina pt cca 3 ore. La urmatoarea pornire s-a stins martorul motor si masina merge normal.
Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk
Turbina se aude normal, nu vajaie, iar masina trage normal.
Ar putea fi totusi o defectiune turbo?
Masina nu scoate fum alb, un pic negru in prima secunda de talpa, in rest nimic.
Ca detaliu, in urma cu o sapt, am alimentat de la Rompetrol, la cca 60 km de la alimentare masina nu se mai tura, intrade in limp mode si s-a aprins si martorul motor. Am mers asa inca cca 100 km apoi am oprit masina pt cca 3 ore. La urmatoarea pornire s-a stins martorul motor si masina merge normal.
Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk
Comment