Salutare,
De cateva zile sunt posesorul unui MB C200 CDI, luat de nou, si de ieri am sesizat un zgomot la apasarea ambreiajului undeva sub motor cand masina este in treapta intai sau R si este usor in miscare. Reproducerea zgomotului este foarte simpla: cuplez treapta intai sau R, las putin ambreiajul sa se puna masina in miscare (ambreiajul nu il las de tot), iar apoi apas brusc iar ambreiajul. Zgomotul produs este unul metalic ca si cum ceva s-ar balangani sub masina (stanga dreapta) si senzatia mea (poate doar mi se pare) este ca motorul se scutura mai mult decat ar trebui. Daca cuplez treapta intai si plec de pe loc iar ambreiajul este lasat complet, o duc incet pana in 2000 de ture si apoi iarasi apas brusc pedala de ambreiaj, balanganeala este si mai puternica (mai mult de 2 'lovituri' se aud) si parca motorul se scutura mai violent (impresia de scuturare poate este amplificata si de acele zgomote). Peste 2000 de ture aceste zgomote se diminueaza pana la disparitie.
Eu nu am sesizat problema asta de la inceput, insa am si circulat 'ca mosii' ca sa ma obsinuiesc cu masina, adica apasare lenta pedale ambreiaj/acceleratie, poate era prezenta de la inceput problema. Mentionez ca in celelalte trepte nu se aude nimic la apasarea ambreiajului, iar zgomotul se produce undeva intre inceputul cursei pedalei de ambreiaj si sfarsitul ei.
Zilele trecute am fost in vizita la niste cunostinte si podul din fata casei lor avea o panta mai mare, astfel la plecare am 'agatat' o fractiune de secunda sub masina (undeva pe la jumatatea masinii), dar nu puternic (cei din masina nici nu au sesizat). Sa fi agatat evacuarea si acum ea sa 'balangane' la apasarea ambreiajului?
Pe luni am programare la service, iar seful de atelier banuieste ca evacuarea ar lovi undeva in caroserie (nu i-am zis de patania cu podul), insa pana atunci is putin (mai mult) stresat... Ce ar mai putea sa cauzeze acele zgomote?
Multumesc.
De cateva zile sunt posesorul unui MB C200 CDI, luat de nou, si de ieri am sesizat un zgomot la apasarea ambreiajului undeva sub motor cand masina este in treapta intai sau R si este usor in miscare. Reproducerea zgomotului este foarte simpla: cuplez treapta intai sau R, las putin ambreiajul sa se puna masina in miscare (ambreiajul nu il las de tot), iar apoi apas brusc iar ambreiajul. Zgomotul produs este unul metalic ca si cum ceva s-ar balangani sub masina (stanga dreapta) si senzatia mea (poate doar mi se pare) este ca motorul se scutura mai mult decat ar trebui. Daca cuplez treapta intai si plec de pe loc iar ambreiajul este lasat complet, o duc incet pana in 2000 de ture si apoi iarasi apas brusc pedala de ambreiaj, balanganeala este si mai puternica (mai mult de 2 'lovituri' se aud) si parca motorul se scutura mai violent (impresia de scuturare poate este amplificata si de acele zgomote). Peste 2000 de ture aceste zgomote se diminueaza pana la disparitie.
Eu nu am sesizat problema asta de la inceput, insa am si circulat 'ca mosii' ca sa ma obsinuiesc cu masina, adica apasare lenta pedale ambreiaj/acceleratie, poate era prezenta de la inceput problema. Mentionez ca in celelalte trepte nu se aude nimic la apasarea ambreiajului, iar zgomotul se produce undeva intre inceputul cursei pedalei de ambreiaj si sfarsitul ei.
Zilele trecute am fost in vizita la niste cunostinte si podul din fata casei lor avea o panta mai mare, astfel la plecare am 'agatat' o fractiune de secunda sub masina (undeva pe la jumatatea masinii), dar nu puternic (cei din masina nici nu au sesizat). Sa fi agatat evacuarea si acum ea sa 'balangane' la apasarea ambreiajului?
Pe luni am programare la service, iar seful de atelier banuieste ca evacuarea ar lovi undeva in caroserie (nu i-am zis de patania cu podul), insa pana atunci is putin (mai mult) stresat... Ce ar mai putea sa cauzeze acele zgomote?
Multumesc.
Comment