Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ralanti-ul si GPL-ul W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ralanti-ul si GPL-ul W202

    Salutare!
    Astazi mi-am pus GPL pe masina. Instalatie Milano - Bigas cu mixer.
    Masina e un C180 din 95 - benzina.
    Problema pe care am constatat-o in mers pe gaz e ca daca din sarcina o scot pe liber, turatia scade brusc si motorul se opreste. Daca o las in frana de motor pana ajunge pe la 1000 de ture si atunci o scot pe liber, se opreste mai rar. Deci problema e in decelerare brusca.
    Simptome de genul asta apareau si pe benzina doar ca pe benzina ralanti-ul cobora pana sub 500 si apoi revenea la loc la 760.
    Daca se stabilizeaza ralantiul atunci ramane constant, cand o pornesc e constant, in mers nu face figuri, vlaga are in ea...
    Banuiesc ca trebuie sa existe un reglaj pt ralanti, sau vreo chestie infundata...
    Va rog da-ti mi un sfat ca nu vreau sa-mi para rau ca am dat 15 milioane pe instalatie...
    Multumesc!
    Stop accidentelor!
    Viata are prioritate!

  • #2
    salut prietene,cu dezamagire iti spun dar nu ai ce reglaj sa-i faci la instalatia pe care ai pus-o,deoarece este pe mixer si nu-i poti controla volumul de aer/gaz.daca voiai o instalatie buna trebuia sa-ti pui secventiala.atunci nu aveai nici un fel de probleme.aceea isi facea reglajele automat in functie de sarcina.In frana de motor,tot timpul o sa ti se opreasca.Singurul lucru care poti sa-l faci,este sa-i dea debitul de gaz mai mare,dar consumul o s-o ia razna rau.

    Comment


    • #3
      Sa inteleg ca toate instalatiile pe mixer dau simptomele astea? Problema totusi apare si pe benzina numai ca relantiul isi revine pe cand pe gaz scade pana moare.
      Stop accidentelor!
      Viata are prioritate!

      Comment


      • #4
        toate,iar pe benzina nu stiu ce sa-ti zic,sunt mai multe...filtre,aprindere,etc.

        Comment


        • #5
          vevi ca ai si niste vacumuri care conteaza f.mult pe benzina,acum mi-am amintit

          Comment


          • #6
            Am rezolvat problema prin micsorarea admisiei prin introducerea unui dop si apoi un reglaj la instalatie. Acum merge bine si trage ca la fel ca pe benzina. Urmeaza sa-i fac si un consum sa vad daca a meritat sau nu.
            Multumesc, se poate inchide.
            Last edited by kama3; 08-12-2008, 12:57 PM.
            Stop accidentelor!
            Viata are prioritate!

            Comment


            • #7
              Originally posted by kama3 View Post
              Salutare!
              Astazi mi-am pus GPL pe masina. Instalatie Milano - Bigas cu mixer.
              Masina e un C180 din 95 - benzina.
              Problema pe care am constatat-o in mers pe gaz e ca daca din sarcina o scot pe liber, turatia scade brusc si motorul se opreste. Daca o las in frana de motor pana ajunge pe la 1000 de ture si atunci o scot pe liber, se opreste mai rar. Deci problema e in decelerare brusca.
              Simptome de genul asta apareau si pe benzina doar ca pe benzina ralanti-ul cobora pana sub 500 si apoi revenea la loc la 760.
              Daca se stabilizeaza ralantiul atunci ramane constant, cand o pornesc e constant, in mers nu face figuri, vlaga are in ea...
              Banuiesc ca trebuie sa existe un reglaj pt ralanti, sau vreo chestie infundata...
              Va rog da-ti mi un sfat ca nu vreau sa-mi para rau ca am dat 15 milioane pe instalatie...
              Multumesc!
              Buna ziua tuturor,sunt nou pe aici asa ca va rog sa ma scuzati daca mai gresesc pe aici.Am un mercedes C180 benzina ,clasa Elegance din '98 120cp si recent i-am pus si eu o instalatie de gpl secventiala Milano pe care am montat-o la Bacau.Sunt foarte multumit de ea,mi-a placut si de baietii de acolo care au montat-o,au lucrat ingrijit si cu atentie(o recomand la toata lumea,pt cei interesati am sa dau mai multe date),instalatia e k cred ca am si amortizat-o .Am obs o problema la ea,cand e aproape pe terminate gazul adik mai am aproape un sfert de butelie cand o scot pe liber si merge la relanti imi scade turatia pana la 500rpm incepe sa se balbaie si da semne ca s-ar opri daca nu incep sa o accelerez,s-a mai intamplat si cazuri cand mi-a murit de tot(o data eram intr-o intersectie foarte aglomerata si nu a fost deloc placut).Si am mai obs in mom accelerarii si deccelerarii imediate cand este pe gaz imi da niste rateuri in esapament.Poate ma poate ajuta cineva,va multumesc.

              Comment


              • #8
                In primul rind,bine venishi,apoi mai proasta decit Milano nu exista nimic,e turceasca..Apoi felicit banarea celui de mai sus,vorbea aiurea.Ce descrii este complex,itzi recomand o vizita la careva ce monteaza instalatzii de gaz...din ce acuzi pare ca e tarata greshit..bafta

                Comment


                • #9
                  Eu am aceeasi problema, am instalatie cu mixer pe carburator, la decelerare brusca scade ralanti-ul si daca nu ii dau pedale moare motorul. Este tot Milano. Mi s-a tot spus ca e de la motor, de la instalatia de franare, de la carburator, dar vazand ca si altii au aceeasi problema la alte tipuri de motoare, inseamna ca e din cauza instalatiei.

                  kama3, tu unde anume ai pus dopul la admisie ?

                  Comment


                  • #10
                    Intrebare: Care este consumul de GPL pentru oras? Masina mea w202, 96, c180, 78k, haleste 6.5 la drum dar la oras ma rupe...sare de 12. Si as dori sa stiu daca este indicat si mai economic, fara sa afecteze motorul in vreun fel, sa montez un GPL sa si il folosesc doar in oras.
                    Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                    Comment


                    • #11
                      La masina mea un w202 din '98 90k am facut un consum mixt pt gpl si mi-a iesit un consum de 10 cu clima pornita si inafara mers 130-150,credeti ca e mult ?

                      Comment


                      • #12
                        Cristian: consum putin peste 12 in oras este foarte bun pentru un Mercedes de 12 ani pe benzina, consumul pe gpl va fi cu un litru sau doi la suta mai mare decat pe benzina si gazul va afecta motorul in timp indiferent ce-i faci.

                        Comment


                        • #13
                          xshadow-Asteptam si trebuie sa sustzii cu argumente cind afirmi asa ceva,altfel moderatorii sa stearga postarea sau alte masuri ptr informare eronata...

                          Comment


                          • #14
                            Argumentul este ca asa mi s-a intamplat mie cu doua masini.
                            Daca nu este suficient, se poate sterge li-nis-tit.

                            Comment


                            • #15
                              Concluzie:Eram cu becul rosu aprins la rezervor si am pus de 50lei benzina : Ploiesti-Bucuresti(fataiala cam 1.5h)-Ploiesti si becul nu s-a aprins. Am mers la drum intins 78km/h cu 1900/viteza5, 2400/viteza4 si nu am trecut de 100km/h(2600rpm/viteza5). In oras doar de cateva ori am sarit de 3000rpm. Sunt foarte multumit...consuma ff putin.Am ramas uimit. Numarul mic de km isi spune cuvantul. La demaraj asa frumos si rotund se aude, zici ca e motor electric
                              Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF