Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Aer pe instalatie C220D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aer pe instalatie C220D

    Salut! Stiu ca s-a vorbit mult despre asta dar nu am gasit pe forum o rezolvare a problemei mele.Acum 2 saptamani am reparat pompa de injectie(vestita pompa Lucas)deoarece incepuse sa curga(lasa pete pe asfalt) si nu vroiam sa ma prinda iarna asa.Am reparat-o la un service specializat-etansare,centicubare,reglare pe stand-.Dupa remontare,motorul n-a mai functionat normal,pornea la a doua cheie,dadea rateuri in timpul mersului,simptome pe care nu le avusese pana atunci.Cauza era aerul care acum se vedea pe cele 2 conducte transparente.Prin urmare am schimbat conducta care intra in preincalzitor(si acesta a fost dat jos si verificat sa nu aiba vreo fisura),cele 2 conducte transparente(noi de la Autoklass) si filtrul de motorina.Acum se vede aer doar pe conducta de la filtru la pompa(am probat si alt suport de filtru).Dimineata se vede conducta care merge la preincalzitor partial golita,porneste la prima cheie,motorul merge bine,dar dupa cateva minute apar bule de aer de la filtru la pompa si incepe sa se auda un tacanit de injector,cred,iar daca o opresc porneste la a doua cheie.Stiti cumva pe unde ar putea sa mai intre aer?Are cineva o schema a traseului de la rezervor in fata la motor? Sper ca nu v-am plictisit!

  • #2
    Ai incercat sa desfaci sorbul vezi ca poate e plin de mizerie acolo de acolo si aerul desfa si vezi cauta pe forum am descri eu operatiunea am avut problema asta cu tacanitul verifica pune mana deasupra la fiecare injector daca sufla vreo unu trebuie sa schimbi saiba de etansare.

    Comment


    • #3
      Verifica și returul de la injectoare pentru ca intra tot în filtru, eu acolo am avut un furtun copt și îmi baga aer în instalație.





      Stima

      Sent from my PAP4500TDUO using Tapatalk 2
      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

      Comment


      • #4
        Originally posted by petrysoru View Post
        Ai incercat sa desfaci sorbul vezi ca poate e plin de mizerie acolo de acolo si aerul desfa si vezi cauta pe forum am descri eu operatiunea am avut problema asta cu tacanitul verifica pune mana deasupra la fiecare injector daca sufla vreo unu trebuie sa schimbi saiba de etansare.
        Mai exact,cum se ajunge la sorb? Cred ca tu ai un 220CDI iar la mine este vorba de C220D aspirat cu un alt fel de pompa de injectie.Daca ar fi sorbul infundat n-ar trebui sa se vada bule de aer si inainte de filtru?(acum se vad doar din filtru spre pompa)

        Comment


        • #5
          Originally posted by zavelk View Post
          Verifica și returul de la injectoare pentru ca intra tot în filtru, eu acolo am avut un furtun copt și îmi baga aer în instalație.





          Stima

          Sent from my PAP4500TDUO using Tapatalk 2
          Cum ajunge aerul de pe retur la filtru?

          Comment


          • #6
            Nu ajunge nici un aer pe retur in filtru de motorina, nu vorbiti aberatii daca nu cunoasteti tipul de motor si detaliile despre el.

            Este vorba de pompa injectie LUCAS cu cap rotativ si ful electronic!.
            Mai poate sa prinda aer la capatul conductei unde iese din filtru si intra in pompa.
            Tot in zona filtrului trebuie investigat problema.

            Eu as zice sa faceti in felul urmator, pentru a exclude ca pompa e defacta:
            Luati intr-un bidon de 5 litri motorina curata de la peco, si alimentati direct in pompa de injectie, fara filtru si preincalzitor.
            Daca si asa se vad bule de aer, inseamna ca pompa e de vina, ceea ce cred ca este exclus, mai ales ca au fost schimbate garniturile la el.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              A mea e un c200 dar la rezervor nu stiu sa fie vreo diferenta . Ridici bancheta si ai doua capace de tabla desfaci capacele si dai de sorb in partea dreapta si de pompa de transfer in partea stanga . Desfaci inelul cu filet care tine sorbul si il coti din rezervor.Idea cu canistra de motorina este foarte buna sa sti de unde sa te apuci de treaba nu desfaci toata masina degeaba. O pui la motor si daca acolo primeste aer e clar ca ai o problema de etansare undeva in compartimentul motor si asa prin eliminare ajungi la problema mai usor.

              Comment


              • #8
                Problema aerului care venea din filtru in pompa s-a rezolvat prin schimbarea,din nou,a filtrului de motorina(Mann wk 817/3x) cu unul Delphi.Diferenta intre cele doua consta in faptul ca Delphi are in jurul garniturii din mijloc un inel de plastic care probabil ajuta la o centrare mai buna.Acum mai ramane problema cu tacanitul care apare dupa cateva minute de la pornire dimineata.Dupa o cautare pe cateva site-uri germane,o rezolvare ar putea fi inlocuirea furtunelor de retur.Furtunul l-am cumparat(Flennor 3,2x7mm)acum urmeaza sa-l schimb.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF