Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baterie C200 CDI (W203) 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie C200 CDI (W203) 2000

    Va salut, as dori un sfat din partea voastra pentru achizitionarea unei baterii auto pentru masina mea.
    Masina mea, Mercedes C200 CDI din anul 2000, motor 2148 cm3, 85 Kw.
    Acum bateria pe masina este cea originala Mercedes, cu urmatoarele date: A000 982 33 08
    12V 100 Ah 760 A (EN).
    La un magazin mi s-a recomandat 3 tipuri de baterii Bosch, in urmatoarea ordine:
    1. 88 Ah 740 A pret 345 lei;
    2. 95 Ah 800 A pret 455 lei;
    3. 90 Ah 720 A pret 410 lei.
    Astept sfaturile voastre, va multumesc.

  • #2
    Cel putin 95Ah as lua eu. La 210-ele meu, tot 2.2cdi, este 95Ah.
    Bosch, Varta sunt ok.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Pai daca a avut de 100 de Ah de ce vrei sa pui mai mica? Acum doua saptamani am schimbat si eu bateria pe C-ul meu si am pus Varta Silver Dynamic de 100Ah. Are aceleasi dimensiuni cu bateria veche care tot varta e.

      Mercedes w203 c220 cdi facelift 110kw.

      Stima.

      Comment


      • #4
        Recomand si eu varta, silver sau blue, ambele sunt la fel de bune.

        Comment


        • #5
          Va multumesc de sfaturi, am tot citit pe forumuri, si este o adevarata polemica intre sustinatorii Bosch, Varta sau chiar si Rombat.
          Domnul de la un anume magazin, din Oradea (spune ca se ocupa din anii 90 cu baterii auto), mi-a recomandat ca fiind cele mai bune Bosch, si spune ca nu conteaza ce acumulator ai avut inainte pe masina, chiar original fiind, ci conteaza ca noua baterie sa se potriveasca cu motorizarea respectiva, si mai important ca si amperajul este curentul de pornire.
          Pentru mine este important si pretul, dar si calitatea, prin urmare sunt constient ca cele scumpe sunt mai bune, dar fiindca momentan situatia financiara nu-mi permite mare lux, as opta pentru ceva mediu, la un pret decent.
          As dori sa stiu daca cei cu motorizarea mea au baterii cu amperaj sub 100 ?

          Comment


          • #6
            Salut, si eu am mercedes c200cdi, 85kw-116cp din anul 2001 si tot baterie de 100Ah am pe ea, asa a venit din fabrica, de recomandat ar fi sa pui tot de 100Ah.

            Comment


            • #7
              Va multumesc, v-am ascultat sfaturile, am ales Bosch S5 100Ah 830A, pret 560 lei, livrare la domiciliu, garantie 2 ani.

              Comment


              • #8
                Originally posted by vasi3300 View Post
                Va multumesc de sfaturi, am tot citit pe forumuri, si este o adevarata polemica intre sustinatorii Bosch, Varta sau chiar si Rombat.
                Domnul de la un anume magazin, din Oradea (spune ca se ocupa din anii 90 cu baterii auto), mi-a recomandat ca fiind cele mai bune Bosch, si spune ca nu conteaza ce acumulator ai avut inainte pe masina, chiar original fiind, ci conteaza ca noua baterie sa se potriveasca cu motorizarea respectiva, si mai important ca si amperajul este curentul de pornire.
                Pentru mine este important si pretul, dar si calitatea, prin urmare sunt constient ca cele scumpe sunt mai bune, dar fiindca momentan situatia financiara nu-mi permite mare lux, as opta pentru ceva mediu, la un pret decent.
                As dori sa stiu daca cei cu motorizarea mea au baterii cu amperaj sub 100 ?
                Eu am pe acelasi tip de masina Bosch 90Ah ( varianta ta nr.3). N-am avut nici o problema pana acum de 2 ani. Dar nu prea merg in oras!! Nu am porniri dese. Iarna trecuta masina a pornit imediat de fiecare data, deci n-au fost nevoi mari de curent. Atat am de zis. Am dat 370 ron la Selgros.

                Comment


                • #9
                  Eu am varta de ~80 pe un w203 c220 cdi . nu am avut probleme nici la -15 grade . si mentionez ca iarna nu circul cu aceasta masina , dar pornea din prima fara nici cea mai mica problema. Ba mai mult langa mercedes aveam parcat un suzuki vitara cu bateria varza si ii dadeam curent de la mercedes fara sa pornesc masina. Deci recomand cu tarie varta .

                  Comment


                  • #10
                    Salut, intampin si eu o problema cu bateria, se pare ca nu mai face fata si iarna asta... Sambata dimineata a invartit odata si gata nu a mai pornit decat dupamiaza cand s-a mai incalzit.... intrebarea mea este in momentul in care o schimb o pot deconecata de tot de la curent sau ii trebuie asigurat curent continuu cu o a treia baterie... va intreb toate acestea intrucat un reprezentant de la un service chiar mi-a refuzat schimbarea bateriei intrucat spune el, daca este deconectata de tot de la curent se poate arde modulul de confort (responsabil cu ridicarea geamurilor si aprinderea farurilor).... cica un tip cu C-Klass a patit la ei treaba asta iar mecanicul a fost nevoit sa achite 600 euro contravaloarea inlocuirii modulului de confort...... oare sa fie adevarat, voi cum schimbati bateria ????

                    Comment


                    • #11
                      Da se poate intampla sa se arda Samul la schimbarea bateriei.
                      Cel mai Safe ar fi sa legi doi crocodili de la alta baterie pe bornele tale, sa deconectezi bateria ta si sa o montezi pe cea noua.
                      Cand pui bornele sa ai mana de chirurg, sa le pui repede din prima si sa eviti sa faca scantei.

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua. Doar ca o parere personala, nu consider schimbatul bateriei chiar asa o problema, si mai ales mi-e greu sa cred ca un modul se arde cand e scos de la tensiune, eu acum 3-4 ani am fost nevoit sa scot plusul de la baterie vreo saptamana, in fiecare seara, sa-l reconectez la loc, pentru ca nu gaseam sursa scurgerii curentului din baterie. Precizez ca masina este un W203 c200 nimic special.
                        O sa ma interesez pentru ca sunt curios, legat de SAM-ul spate, daca e chiar asa fragil in momentul schimbarii bateriei, ma gandesc ca nu e bagat la vreo supratensiune, plus ca SAM-ul spate in sine e doar un circuit integrat, la care se ataseaza releele si sigurantele ,deci nu cred ca poseda vreun microcontroller care sa se dea peste cap. Inca o data, o sa ma interesez pentru ca mi-a starnit curiozitatea. Multa stima !

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru raspunsuri si interesul acordat, intradevar si eu sunt putin confuz si parca nu imi vine sa cred, am prieteni cu BMW Seria 5 (E60) , Audia A6 fab.2006 ... masini mult mai recente si cu mult mai multa electronica decat masina mea, care au scos bornele de la baterie fara probleme (s-a intamplat in Bulgaria la mare de frica sa nu fie pornite si furate peste noapte....stiti voi) si mai ales ca am vazut si acest filmulet de pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=XyYq0eNroLE , unde este explicata exact procedura de schimbare a acumulatorului, si nu vad sa faca nimic special. Cred ca o sa-mi fac curaj sa dau jos bateria si sa incerc intai incarcarea la redresor, si daca nu da randament ...alta noua. Multumesc !

                          Comment


                          • #14
                            Oricum ceea ce am observat e ca masinile aceeasi serie difera intre ele,ma refer la anumite fenomene fizice : cum s-a scris si mai sus, deconectare de baterie -> modul comfort stricat, sau probleme cu samul spate ; inca un exemplu ar fi ca multi s-au plans ca in momentul deconectarii bateriei se pierde codul playerului audio, iar o problema pe care eu nu am intalnit-o ; sau ca apar erorile bas/ abs/ eps in momentul decuplararii plusului, inca o problema necunoscuta mie.
                            Fiecare masina observ ca se manifesta dupa cum o taie capul , chiar daca in sine fabricatia lor ar trebui sa fie asemanatoare. Stima!

                            Comment


                            • #15
                              @nenat- am citit pe forumuri o gramada de probleme legate de schimbarea bateriei(legate de arderea Samului spate).
                              In ceea ce priveste Samul spate-este foarte complex-un calculator in miniatura.
                              Nu este un circuit integrat la care se ataseaza relee si sigurante.
                              Are procesoare gen ca cele din calculatorul de birou.
                              Are Bios, ram etc.
                              Din ce am citit, ele in sine nu se ard ci se blocheaza biosul si dau comenzi aiurea - gen cele care comanda luminile de backup chiar si atunci cand becurile sunt bune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF