Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ulei in apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ulei in apa

    salut,cine-mi poate recomanda de unde sa procur un "termoflot" pt.un motor 2200 disel simplu de 97,cred ca de aici mi se trage uleiul din apa[foarte mult],nu stiu daca este termoflotul,ori garnitura de chiuloasa...cine are vreo idee...

  • #2
    salut!Aceeasi problema,mi-a aparut pe bord sa verific nivelul lichidului de racire;am desfacut capacul si era plin de ulei,in vas amestecat cu lichidul am gasit iar ulei.Nivelul era cam pe la jumatatea vasului,deci foarte putin.Ce ar putea avea?Si daca e termoflotul de unde il iau si aproximativ ce pret are?Am un C 200cdi din2001cutie automata W203

    Comment


    • #3
      Originally posted by simona_blondy View Post
      salut!Aceeasi problema,mi-a aparut pe bord sa verific nivelul lichidului de racire;am desfacut capacul si era plin de ulei,in vas amestecat cu lichidul am gasit iar ulei.Nivelul era cam pe la jumatatea vasului,deci foarte putin.Ce ar putea avea?Si daca e termoflotul de unde il iau si aproximativ ce pret are?Am un C 200cdi din2001cutie automata W203
      Ai vazut cum apare Nick-ul celui de sus?
      Editeaza repede postarea,sa nu apara si al tau asa,e doar un sfat

      -in situatia de ulei in apa sau invers in majoritatea cazurilor este de vina garnitura de chiulasa,

      Toate cele bune
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Salut. La un w202 Diesel....am gasit ulei in vasul de expansiune,iar nivelul uleiului este la minim. La o inspectie vizuala a motorului ,acesta se prezinta relativ curat. Ma gandesc ca de vina ar putea fi termoflotul sau.... mai rau garnitura de chiuloasa.

        Ceva idei si pareri ininte sa ma apuc de desfacut?
        Hitler lebt durch Mercedes-Benz

        Comment


        • #5
          Termoflotul in prima faza ,este mai usor de verificat si putin costisitor! El este responsabil in 50% din cazuri la diesel.Succes !

          Comment


          • #6
            Salutare.de vina e termoflotul. Eu am schimbat doua pana acum. Trebuie sa verificati pompa de ulei. Are o supapa de supra-presiune care daca e blocata toata presiunea nu mai coboara in baie ci o urca sus si automat va sparge termoflotul. Mie odata cu al doilea mi-a spart si caloriferul de caldura. Termoflot gasiti la dezmembrari. E intre 150 si 200 ron. Nou nu cred ca vreti sa stiti cat e.
            Last edited by Zeus; 08-13-2013, 19:36 PM. Reason: Majuscule...

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF