Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W 203 pierde curent...nu mai am solutii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Azi dimineata a pornit fara probleme. Geamurile coboara singure, doar ca nu urca singure...

    Nu imi vine sa cred ca am masina din 2007 si dupa atatia ani nu am stiut ca am HB. Azi dimineata m-am uitat prin meniu si vad acolo "Heater" intru pe el si e Off.

    Intrebarile mele sunt: S-a pus automat Off cand a ramas fara baterie sau a fost off mereu ?
    Daca il voi activa acuma voi avea ceva probleme cu el avand in vedere ca nu a mers de 7 ani ?
    Cum e mai bine sa il pun ? Automat sau On si cand apas pe EC sa il opresc ?

    Comment


    • #17
      Salut!

      In ceea ce priveste heater-booster-ul, uneori se poate arde in scurt si nu este suficienta ca rezolvare a problemei decuplarea lui din meniu, ci trebuie decuplat fizic sau inlocuit.
      Accesul este anevoios, deoarece asa cu s-a mai afirmat este situat intre galeria de admisie si electromotor. Eu personal am un w203 coupe sport 2,2 CDI si astazi urmeaza sa ii inlocuiesc heater booster-ul.
      Daca optati pentru decuplare fizica, aveti acces la mufa cu alimentarea de comanda si la cablul gros de + (comun cu baterie, electromotor si alternator),
      dupa decuplarea bateriei si demontarea electromotorului. Cablul gros de+ trebuie izolat foarte bine si legat de tubul de joja pentru a evita un eventual scurtcircuit. Peste piulita de M8 (13mm) se afla un capac izolator de plastic care trebuie indepartat pentru a ajunge la piulita. Va spun asta deoarece capacul nu il puteti vedea prea bine fara oglinda.
      Eu personal nu recomand decat inlocuirea HB-ului deoarece va lipsiti atat pe dvs. ca utilizatori auto cat si motorul de confortul termic oferit de acest HB.
      Daca optati pentru inlocuit va recomand sa abordati surubul din partea de sus/stanga cu o inelara cu cot de M8 deoarece clichet cu tub de M8 nu incape din cauza motorasului galerie de admisie.
      Nu in ultimul rand, ci inainte de a va apuca de demontat HB, recuperati antigelul pe la busonul de golire a radiatorului.
      Acestea fiind spuse, have fun.
      Cu respect,
      Cristian C.
      tel.0749562999

      Comment


      • #18
        Nu am mai avut probleme sa imi descarce bateria azi. Ma tot gandesc ce o fi avut de o descarcat-o. Trebe sa-mi fac programare la un tester, doar ca nu am timp sa merg ca nu am in oras...

        Am activat HB si functioneaza perfect, in 5 min mi-a ajuns apa la 60 grade.

        Comment


        • #19
          S203, c200cdi, 2005. Ianuarie 2014, temp ext -10C, a pornit dimineata impecabil iar dupa 3 ore bateria era complet golita. Avand in vedere faptul ca bateria avea ceva ani am inlocuit-o a 2-a zi cu una noua. A pornit foarte frumos dar dupa o pauza de 2 ore, supriza: bateria cea noua complet goala. Am dus masina la un service multibrand, franciza prezenta si in mai multe tari europene si mi-au zis ca au descoperit prin eliminare ca exista un consumator care goleste bateria, acesta fiind un "element de incalzire pozitionat pe partea stanga a blocului motor" - probabil acest "heater booster" de care s-a tot vorbit aici.
          Mi-au zis ca nu au gasit piesa after market ci numai originala si costa cca 2870ron.
          Stie cineva ce preturi sunt la piesa after market sau din dezmembrari?
          Ce se intampla daca o anulez?

          Comment


          • #20
            Revin cu problema mea, nerezolvata inca.
            Am schimbat bateria cu a unui prieten, si tot asa, pana a doua zi o descarca, deci bateria iese din discutie.
            Saptamana asta, vreau sa decuplez fizic acel heater-booster, prin izolarea firului de curent, sa incerc si varianta asta, dar ma intreb eu, de ce nu le arata la toti electricienii la care am fost pana acum, consum pe masina ?
            Daca acest heater-booster este in scurt sau defect nu ar trebui sa apara consum pe aparate la electricieni ? sau acesta se cupleaza numai uneori ?
            Nu mai stiu ce sa fac, incerc si decuplarea lui si apoi mai vad.

            Comment


            • #21
              Salut, categoric daca ar fi un consum permanent, ar indica aparatele de masura, care au toti electricienii auto.
              Acel incalzitor cupleaza doar cand temperatura exterioara scade sub o anumita valoare.
              Acesta se poate dezactiva cu testerul STAR, sau poate exista inca o varianta de a decupla firele ce intra in el.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #22
                Sal, m-am gandit sa va impartasesc peripetiile mele cu acest Heater Booster..., o sa trec direct la deconectarea lui directa. In primul rand aveti nevoie de un elevator sau de o rampa, el se afla sub galeria de admisie, deasupra starterului de la electromotor, urmariti firul de la electormotor catre parbriz, la cca 7 cm veti simti o cutie patrata din plastic, in el intra o mufa mica si cablul de la electromotor..., puteti desface cablul si sa-i faceti o bucla sa-l legati inapoi pe electromotor (este mai sigur asa, daca-l taiati exista riscul unui scurt circuit ). Aveti grija pe surubul H.B.-ului mai este un cablu care vine de la alternator, acest cablu trebui prins pe electromotor, altfel nu va mai incarca alternatorul, este ceva mai greu, aveti grija mufele de la ambele cabluri ( cele de la H.B. ) trebuiesc indreptate, altfel riscati sa atinga corpul electromotorului. Spor la treaba, daca aveti ceva intrebai dati-mi u P.M.

                Comment


                • #23
                  Revin, fara vesti bune, am decuplat fizic, si acel heater booster, si tot asa, masina nu mai porneste daca stationeaza 2 zile, decat dupa ce incarc bateria.
                  Nu mai stiu ce sa fac, in toata Oradea asta nu gasesc un electrician priceput.
                  daca mai aveti vre-o idee, va ascult cu bucurie.

                  Comment


                  • #24
                    Acest H.B. nu are vreo siguranta care poate fi scoasa sa nu mai cupleze?

                    Comment


                    • #25
                      In postul #4 este explicat foarte clar si frumos exact ce trebuie facut.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #26
                        vasi3300 inceraca la 0722 374 720 Andrei. sau la service-ul de baterii de pe Alexandru Vlahuta- Marius 0742 188 284 nu se ocupa de partea electrica da iti poate recomanda pe cineva.
                        tinene la curent , si eu am aceasi problema, am consumator insa din lipsa de finante stau cu borna scoasa.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cl600 View Post
                          In postul #4 este explicat foarte clar si frumos exact ce trebuie facut.
                          Evident, diagnosticarea exacta !
                          Restul........gargara !

                          Comment


                          • #28
                            Buna ziua!
                            Aceasta problema imi da batai de cap de anul trecut, se descarca bateria in 2 zile daca sta nepornita, masina este un e220cdi din 2001, am facut exact cum a spus colegul, de la postul #4, cu multimetrul am verificat toate sigurantele exact ca si in acel clip. Problema e ca imi indica un consum de 0.560 amperi, am verificat toate sigurantele din cele 3 panouri(bancheta, motor, bord)...
                            Ce ar putea fi oare?

                            Comment


                            • #29
                              Ce nu e pe sigurante: alternatorul

                              Comment


                              • #30
                                Si cu mufa scoasa de la alternator tot am acelasi consum de curent.
                                La alternator, acum ceva timp am schimbat releul si rola!
                                Poate fi altceva in afara de acel releu?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF