Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie de viteze C 200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie de viteze C 200 kompressor

    Am si eu o problema cu mertz-ul meu. S-a schimbat de curand kit-ul de ambreaj sau cum ii spune...
    Problema este urmatoarea: nu intra cum trebuie intr-antaia si a doua viteza. Cel de la care am cumparat-o spune ca schimbandu-se de curand kit-ul, multe au problema asta si ca trebuie sa ma duc la un mecanic sa aeriseasca nu stiu ce acolo. Are asa ca o piedica atunci cand o bag intr-antaia si a doua si ca sa intre usor trebuie intai sa o bag intr-o treapta mai mare prima data. Am obs ca se cunoaste atunci cand motorul este mai rece. Sa fie oare de la uleiul din cutie cum spun unii sau de la aerisirea aia care ar trebui facuta ?
    Ce parere aveti ? Ati avut problema asta vreunul ? Este ceva grav sau se rezolva fara probleme ? Mai spun unii ca asa e nirmal dupa schimbarea kit-ului si ca dupa aceea isi revine dupa un nr de km ...

  • #2
    Salut, in primul rand nu este normal sa se comperte asa, si daca kitul de ambreaj este nou!.
    Cert este ca ai o problema cu cutia sau cu schimbatorul.

    Cat despre aerisire, este adevarat ca trebuie aerisit pompa de pe cutie, se aeriseste ca si franele, ca tot lichid de frana are in el, asta e treaba mecanicului.

    Apropo, tu stii precis ca s-a schimbat kitul de ambreaj?
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Da, stiu sigur ca s-a schimbat de curand.

      Comment


      • #4
        Chitul de ambreiaj cuprinde: disc, placa presiune si rulment presiune. Presupun ca au fost inlocuite cu altele noi. Daca una din aceste piese sunt vechi pe masina, ai aceste probleme. Posibil si dintr-o neaerisire corespunzatoare a pompei de ambreiaj. Mai poate fi si din cauza timoneriei, bucsile timoneriei sunt uzate si au capatat joc, de aici si agatarea manetei de viteze cand intra in prima treapta si in marsarier. Despre agatarea manetei la trecerea din viteza 1 in a 2-a, este normal sa se intample daca faci trecerea sportiv, direct fara a poposi putin in 0 (zero) Problema bucsilor o am si eu, de multe ori nu intara in treapta 1 pana nu bag a doua, deci trag in a doua dupa care bag antaia, fara sa ridic piciorul de pe ambreiaj.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Imi mai zisa cineva azi ca ar fi sincronul, dar cel mai bine merg la un mecanic si tre sa stie exact ce are daca e mecanic

          Comment


          • #6
            Treaba e simpla. E din timonerie. Am fost ieri la seful mecanicilor de la uzina Ford din Craiova. A mers cateva sute de metrii cu ea, schimband vitezele si verdictul este: timoneria.
            Ramane sa ma duc cu ea sa o fac si apoi dau 100% rezolvarea.

            Comment


            • #7
              Buna am o intrebare daca stie cineva sa imi spuna unde se afla comutatorul (swicht-senzor) de la cutia de viteze automata? Am achizitionat din gresela defapt vroiam cel pentru pedala de frana (lumini) pentru ca am bruscat frana crezand ca vor disparea erorile (tail R=Substitute r lamp).Bafta

              Comment


              • #8
                Deschide un nou topic pentru problema asta. Nu este indicat sa postezi aici. Nu are nici o legatura.

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Din cate spui tu pare a fi partea de timonerie sau cineva fara experienta a incercat sa ajusteze lungimea tijelor. Am patit la fel, simteam ca parca "rupe" ceva cand intra in viteza si aveam o tija deplasata. este posibil ca atunci cand a fost schimbat kit-ul sa fi apasat pe ele, etc.Du-te la un mecanic sa se uite sub ea sa vada tijele si partea de jos a schimbatorului daca sunt in regula.
                  Mentionez ca lungimea tijelor se poate ajusta, are un suport de plastic cu un arc de unde se poate modifica. Daca te apuci singur ia un marker si insemneaza lungimile actuale ale tijelor. Cauta suportul de plastic de pe tije, il tragi si ajustezi, la mine era satira cam 4 mm si de aia aveam senzatia ca schimb viteza la un camion.
                  Bafta !!!
                  4 roti , restul e accesibil

                  Comment


                  • #10
                    Revin cu o completare : sa ai in vedere si cablul de ambreaj , sa calci maxim la schimbare de viteza , sa se uite si la el daca o duci la service. sunt rare cazurile in care la doua kit-uri, pedala de ambreaj iti va cupla in acelasi punct!
                    4 roti , restul e accesibil

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF