Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

zgomot usor la viraj luat pe loc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zgomot usor la viraj luat pe loc

    Salve.Am un usor zgomot la virajul pe loc la pompa de servo.Masina este din decembrie 2012.Sa fie normal zgomotul? Multumesc anticipat!

  • #2
    Daca virezi rotile stanga-dreapta maxim se aude zgomotul mai tare?Daca da atunci e pompa de servo obosita.

    Comment


    • #3
      Salut

      Cam greu sa fie servo asa de obosita la anii astia. Eu recomand sa controleze fulia alternator si intinzator daca face zgomote la viraj maxim SX-DX, apoi uleiul!

      Succes

      Comment


      • #4
        w204 , are un zgomot mai dubios la servo in special cand e motorul rece.
        La o masina din 2012 cam greu sa oboseasca.
        Face la viraj maxim ?

        Comment


        • #5
          Cred ca e ceva normal ca si la mine se aude ceva cand iau viraj maxim pe loc(dar poate fi si ceva pe la capetele de bara)acceasi model de masina o am si eu w204 din 2008

          Comment


          • #6
            Originally posted by b97dmt View Post
            w204 , are un zgomot mai dubios la servo in special cand e motorul rece.
            La o masina din 2012 cam greu sa oboseasca.
            Face la viraj maxim ?
            Da la viraj maxim.

            Comment


            • #7
              Am un c class din 2011 si aceiasi chestie am constatat-o si eu si anume pe loc la viraj maxim stanga sau dreapta se aude un zgomot mai ciudat, nu deranjant totusi. eu intuiesc ca e ceva oarecum normal si probabil e datorat pompei servo .

              Comment


              • #8
                georgian13 la tine s-ar putea sa fie de la caseta de directie (au fost multe plangeri referitoare la caseta de directie la w204 si presupun ca ai c200 cdi).

                Comment


                • #9
                  La viraj maxim intra in lucru supapa de scurt circuit din pompa, nu e nimic in neregula sa apara o 'bazaiala' cat e tinuta virata maxim, mai ales cu uleiul rece!
                  Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                  Comment


                  • #10
                    S-ar putea sa nu fie pompa obozita ci uleiul.
                    Nu ati scris cate km a parcurs masina. Zic asta dece deja dupa 40.00km ulei A0019892403 incepe sa isi pierda proprietatiile (mai ales viscozitatea) si sa devina din ce in ce mai "gros"
                    Asta inseama ca cand supapa pompei incepe sa descarce suprapresiune la viraj maxim "fire fluide" (cer scuze dar nu cunosc termenul exact in limba romana pentru "filetti fluidi") de ulei care se intoarce in camara de aspiratie ale pompei se desprinde de suprafaza pasajului si "caviteaza" adica fluieran.
                    Idea mea este sa verificati uleiul: luati o picatura din el si puneti-o pe mana. Daca a devenit negru si in el vedeti o cantitate mare de "paiete" care sclipesc span produs de la pompa a deja inceput sa degradeaza uleiul si nu ar fi o idea rea sa o schimbati.

                    Sper ca se intelege ce am scris

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF