Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu mai porneste aeroterma.. :(

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu mai porneste aeroterma.. :(

    sal la toata lumea
    ieri am constatat ca nu mai porneste aeroterma. o aveam legata pe direct cu un buton separat ca nu mergea din butonul ala mare rotund. acuma nu mai merge deloc ( . can apas pe buton se aude cum actioneaza un releu(sau ceva pe acolo) dar in rest nimic.
    ce se poate face?

    am uitat sa spun ca am un w202 din '94 :P

  • #2
    Salut !!Am avut si eu aceeasi problema la mine au fost carbunii tociti la maxim,dar mai pot fi si alte probleme precum releul si sigurantele!!

    Comment


    • #3
      Daca te referi la ventilator uite cum sta treaba.
      Mai intai verifici firele care vin la ventilator cu un bec. Daca ai curent inseamna ca problema e din ventilator.
      Il dai jos si vezi in ce stare e. Dai jos si carbunii si vezi in ce stare sunt. Cureti bine cu wd 40 tot ce e imputit pe acolo, si vezi ca rotorul trebuie sa se invarta foarte usor. S-ar putea sa fie mizerie si in zona axului.
      Daca nu sunt terminati, curata carbunii cu buricul degetului pana se vede suprafata de grafit curata. Daca sunt terminati se inlocuiesc.
      Ai grija cand demontezi ca sunt niste cleme pe acolo care cam pocnesc, dar cu grija poti desface ok.
      Da din belsug cu wd 40 sa iasa toata mizeria apoi du-te la o vulcanizare si sufla-l bine cu compresorul.
      Eu la mine am gasit pe ventilator praf la greu, bucati de frunze si urme de apa. Cand am luat masina ventilatorul nu functiona. Dupa ce l-am curatat si a inceput sa mearga, la prima ploaie am gasit apa in masina. Am zis ca a stat masina inclinata si poate s-o fi adunat apa prea multa. La urmatoarea ploaie mai sanatoasa am gasit balta. Am zis ca tb sa rezolv odata pt totdeauna problema si an dat jos grila de la capota sa vad pe unde trage aer. In zona unde e gaura de admisie are un fel de jgheab iar fanta e undeva mai sus. Jgheabul acela are gaura de scurgere a apei dar care la mine era obturat cu un dop de noroi si un strat de-un deget pe tot fundul jgheabului. Am curatat tot si n-au mai fost probleme.
      Daca din cauza blocajului nu mai functioneaza, atunci verifica si siguranta ca aia sate prima.
      Am expus aici cazul cel mai fericit cand ventilatorul e doar blocat - imbacsit - sau cu carbunii terminati. In cazul in care e ars singura solutie e bobinajul.
      Stop accidentelor!
      Viata are prioritate!

      Comment


      • #4
        Originally posted by kama3 View Post
        Daca te referi la ventilator uite cum sta treaba.
        Mai intai verifici firele care vin la ventilator cu un bec. Daca ai curent inseamna ca problema e din ventilator.
        Il dai jos si vezi in ce stare e. Dai jos si carbunii si vezi in ce stare sunt. Cureti bine cu wd 40 tot ce e imputit pe acolo, si vezi ca rotorul trebuie sa se invarta foarte usor. S-ar putea sa fie mizerie si in zona axului.
        Daca nu sunt terminati, curata carbunii cu buricul degetului pana se vede suprafata de grafit curata. Daca sunt terminati se inlocuiesc.
        Ai grija cand demontezi ca sunt niste cleme pe acolo care cam pocnesc, dar cu grija poti desface ok.
        Da din belsug cu wd 40 sa iasa toata mizeria apoi du-te la o vulcanizare si sufla-l bine cu compresorul.
        Eu la mine am gasit pe ventilator praf la greu, bucati de frunze si urme de apa. Cand am luat masina ventilatorul nu functiona. Dupa ce l-am curatat si a inceput sa mearga, la prima ploaie am gasit apa in masina. Am zis ca a stat masina inclinata si poate s-o fi adunat apa prea multa. La urmatoarea ploaie mai sanatoasa am gasit balta. Am zis ca tb sa rezolv odata pt totdeauna problema si an dat jos grila de la capota sa vad pe unde trage aer. In zona unde e gaura de admisie are un fel de jgheab iar fanta e undeva mai sus. Jgheabul acela are gaura de scurgere a apei dar care la mine era obturat cu un dop de noroi si un strat de-un deget pe tot fundul jgheabului. Am curatat tot si n-au mai fost probleme.
        Daca din cauza blocajului nu mai functioneaza, atunci verifica si siguranta ca aia sate prima.
        Am expus aici cazul cel mai fericit cand ventilatorul e doar blocat - imbacsit - sau cu carbunii terminati. In cazul in care e ars singura solutie e bobinajul.
        si carbunii de unde i-ai cumparat??? nu de alta dar duminica o dau jos....
        multumesc

        Comment


        • #5
          La mine erau doar intepeniti, mai aveau grafit cam jumatate. De cumparat gasesti pe la magizinele cu componente electronice...integrate, condensatoare, etc. E bine sa te duci cu carbunii vechi pt ca sunt multe tipuri.
          Stop accidentelor!
          Viata are prioritate!

          Comment


          • #6
            prima oara se verifica siguranteledar dumnezeu stie ce improvizati ai tu pe acolo
            Last edited by popeye_pmm; 08-23-2008, 23:07 PM.
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              Se verifica ele, dar nu se ard fara motiv.
              Stop accidentelor!
              Viata are prioritate!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF