Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei in sistemul de racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei in sistemul de racire

    Buna tuturor
    Am si eu o problema cu un c220 D, imi baga ulei in sistemul de racire, mi-a zis un mecanic ca cel mai probabil poate fi radiatorul de racire ulei, acela ce este montat chiar pe carcasa filtrului de ulei
    l-am demontat am facut eu un asa zis test si am cumparat unul nou si l-am inlocuit
    Dupa ce l-am inlocuit am pornit sa fac o proba si imi creste temperatura apei la 100 , pornesc ventilatoarele de racire dar radiatorul este rece
    Am crezut ca e termostatul am cumparat unul nou dar aceeasi problema temperatura creste (100 stand pe loc la relanti) pornesc ventilatoarele dar radiatorul continua rece
    am desfacut furtunul de dupa termostat si curge apa fierbinte ceea ce ar imsemna ca termostatul deschide dar radiatorul e rece in continuare imi da impresia ca nu isi face circuitul
    A mai intampinat cineva problema aceasta ?
    Va multumesc anticipat! si va doresc tuturor
    Un An Nou Fericit!

  • #2
    Eu am patit la alta marca de masina,exact aceleasi simptome,dar era garnitura de la chiuloasa.Daca ai ulei in antigel,poate fii garnitura.An Nou Fericit!

    Comment


    • #3
      Multumesc
      Asa cred si eu doar ca ma derutat filtrul de ulei ca si ala era posibil sa fie

      Un An Nou Fericit !

      Comment


      • #4
        Originally posted by om3ga View Post
        Multumesc
        Asa cred si eu doar ca ma derutat filtrul de ulei ca si ala era posibil sa fie

        Un An Nou Fericit !
        Radiatorul de ulei nu filtru, scuze

        Comment


        • #5
          Nu vreau sa cobesc dar daca e garnitura de chiuloasa,poti sa verifici iar termostatul,ca de obicei se arde si ala.

          Comment


          • #6
            Salutare, daca radiatorul de racire apa, este rece, in scimb apa, antigelul din motor e ferbinte, si termostatul este bun, atunci singura problema e pompa de apa, nu mai face recilcularea apei.

            Dupa scimbarea racitorului de ulei, a mai bagat ulei in antigel?
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              De obicei pompa de apa daca e dusa,curge,ar trebuii sa se vada in bidon.Eu am avut pompa de apa dusa si e simpla,am vazut cum arata,doar garnitura se poate duce.

              Comment


              • #8
                Sa presupunem ca e garnitura de vina, dar totusi radiatorul ar trebui sa fie cald, si nu rece cum a specificat colegul.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Da,ai dreptate.Radiatorul ar trebuii sa fie caldut cel putin.

                  Comment


                  • #10
                    Dar radiatorul poate fii rece daca termostatul e ars,inchis si nu deschide sa intre apa in radiator!De aia am spus ca de obicei daca se arde garnitura de chiuloasa se arde si termostatul.

                    Comment


                    • #11
                      Posibil sa ai obturate traseele din radiator din cauza uleiului. Demonteaza radiatorul si fa-i o proba in baie cu apa fierbinte, eventual poti baga ceva sa speli radiatorul (diluant, benzina, etc.)
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        ulei in lichidul de racire

                        Am patit la un opel 2.2dti 2003 aceeasi problema . Am schimbat racitorul/radiatorul de ulei si am rezolvat problema . Oricum distractia incepe dupa , cand ai sa speli interiorul motorului.
                        Iar in ce priveste partea cu temperature la apa, am avut aceeasi problema pe un w124 3.0 td automatic si pe un w126 cu motor de cobra .
                        Casa Auto Iasi imi spuneau ca este garnitura de chiuloasa , ori gaura in blocul motor.
                        Am rezolvat prin schimbarea radiatorului de apa era prea vechi uzat si infundat .
                        Spalarea interioara a radiatorului nu a rezolvat nimic.

                        Comment


                        • #13
                          Simplu de tot ,incearca sa refaci sistemul cu un radiator de dacie care stii ca e bun . EU unul asa am facut dupa chinuri prin service uri pline de mecanici de 2 bani .

                          Comment


                          • #14
                            Si inca ceva , la w 124 3.0td , radiatorul de racire pentru apa avea pe marginile laterale sectiunile unde racea uleiul cutiei de viteze , era automatic . Daca ai acelasi sistem pe masina sa nu iti fie sparte cumva acele sectiuni/tevi , si tu sa ai uleiul de cutie in antigel .... E doar o supozitie , cineva mai specialist poate va da o parere autorizata . Ce povestesc este doar experienta proprie

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF