Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

intrerupere acceleratie w202 an 94`

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • intrerupere acceleratie w202 an 94`

    Salut baieti, sunt nou pe aici si sper sa ma ajutati si pe mine cu o problema. Am un mercedes W202, an 1994, motor 1.8 benzina. De ceva timp imi merge intrerupt , dar nu permanent, are perioade, de exemplu la relanti imi oscileaza 750-1100 cand e motorul rece dupa de se incalzeste merge cat de cat bine apoi daca plec cu ea imi "smuceste" (asta e una din probleme). Consum destul de mare in ultimul timp. Am schimbat bujiile ( beru 3 electrozi) si tot asa face. Alta chestie daca intri in depasire cam pe la 130-140 km/h si trebuie sa decelerezi putin si sa ii dai iar talpa intrerupe pana isi ia un avant. Cam ce ar trebui sa iau in considerare.

    Multumesc!

  • #2
    La sonda lambda te-ai uitat?

    Comment


    • #3
      Verifica fisele de bujii, sau chiar schimba-le. Ar mai trebui curatata clapeta de acceleratie, cu mare atentie sa nu rupi vreun fir pe acolo ca sunt foarte fragile, problema comuna la w202, tot cablajul este foarte fragil.

      Comment


      • #4
        Pentru sonda lambda, am bagat.o pe tester si nu mi.a aratat nimic, absolut nicio eroare. Clapeta am curatat.o , 2 zile nu imi mai scadea rapid la relanti, ramanea turata la 2000 rpm +, apoi si.a revenit dar nicio schimbare. Si cu fisele la bujii mi.a mai spus cineva , dar sunt foarte scumpe din cate am vazut. Am inteles ca e un senzor de temperatura care influenteaza consumul si mai multe... acum nici nu trage pana la 2800-3000 rpm. Oricum multumesc pt raspunsuri , mai astept si altele (iau in considerare si fisele si revin cu raspunsul)

        Comment


        • #5
          Baieti, am o noua "problema", sa zic asa... accelerez si cand iau piciorul de pe pedala, se aude un fasait deasupra la gura de ventilatie, deasupra blocului de lumini, cu ventilatorul si casetofonul oprit.
          Last edited by Zeus; 11-11-2013, 18:59 PM.

          Comment


          • #6
            Salutare, in legatura cu acel fasait, este problema de vacuum, scapa undeva instalatia de vacuum.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              poate mersul neregulat (o parte) se datoreazxa si vacuum-ului . Multumesc de raspuns

              Comment


              • #8
                Ma gandesc la debitmetrul de aer. Indicat este sa-i faci o diagnoza cu STAR-ul, este dedicat acestei marci, apoi sti exact ce o doare. Avem colegi prin Judetul Constanta care au asa ceva. Sau ia legatura cu colegul zavelk, cu siguranta cunoaste pe cineva. Despre fasaitul din bord, indicat este sa o rezolvi, si de acolo se mai poate isca probleme de acest gen.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  e varianta fara debitmetru

                  Comment


                  • #10
                    Salutare si eu am un c18o w2o2 din 93 cu simtome asemanatoare relanti instabil ...lipsa putere si uneori acceleratia blocata . La relanti uneori sta ok fara oscilatii cand se incalzeste unfeva la aprox 80grade incepe sa intrerupa..clapeta arata ok curata chiar am verificat o aseara la recomandarea unui amic ! Ce ar mai putea fi ?

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua,
                      Am avut aceeasi problema. La un moment dat foarte grava, pe timp rece, acun doi ani, iarna, se oprea la semafor. Am trecut pe solutia de avarie (am ridicat relantiul sa nu se mai opreasca dar cand se incalzea motorul era la 2000 relantiul). Am mers la un mecanic la mine la ploiesti care a curatat carbunii de la carburator si nu am mai avut probleme. Acum incearca sa faca mici probleme. Am sa merg la macanic din nou.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Alexandru1956 View Post
                        Buna ziua,
                        Am avut aceeasi problema. La un moment dat foarte grava, pe timp rece, acun doi ani, iarna, se oprea la semafor. Am trecut pe solutia de avarie (am ridicat relantiul sa nu se mai opreasca dar cand se incalzea motorul era la 2000 relantiul). Am mers la un mecanic la mine la ploiesti care a curatat carbunii de la carburator si nu am mai avut probleme. Acum incearca sa faca mici probleme. Am sa merg la macanic din nou.
                        Scuza-ma daca gresesc dar din ce stiu eu C 180 nu are carburator, ci injectie, si plus ca este prima data cand aud ca un carburator are carbuni. Scuze daca deranjez.

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic ca e de la alimentare,poate fi si filtrul de benzina,filtrul de aer..

                          Comment


                          • #14
                            ECU,bobine,cablaj fac problemele astea!
                            Cati Km are masina?
                            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF