Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot apasare ambreiaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot apasare ambreiaj

    Salutare,

    De cateva zile sunt posesorul unui MB C200 CDI, luat de nou, si de ieri am sesizat un zgomot la apasarea ambreiajului undeva sub motor cand masina este in treapta intai sau R si este usor in miscare. Reproducerea zgomotului este foarte simpla: cuplez treapta intai sau R, las putin ambreiajul sa se puna masina in miscare (ambreiajul nu il las de tot), iar apoi apas brusc iar ambreiajul. Zgomotul produs este unul metalic ca si cum ceva s-ar balangani sub masina (stanga dreapta) si senzatia mea (poate doar mi se pare) este ca motorul se scutura mai mult decat ar trebui. Daca cuplez treapta intai si plec de pe loc iar ambreiajul este lasat complet, o duc incet pana in 2000 de ture si apoi iarasi apas brusc pedala de ambreiaj, balanganeala este si mai puternica (mai mult de 2 'lovituri' se aud) si parca motorul se scutura mai violent (impresia de scuturare poate este amplificata si de acele zgomote). Peste 2000 de ture aceste zgomote se diminueaza pana la disparitie.
    Eu nu am sesizat problema asta de la inceput, insa am si circulat 'ca mosii' ca sa ma obsinuiesc cu masina, adica apasare lenta pedale ambreiaj/acceleratie, poate era prezenta de la inceput problema. Mentionez ca in celelalte trepte nu se aude nimic la apasarea ambreiajului, iar zgomotul se produce undeva intre inceputul cursei pedalei de ambreiaj si sfarsitul ei.
    Zilele trecute am fost in vizita la niste cunostinte si podul din fata casei lor avea o panta mai mare, astfel la plecare am 'agatat' o fractiune de secunda sub masina (undeva pe la jumatatea masinii), dar nu puternic (cei din masina nici nu au sesizat). Sa fi agatat evacuarea si acum ea sa 'balangane' la apasarea ambreiajului?
    Pe luni am programare la service, iar seful de atelier banuieste ca evacuarea ar lovi undeva in caroserie (nu i-am zis de patania cu podul), insa pana atunci is putin (mai mult) stresat... Ce ar mai putea sa cauzeze acele zgomote?
    Multumesc.
    Last edited by riulian83; 12-28-2013, 13:01 PM.

  • #2
    Poate detaliezi despre ce masina vorbim , un w204 c200?
    Masina cati km are?
    Posibil sa fie volanta , tampoane motor si cutie .

    Comment


    • #3
      Originally posted by b97dmt View Post
      Poate detaliezi despre ce masina vorbim , un w204 c200?
      Masina cati km are?
      Posibil sa fie volanta , tampoane motor si cutie .
      Masina este w204 facelift, C200 CDI BlueEfficiency, cutie manuala, kilometrii actuali aprox 500km (masina ii noua).

      Comment


      • #4
        Salutare, nu vreau sa te dezamagesc, dar modelele W204 sunt cam varza, din orice punct de vedere, sunt facute sa nu reziste mult, dar ce vorbesc eu aici abureli, nici o maina de serie noua produsa in ziua de azi, nu mai ofera caliate si rezistenta in timp.

        Tu ai noroc ca ai masina in garantie, sper sa o ai, si diagnoza cat si repararea lui trebuie sa te coaste 0 bani.

        Cauzele pot fi multiple, degeaba ne dam cu presupusul, ca asta numai in servis iti va spune direct.
        Succes.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Eu am si acum ,niste vibratii in schimbatorul de viteza ,oricum mult diminuate, masina luata de noua.
          La w204 eu am schimbat pe garantie:tampoane motor si cel de la cutie ,dupa ,volanta.
          Dupa aceea am primit clasicul "asa face toate".
          Daca nu gasesc la service nimic agatat pe la evacuare , probabil sa fie volanta.

          Comment


          • #6
            De regula smuciturile alea cand apesi ambreiajul in R sau 1-2 vin de la cuplajul cardanului.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #7
              Mda, si eu care credeam ca facand un efort financiar mai mare (pt familie) si alegand sa iau o masina noua din marcile de top (Mercedes, Audi sau Bmw) o sa fiu scutit de probleme... M-am fentat si nu credeam ca de noua o voi lua cu probleme. Maine o sa merg la service cu ea si is curios ce verdict o sa imi deie, oricum nu prea cred sa fie evacuarea si am observat ca zgomotele si vibratiile cutiei is mai pronuntate la cald (prin apasarea brusca a ambreiajului), la rece is aproape insesizabile. Cand parchez si o tin mai mult din ambreiaj se aude de parca am o talanga de vaci sub ea... Masina noua...

              Comment


              • #8
                Da este si normal ca la rece sa fie aproape insesizabil, deoarece uleiul in cutie este gros, iar dupa ce se incalzeste, devine mai fluent, si deaici apara si zgomotele.
                Dar ma mira faptul sa fie problema din cutie.
                Oricum dupa diagnoza facuta la servis, te rog revino cu detalii.

                P.S. sa nu crezi ca daca luai BMW sau Audi scapai de probleme, nici vorba.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Stai linistit ca si la Audi , modelul nou A4 , probleme la greu cu volantele.Nu stiu sigur , dar nici Bmw nu cred sa stea mai bine.
                  Oricum pt o masina noua , ramai cu un gust amar.Producatorul de volante este acelasi la toate marcile fie el Mb , Audi , Bmw etc.
                  Asta e pretul platit pentru performante , scaderi de cilindree , norme poluare si puteri cat mai mari .

                  Ps: daca apesi pedala de ambreiaj la jumate , nu pana la capat , ai vreun zgomot dubios?
                  Last edited by b97dmt; 12-29-2013, 22:06 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare,

                    Azi am fost in service cu masina, iar 'banuiala' mecanicilor ar fi volanta. Eu nu stiu ce sa zic, dar nu prea imi vine sa cred ca ii volanta dupa manifestare. Am mai avut probleme cu volanta la masinile anterioare, dar la nici care nu se manifesta asa, cel putin nu la apasarea ambreiajului, ci la lasarea lui, smucitura mi se pare prea puternica pt volanta iar dupa zgomot zici ca se lovesc doua fierotanii intre ele. Ei au zis ca au inspectat si cutia si tampoanele motor/cutie si ca sunt ok, si ca banuiesc (deci nu ii sigur) ca ar fi volanta. Mi-au propus sa mai merg pana in 2000km ca poate se 'lasa' volanta si apoi sa revin la ei. Eu ma gandesc sa fac o constatare si la Casa Auto (azi am fost la Autoklass).

                    Originally posted by b97dmt View Post
                    Ps: daca apesi pedala de ambreiaj la jumate , nu pana la capat , ai vreun zgomot dubios?
                    Pe loc, la apasarea/lasarea ambreiajul nu face nici un zgomot, iar in mers dupa prima jumate a cursei se manifesta problema descrisa. Mai nou am vazut ca uneori si intr-a doua mai se manifesta la fel (de instensitate mai scazuta).
                    Vorba ta, am un gust amar dar asta e... Daca o distrugeam eu mai zic, dar nu de noua... (ca practic asa am luat-o de noua dar in test drive nu am reusit sa o 'incing' ca sa sesizez problema).
                    Last edited by riulian83; 12-30-2013, 19:08 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu un amanunt, poate sa fie si volanta, caci e cu masa bubla.
                      La un Ford Focus exact asa se menifesta problema, mers cu masina normal pe sosea, si la apasarea pedalei de ambreaj, se auzea un troncanit si se scutura putin si toata masina.
                      Cand au luat jos cutia de viteze, volanta era blocata si erau rupte ceva arculete in interiorul ei, si cica astea ar fi agatat mecanismul.

                      Acuma o sa vedem, daca si la tine e volanta de vina.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Volanta este , din pacate masinile nu mai sunt ce au fost ,sunt consumabile.Insista sa inlocuiasca volanta , sa stai langa masina cand o schimbi.
                        E abureala faza "sa se mai lase".Risti sa strici si rulment presiune,disc ambreiaj din cauza vibratiilor cauzate de volanta.
                        Daca era sa platesti din buzunarul tau sa vezi ce profi erau : tot kit-ul de ambreiaj, suruburi , manopera , fara 7000 de ron nu scapai. Eventual fa o extindere de garantie , te va salva de la multe probleme.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare si La Multi Ani!

                          Ieri am trecut pe la Casa Auto si pe la un service cunoscut din TM sa mai cer niste pareri legate de problema.
                          1) Casa Auto - ii zgomot 'normal' cauzat de faptul ca apas eu prea repede ambreiajul (ca l-as brusca) iar ambreiajul este hidraulic si ca nu are nimic masina. Tipul care o condus-o a mers mai sportiv (2500-3000 ture) si normal ca nu s-a manifestat zgomotul in mers, insa cand o trebuit sa o parcheze a auzit zgomotele 'normale'.
                          2) Pitstop Timisoara - verdictul lor a fost ca fie masina nu are nimic, fie in cel mai rau caz ar fi de vina tamponul cutiei de viteze, care cica din constructie ar fi prea elastic la modelul asta. Tipul o facut urmatorul experiment: cuplat frana de parcare, cuplat viteza intai si din ambreiaj si acceleratie o facut putin 'balans' la masina, iar zgomotul buclucas a aparut. Mecanicul zicea ca acel tampon nu face fata si cutia ar lovi.
                          Legat schimbarea volantei la Autoklass, am fost informat ca ar trebui desfacuta volanta, facuta constatare si trimis la Bucuresti pt aprobare, si dupa ce se obtine aprobarea lor se poate comanda si in ultima faza revenit la ei pt schimbare. Nu prea as baga-o la dubla 'operatie'... mai ales ca nu ii sigura rezolvarea problemei. Intre timp am invatat cum sa merg sa nu mai apara zgomotul in mers, si anume inainte de apasarea ambreiajului las complet acceleratia, in schimb la parcari cand mai ii nevoie de lucrul cu ambreiajul, nu am ce sa-i fac. Oare risc daca merg asa cu ea si nu o 'operez'?
                          Last edited by riulian83; 01-01-2014, 21:22 PM.

                          Comment


                          • #14
                            In timisoara mai poti incerca la un service, Vasile / 0744 800 285 (locație - intrare în Giarmata, cum mergi dinspre Timișoara spre autostradă, după calea ferată pe stânga. Acolo se lucreaza doar pe mercedes.

                            Comment


                            • #15
                              Cum am spus mai sus , faza cu desfacem si trimitem piesa la Bucuresti , de acolo aia o trimit in De si de acolo asteptam raspuns este " Vrajeala tipic de reprezentanta".
                              Chiar asa sunt de prosti inginerii de la Mb ? Noroc cu supermecanicii romani care au gasit defectul :tamponul varza din proiectare!?!
                              Te tot amana , sperand sa renunti. Ridica un pic tonul la ei , nu este normal sa troncane pacane un MB nou.
                              Cauta alta reprezentanta , crede-ma nu estimez singurul.Fa o adresa scrisa , cere sa-ti inlocuiasca tampoanele in prima faza .(oricum fabrica recomanda initial sa se inlocuiasca in prima faza tampoanele si dupa volanta).
                              E un coleg aici care lucreaza la reprezentanta , administratorul forumului , vorbeste cu el.

                              ps : pana sa schimb volanta la al meu w204 , tot asa am fost la celalalt dealer din Bucuresti , consilierul de acolo m-a "sfatuit" sa o vand "sa cumperi una cu cutie automata".Masina avea vreo 5000km.
                              Last edited by b97dmt; 01-02-2014, 10:31 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF