Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Distributie lant W203 180K

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok.Aºa voi face.Încerc sa postez ºi niste foto,dar nu ma pricep sã le incarc direct din telefon de unde ºi va scriu acum.

    Comment


    • #17
      Facand un calcul sumar:kit distributie cu cele 2 lanturi(Febi),garnitura chiuloasa(Earling),set garnituri capac supape(Earling),set simeringuri supape(Earling),2 litri ulei transmisie(Febi)=1300 ron.
      Pe langa furtunasele compresorului ,la cei 180.mii km ,trebuie sachimbat si uleiul din compresor?Din acesta se gaseste doar pe original mercedes sau sunt si alternative,caci am inteles ca este f scump cel original?
      Multumiri tuturor!

      Comment


      • #18
        Poate o diagnoza profesionala, înainte să faci calcul final...poate lanțul nu s-a rupt că era Febi.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Lantul nu s-a rupt ci doar are joc,este larg.Cred ca s-a blocat intinzatorul s-au s-a rupt o patina.Urmeaza sa fie desfacut.
          Despre uleiul din compresor are cineva informatii?

          Comment


          • #20
            Ca un sfat cumpara swag pt ca sigur primesti oem (swag si febi sunt aceeasi mancare de peste, ambalatori) dar pe swag tot ce am luat eu personal am primit doar originale cu logoul mercedes sters iar pt lant fix iwis adica cel oem.Eu de curand am schimbat lant si intinzator ca mentenanta preventiva .

            Comment


            • #21
              Originally posted by minasidavid View Post
              Lantul nu s-a rupt ci doar are joc,este larg.Cred ca s-a blocat intinzatorul s-au s-a rupt o patina.Urmeaza sa fie desfacut.
              Despre uleiul din compresor are cineva informatii?
              Poti folosi Mobil Jet Oil 2 sau AC Delco 12345982, de intrat intra 118g.

              Comment


              • #22
                Baietii,am terminat de reparat masinuta.Lantul era intins si sarit 5 dinti de la punct.Supapele lovite dar nu toate si nici una indoita ca norocu',asa ca le-am slefuit si refolosit.Intinzatorul a fost cel care a cedat si a creat toate problemele.Acum motorul merge foarte frumos si nu mai consuma ulei.Am pus Motul 5w40.Sa vedem pe parcurs.I-am mai descoperit 2 bielete antiroliu pe spate si un cap de bara pe fata uzate si le-am schimbat cu altele noi TRW.Acum sun foarte multumit de C-ul meu.Masini sanatoase tuturor!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF