Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Heater Boster

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heater Boster

    Salut am si eu o nelamurire in legătura cu preincalzitoru la c200 din 2005 2.2 cei
    Si anume cum se porneste si de unde știu dacă merge
    In meniu nu am decât automatic , ac Off si ac Off Off si îl țin pe automatic da parca nu e nici o diferența
    Aștept păreri
    Stima

  • #2
    In meniul de bord ai 3 functii:
    1- AUTOMATIC: functie in care el porneste singur atunci cand temperatura de afara este mai mica de 7*C si se opreste atunci cand temperatura antigelului atinge 60*C
    2- OFF: logic, sta intotdeauna oprit
    3- OFF WITH A/C OFF: parerile sunt cam impartite aici. Logic ar fi ca el sa porneasca automat sub 7*C dar se opreste atunci cand opresti tu aerul conditionat, in ideea ca s-a facut deja cald in masina. Parerea mea.
    Ca si idee generala, pe langa cele de mai sus, motorul trebuie sa fie pornit pentru ca isi ia curent direct din alternator.
    Comanda de pornire in afara conditiilor sale de functionare nu poti sa ii dai decat din tester, iar functionarea lui se reflecta in viteza cu care se incalzeste antigelul sau se poate verifica tot din tester daca ia curent.
    Last edited by haddess; 12-29-2013, 09:57 AM.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Salutare
      Am si eu o problema la un C220 CDI din 2002 w203...
      La tester imi da eroare-supraincalzire elecronica iar pe la ce service am fost mi-au zic ca nu au idee ce poate fi.In stationare mai mare de 10-12h imi goleste bateria...ramane fara curent...
      Va rog frumos sa ma ajutati urgent ca sunt disperat rau...
      MULTUMESC ANTICIPAT

      Comment


      • #4
        O ei prin eliminare , adica scoti fiecare siguranta in parte si descoperi pe ce parte anume ai consumul mare de curent , asta este cea mai simpla si eficienta metoda de descoperi acel consumator.

        Comment


        • #5
          Din pacate HeaterBooster-ul la 203 nu are siguranta, astfel daca dupa ce ai scos toate sigurantele, cablul la alternator si cel de la electromotor si tot consuma atunci trebuie schimbat Heater-ul.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Am patit si eu la fel, avea un consum de 1.5A, intrase apa in el, iar placa electronica era praf, era in scurt si se incalzea.. Probabil aceeasi problema e si la tine, verifica placa electronica. Eu am gasit-o prin dezmembrari, acum merge bine.

            Comment


            • #7
              Il deconectezi si fizic pe langa off. Search si vei intelege.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF