Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternatorul încarcă mult peste normal

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternatorul încarcă mult peste normal

    A pățit cineva așa ceva? Am găsit pe forum doar probleme legate de alternatorul care încarcă mult prea puțin, adică sub 14V. Al meu încarcă cu 17-18V. Ajunge bateria să fiarbă.
    Recunosc că înainte de a avea această problemă am verificat toate siguranțele și releele găsite pe mașină pentru că am găsit dimineață bateria moartă deși este cumpărată de 8 zile. Am găsit și 2 consumatori ”furăcioși” care cu mașina închisă ”papă” 1,5 amperi. OAre n-am pus bine vreun releu sau am inversat vreo siguranță fără să-mi dau seama?
    Precizez faptul că este vorba despre un C Class w203 din 2002.

    Vă mulțumesc!

  • #2
    Buna seara. Din cunostintele mele sigurantele nu au polaritate, iar releele au piciorusele in asa fel incat sa nu intre decat intr-o anumita pozitie. Rog colegii sa ma corecteze daca gresesc; cat despre alternator, incarca foarte mult, cum s-a verificat incarcarea, din meniul secret sau cu aparat (multimetru, voltmetru etc)? Stima !

    LE : si eu ma confrunt din pacate ori cu o baterie defectuoasa, ori cu un consumator, cert este ca la temperaturile de afara trebuie sa pornesc cam la 15 ore masina, altfel nu mai porneste. Bateria este de 100A si 830 Ah, am pus-o pe redresor si nu mai incarca peste 600Ah. Chiar si asa, ma tem ca si eu ma confrunt cu un consumator.

    LE2 : acum 4 ani m-am lovit si eu de un consumator grav, mai exact heater-boosterul, tot asa termina bateria peste noapte, baterie nou-nouta, nu mai tin minte cat curent tragea, in orice caz foarte mult, poate ar trebui sa verificati si pista asta.
    Last edited by nenat00; 01-05-2014, 19:33 PM.

    Comment


    • #3
      O problema asemanatoare am avut si eu la masina mea. Imi tot aparea in bord eroarea cu check alternator, am fost la service mi-au masurat incarcarea ~14.3, apoi am pus testerul pe masina si pe star dadea incarcarea 14.9 , de acolo imi dadea eroarea in bord, calculatorul citea ca ceva nu e in regula. Am preferat sa-mi cumpar alt alternator si sa termin cu mesajele din bord. Alternatorul meu era cu racire pe lichid si nu merge schimbat regulatorul de tensiune. Cost alternator nou: 3600 ron +tva si vine dupa 20 de zile lucratoare.

      Comment


      • #4
        Originally posted by nenat00 View Post
        Buna seara. Din cunostintele mele sigurantele nu au polaritate, iar releele au piciorusele in asa fel incat sa nu intre decat intr-o anumita pozitie. Rog colegii sa ma corecteze daca gresesc; cat despre alternator, incarca foarte mult, cum s-a verificat incarcarea, din meniul secret sau cu aparat (multimetru, voltmetru etc)? Stima !

        LE : si eu ma confrunt din pacate ori cu o baterie defectuoasa, ori cu un consumator, cert este ca la temperaturile de afara trebuie sa pornesc cam la 15 ore masina, altfel nu mai porneste. Bateria este de 100A si 830 Ah, am pus-o pe redresor si nu mai incarca peste 600Ah. Chiar si asa, ma tem ca si eu ma confrunt cu un consumator.

        LE2 : acum 4 ani m-am lovit si eu de un consumator grav, mai exact heater-boosterul, tot asa termina bateria peste noapte, baterie nou-nouta, nu mai tin minte cat curent tragea, in orice caz foarte mult, poate ar trebui sa verificati si pista asta.
        Bateria a fost verificată cu un multimetru. Am auzit mai mulți care au avut probleme cu heater boosterul chiar și aici pe forum, dar nu prea am aflat exact unde se alfă. Din câte am înțeles undeva lângă panoul cu siguranțe de sub capotă. am să încerc să descopăr care este și să văd cum aș putea verifica, asta dacă e ceva de verificat

        Comment


        • #5
          Originally posted by fane_satar View Post
          O problema asemanatoare am avut si eu la masina mea. Imi tot aparea in bord eroarea cu check alternator, am fost la service mi-au masurat incarcarea ~14.3, apoi am pus testerul pe masina si pe star dadea incarcarea 14.9 , de acolo imi dadea eroarea in bord, calculatorul citea ca ceva nu e in regula. Am preferat sa-mi cumpar alt alternator si sa termin cu mesajele din bord. Alternatorul meu era cu racire pe lichid si nu merge schimbat regulatorul de tensiune. Cost alternator nou: 3600 ron +tva si vine dupa 20 de zile lucratoare.
          Din păcate cred că majoritatea au răcire pe lichid Sper totuși să nu fie de vină alternatorul, ci doar vreun contact imperfect sau vreo piesă mai ieftină!

          Comment


          • #6
            Daca ai masurat corect tensiunea pe baterie si e intr-adevar 17-18 V, atunci este defect alternatorul.
            Daca tensiunea pe baterie a ajuns la 17V, atunci este si ea terminata.
            Last edited by paul_p; 01-06-2014, 02:38 AM.

            Comment


            • #7
              Inainte de a schimba alternatorul, imprumuta un acumulator de la un vecin, prieten, etc. Vezi daca tot atat debiteaza alternatorul.
              Acumulatorul trebuie inlocuit neaparat.
              Ce ma surprinde e faptul ca nu ti sa ars nimic pana acum din cauza tensiunii marite.
              Ori aparatul de masura e pilaf si nu e bine calibrat sau are bateria consumata, fapt pentru care citeste bazaconii.
              Bafta si km fara reparatii.

              Comment


              • #8
                Originally posted by gmihai24 View Post
                Inainte de a schimba alternatorul, imprumuta un acumulator de la un vecin, prieten, etc. Vezi daca tot atat debiteaza alternatorul.
                Acumulatorul trebuie inlocuit neaparat.
                Ce ma surprinde e faptul ca nu ti sa ars nimic pana acum din cauza tensiunii marite.
                Ori aparatul de masura e pilaf si nu e bine calibrat sau are bateria consumata, fapt pentru care citeste bazaconii.
                Bafta si km fara reparatii.
                Acumulatorul este nou-nouț. L-am cumpărat în ultimele zile ale lui 2013. Oare l-am luat deja praf sau am și reușit să-l ard?

                Comment


                • #9
                  Aici aveti un site care are regulatoare pt alternatoare.Preturile mi se par bune iar costul catre Romania e de 19 euro parca, piesele vin din Germania.

                  Sper sa va ajute cu ceva.


                  Referitor la acumulator, nu am stiut ca il ai nou. Ramane sa verifici alternatorul.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gmihai24 View Post
                    Aici aveti un site care are regulatoare pt alternatoare.Preturile mi se par bune iar costul catre Romania e de 19 euro parca, piesele vin din Germania.

                    Sper sa va ajute cu ceva.


                    Referitor la acumulator, nu am stiut ca il ai nou. Ramane sa verifici alternatorul.
                    Deci tu crezi că de vină este regulatorul și nu alternatorul. Sincer să fiu chiar m-aș bucura să fie așa, nu de alta, dar este de câteva zeci de ori mai ieftin.

                    Comment


                    • #11
                      Da, regulatorul de tensiune este vinovat de treaba cu incarcarea. Pt w203 am vazut ca vine cu tot cu car uni sper sa nu zic o prostie.
                      Atata timp cat nu ai zgomote din parte lui nu al de ce sa-l schimbi tot ci doar parte defe ta, recte regulatorul.
                      Mare grija ce comanzi, verifica de 2 ori compatibilitatea lor inainte de a face plata ca sa nu ai surprize.
                      Bafta si costuri minime.

                      Comment


                      • #12
                        Alternatoarele cu racire pe lichid sunt Delphi, cele cu racire pe aer sunt Bosch. La cele Delphi nu am gasit pe nimeni sa se bage sa schimbe regulatorul (regulatorul nu l-am gasit nicaieri pe la piese auto sa vina separat) si sa dea o garantie la lucrare; sa nu-mi ia foc masina dupa.

                        Comment


                        • #13
                          Salut, la cele cu racire pe licihid, trebuie desfacut tot alternatorul, de aceea nu sunt raspandite cei care le repara.
                          La cele cu racire clasica pe aer, este simplu de schimbat regulatorul de tensiune.

                          Dar nu toate W203 au racire pe apa, trebuie vazut de care este montat pe masina.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            salut, sunt nou in tema de forum-uri,eu m-am lovit de aceasta eroare Alternator/baterie ...si exista regulator de tensiune separat si pentru alternatoarele cu racire prin lichid,eu tocmai l-am schimbat,este separat fara carbuni si pe linga cele 3 suruburi pe care le are trebuiesc deslipite 2 lipituri de fludor...necazul meu este ca si dupa schimbarea regulatorului tot nu am scapat de eroare in bord,dar acuma cel putin imi incarca in normele regulamentare ( inainte imi incarca cu 15 V)

                            Comment


                            • #15
                              Pai eu de asta l-am schimbat pe al meu(alternatorul) puteam sa merg mult si bine in starea asta, incarcarea era care trebuie dar calculatorul o citea gresit, dar ce ma faceam noaptea cand la cateva checkuri repetate incepea sa-mi taie din consumatori, sa faca flashuri faza scurta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF