Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Baterie C200 CDI (W203) 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intradevar, poate depinde de masina sau noroc chestia cu luatul bateriei jos.
    Eu va spun sincer, a fost zi cand am luat de vre-o 4-5 ori jos bornele si le-am pus la loc, fara sa se intample absolut nimic.
    La fel si cand am schimbat bateria veche, am luat-o jos si am pus pe cea noua, fara probleme, sau erori in bord.
    Bineinteles, daca citeam ce spun colegii inainte, nu mai faceam asa ceva, decat legat in paralel cu alta baterie .

    Comment


    • #17
      Wow, nu stiam , d-aia am scris mai sus ca o sa ma interesez, dar chiar si asa , tinand cont de specializarea lui, nu ar trebui sa inglobeze un sistem fail/safe? Adica in proiectare sa se tina cont si de faptul ca o data si o data mai schimbi si bateria. Stima !

      Comment


      • #18
        Scrie in carte ca trebuie sa ai o masura de backup, la noi se face cu clesti de curent de pe alta baterie.
        La clasa E au pus din fabrica a doua baterie de backup(mai mica).

        Comment


        • #19
          Multumesc frumos pentru informatii, chiar e bine de stiut. Stima !

          Comment


          • #20
            Revin cu informati noi, am fost astazi la reprezentanta Mercedes din Bacau si m-am interesat de procedura schimbarii acumulatorului. A verificat procedura de inlocuire dupa seria de pe certificat si a zis ca nu e nimic special, se schimba normal fara a fi nevoie de baterie de backup. Mi-au dat si preturi de manopera in caz ca vreau sa schimb bateria la ei - 120 lei manopera si 1.100 acumulatorul pe original de 100 Ah. Destul de mult zic eu tinand cont ca un acumulator varta de 100 Ah nu sare de 550 lei iar Bosch 600 lei, montajul fiind asigurat gratuit la mai multe service-uri.

            Comment


            • #21
              Nu e nimic special- 2 suruburi-manopera 120ron ))
              Ma gandesc cat costa daca mai trebuia sa puna si doi clesti in plus
              Last edited by dialiv; 09-30-2013, 19:01 PM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF