Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Niste sfaturi in ceea ce priveste temperatura motorului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Niste sfaturi in ceea ce priveste temperatura motorului

    Daca exista un topic asemanator , imi cer scuze.

    Se da un C200 CDI (2148 cmc 86 kW).
    Problema se manifesta asa : temperatura nu vrea sa urce peste 60 de grade. Asta chiar si mergand in afara orasului. Pe vremea asta rece , trebuie sa merg relativ 10 km prin oras doar ca sa-mi sara de 40 de grade.
    Termostat defect ? Sau pot sa fie si alte probleme ? Ce marca (aftermarket de termostat , recomandati ? )
    Mentionez ca atunci cand e motorul cald (sa zicem 60 de grade ) , intra caldura fara probleme prin aerul conditionat.

    A doua chestie , dezaburarirea parbrizului se face dificitar. Adica nu prea merge.Posibil ca jetul de aer sa nu bata cum trebuie ? Ce ar trebui verificat /

    A treaia posibila problema : prin instalatia de aer conditionat imi intra si aer cu o tenta de fum. Nu deranjant dar se simte la miros. Filtru ?

    A 4-a problema : la rece imi intra foarte greu in treapta 1 si a 2-a. Dupa ce se merge un pic cu ea , isi revine. Uleiul din cutia de viteza ?

    Urmeaza sa merg cu masina in service pt toate problemele astea plus un schimb de filtre si ulei. As vrea sa am o idee despre toate chestiile astea.

    Scuze pentru nuvela , nu prea ma pricep in ale mecanicii
    Va multumesc.

  • #2
    Temperatura motorului trebuie sa fie la 90 deci termostatul tau a ramas deschis, anul trecut lam schimbat si eu am dat 150lei pe el . Pentru dezaburirea parbrizului ar putea fi filtru de polen daca nu lai schimbat de acolo poate vine si ceva miros de fum poate e imbacsit filtrul . La cutia de viteze cum intra greu, nu vrea sa intre din prima sau intra ca si cum ar strange schimbatorul ceva detalii mai multe .

    Comment


    • #3
      Ti-ai dat singur raspunsurile cautate: termostat, filtre (inclusiv carbon activ), schimb ulei cutie.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Salut nu te chinui pune termostat de tip dacia calorstat by vernet
        il bagi pe furtunu de la termostatu masinii cu bulbu spre motor
        apa o sa stea batuta putin peste 85
        Stima

        Comment


        • #5


          Termostatul masinii este vana cu 3 cai, in momentul in care termostatul ramane blocat pe deschis catre radiator (sau partial deschis), circuitul spre pompa de apa se blocheaza pe inchis. Daca se introduce alt obturator pe furtunul dinspre termostatul masinii catre radiator, chiar daca se gaureste termostatul de dacia cu 100 de gauri, se creeaza presiune suplimentara. (se tine seama de faptul ca termostatul original ramane blocat pe inchis spre pompa). Stima1

          Comment


          • #6
            salut. Incearca metoda romaneasca. pune termostatul la fiert si vezi daca isi mai modifica pozitia sau a ramas blocat .
            4 roti , restul e accesibil

            Comment


            • #7
              @nenat (editat de cutaresku)
              Bine ca nu a zis ca-i pune un robinet pe conducta(cand este sub 90 il tine inchis ))
              @quicksand-la a treia posibil sa ai scapari pe la galerie/toba si mirosul de gaze arse nu vine decat de acolo..
              La a patra-intra mai greu in prima si la mine(daca e rece si daca sunt in miscare) Posibil probleme la timonerie sau uleiul vechi(mai putin probabil).
              Last edited by cutaresku; 12-19-2013, 12:07 PM.

              Comment


              • #8
                @daniy-nu prea vezi nimic cu ochiul.
                Si nu se fierbe, dupa ce se curata se toarna apa fiarta si daca curge pe cealalta parte e bun/inchide/deschide(faci experimentul cu apa rece/semi-fiarta..
                Daca ai si un termometru industrial e si mai bun experimentul..
                Last edited by dialiv; 12-19-2013, 10:35 AM.

                Comment


                • #9
                  Fa ce a spus cutaresku nu te apuca de prostii daca nu ai cunostintele necesare si mai ales NU fa modificari sistemului de racire! Un termostat NOU pus la fiert poti sa l arunci deci nu fa experimente pe banii tai!
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #10
                    Pai nu era vorba de termostat Nou ci de cel vechi care oricum nu mai lucra cum trebuie..
                    Si chiar daca era Nou, cu ce crezi ca il afecteaza daca l-ai fierbe?(si nu se fierbe ci se toarna apa fiarta prin el).
                    Apa fierbe la 100°, crezi ca nu rezista?

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua,
                      Referitor la temperatura motorului. Am trecut de curand prin aceeasi problema.
                      Detin un c220 cdi din 2008,si am observat odata cu racirea vremi ca acul ce indica temperatura a inceput sa oscileze,si rareori depasea 80 de grade, si asta pentru putin timp,si cel mai mult statea la 65-70 de grade.
                      Am intrebat mai multi posesori de acceasi marca,si parerile erau impartite,unii ca e normal sa oscileze,alti ca acul trebuie sa stea fix, deci temperatura motorului sa fie stabila.
                      Am intrebat pe acest forum,si imediat am primit raspuns la intrebarea mea,si cel ce mi-a raspuns a avut dreptate! Am schimbat termostatul( care nu mai inchidea!) si totul e in regula acum! Temperatura motorului sta la 90 de grade si e constanta. Deci sa tinem cont de postarile de pe forum!

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu noutati : era termostatul de vina. S-a schimbat si merge perfect. Nu inteleg totusi de ce e pus intr-o pozitie atat de inumana. I-a luat 2.5 h mercanicului sa realizeze operatiunea.
                        Uleiul din cutie nu l-am schimbat , nu prea s-a putut scoate tija care permite curgerea in afara. N-a vrut nimeni sa riste. Oricum , se poate trai cu asta.

                        Comment


                        • #13
                          Fa bine si schimba si uleiul la cutie.Ai mari sanse sa rezolvi problema asa.

                          Comment


                          • #14
                            Recomand reprezentanta.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Legat de fumul care intra in habitaclu poti sa torni putina apa in locasul fiecarui injector (nu multa) si apoi pornesti si pui pe cineva sa accelereze si te uiti la fiecare injector daca bolboroseste apa pe langa vreunul. Se mai poate ca unul din ele sa scape gaze pe langa si asa il vezi. Dupa ce ai verificat, iei un furtun sau teava foarte subtire si cu ajutorul ei sufli afara apa de la injectoare. Daca vreunul nu mai etanseaza, se schimba saibele din cupru.
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF