Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Aer conditionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A venit frigul si e deranjant faptul ca pe mijloc si la chestia aia mare si la 'gurile centrale' baga mai rece decat in rest.Am facut selftestul ala merg toate cred,se opreste singur dupa vreun minut.Daca inchid chestia aia mare de sub parbriz,baga si mai rece pe centrale,dar pe margini sau picioare baga cald cald..Cat ar trebuii sa tina self testul?Apa sta in jur de 80grade.Si mai poate sa-mi explice cineva ce e 'EC REST'? La mine e aprins tot timpul.Baga mai cald daca il opresc?Ajutor va rog!

    Comment


    • #17
      Problema ta are legatura cu faptul ca apa sta la 80 grade , probabil termostatul e blocat pe deschis.

      Comment


      • #18
        Am observat ca daca merg in afara orasului,scade putin temperatura apei,dar totusi de ce baga aer cald pe margini?E aiurea..Incerc sa schimb termostatul,sa vad daca sunt diferente.

        Comment


        • #19
          Stai putin... Cum adica EC REST sta aprins tot timpul??? Ala nu trebuie sa stea aprins decat daca il apesi tu. Functia lui este urmatoarea: daca il apesi in timp ce merge A/C-ul intra functia EC (economic), unde, dupa cate stiu eu, compresorul de aer se opreste si merge doar ventilatorul care baga aer de afara, fara a regla temperatura. Daca, sa zicem, opresti iarna la un magazin sa cumperi ceva si nu vrei ca in cele cateva minute sa se raceasca in cabina, opresti motorul si apesi butonul respectiv si intra functia REST, unde pleaca ventilatorul la jumatate din turatie astfel incat caldura reziduala (REST) a motorului sa o bage in habitaclu pana te intorci tu. Daca nu te intorci in 15 minute ventilatorul se opreste oricum. Acum: daca butonul ala ramane meru aprins e posibil ca sa iti bage doar aer din afara, fara sa il regleze la temperatura setata. Verifica butonul.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #20
            M-am exprimat gresit.Merge tot timpul pt ca il apasam eu.Deci cand e apasat merge fara compresor,dar cand dau drumul la ventilator,scade pt o clipa turatia motorului.Pe EC REST ar trebuii sa bage caldura ca la alte masini fara ac?Incerc sa inteleg cum pot sa fac sa dea caldura mai multa.Deci iarna-EC REST ON sau OFF?

            Comment


            • #21
              Off cand se merge cu masina, cu toate ca nu inteleg cum il cupleaza cu motorul pornit, On doar cand se stationeaza si se vrea caldura reziduala, cum a mentionat colegul. Stima !

              Comment


              • #22
                Catalin, "EC" vine de la economic.
                "Rest" vine de la caldura reziduala si se poate activa doar cu motorul oprit.
                Butonul este unul combinat din cate inteleg.

                Daca EC-ul e activat, compresorul de clima nu mai lucreaza si logic ca sistemul nu mai raceste aerul de afara dar totodata nici nu il mai dezumidifica.
                Daca Rest e activat, intra in functiune sistemul de incalzire dar intr-o treapta joasa si iti sufla usor caldura in masina, caldura reziduala pe care o preia de la radiatorul de incalzire din bord. "Rest" se dezactiveaza manual sau automat dupa 15-30 de minute sau daca ramai fara curent.

                E normal ca atunci cand pornesti compresorul de clima sa varieze putin turatia intrucat are nevoie de efort pentru pornire si mentinere - iti va si consuma mai mult motorul cu clima pornita.

                De incalzit, ca asta te doare pe tine acuma, incalzesc la fel toate masinile, fie ca au AC, clima, climatronic sau doar un ventilator ca vechea dacie.
                E acelasi principiu in toate, unele sunt mai eficiente si au imbunatatiri - W211 arede exemplu un preincalzitor, probabil multe alte modele.
                Desigur ca cele faca compresor de clima ( AC/clima/climatronic...) nu pot nici raci nici dezumidifica aerul.

                Cel mai probabil, problema la tine vine de la termostat.
                Eu cred ca termostatul ti blocat pe deschis, antigelul nu se incalzeste suficient iar transferul de caldura nu este eficient.
                Ramane o ciudatenie faptul ca pe grilele laterale are totusi capacitatea de a baga cald.
                Faptul ca atunci cand circuli in afara orasului, scade temperatura la motor este un indiciu clar in directia asta.

                E simplu sa verifici: Porneste motorul rece si lasa-l sa mearga pana la prima linie de caldura pe bord. In momentul ala, opreste motorul, dechide capota si pune mana pe furtunul ce alimenteaza radiatorul de racire.
                Daca e cald e clar ca termostatul e blocat pe deschis.

                Comment


                • #23
                  Pai butonul ala nu trebuie apasat decat daca vrei aer din afara, fara reglaj de temperatura. In rest, el trebuie oprit.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #24
                    Va multumesc de raspunsuri.Toata toamna am mers cu ec rest pornit,in legatura cu termostatul e ciudat ca pe margini baga cald cald si pe mijloc baga mai rece..Iusau am sa verific cum ai spus tu.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF