Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema suspensie hidraulica spate W203 wagon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema suspensie hidraulica spate W203 wagon

    Detin un Mercedes Benz C 270 Station Wagon si am o problema la suspensia spate, e foarte rigida. Imi poate spune cineva unde se afla pompa hidraulica pentru telescoapele spate si rezervorul de ulei?

  • #2
    Originally posted by gigi_w203 View Post
    Detin un Mercedes Benz C 270 Station Wagon si am o problema la suspensia spate, e foarte rigida. Imi poate spune cineva unde se afla pompa hidraulica pentru telescoapele spate si rezervorul de ulei?
    Salutare.

    Sistemul hidraulic al suspensiei e comun cu servo (frâna şi direcţia) - licenţă cumpărată de la Citroen.
    Ar putea fi problemă de lipsă de ulei hidraulic (se verifică în partea şoferului, lângă far) sau problemă la sferele cu gaz inert (le poţi găsi în portbagaj, înlăturând capacele laterale (unde stau trusa medicală & sculele, în stânga, resp spaţiul de depozitare în dreapta).

    Eu aveam lipsă de ulei. Cumpărat de pe net, completat, totul bine acum.

    Comment


    • #3
      Nu stiu cum este la break sistemul, dar esti sigur ca directia si frana au lichid comun?!
      La w203 sedan frana si ambreiajul folosesc lichid de frana si servo directia separat alt ulei.

      Comment


      • #4
        Originally posted by dialiv View Post
        Nu stiu cum este la break sistemul, dar esti sigur ca directia si frana au lichid comun?!
        La w203 sedan frana si ambreiajul folosesc lichid de frana si servo directia separat alt ulei.
        Da, sigur. La S203 cu suspension hidraulica e aceasta exceptie. Am citit mult pe forumurile germane, inclusive pe site-ul MB, sa aflu codul corect al uleiului potrivit. De e cineva interesat, pot pune si un link mâine.

        Comment


        • #5
          C270 an 2002 w203, uleiul la servo este pentru servo, iar lichidul de frana este pentru frana. Sunt total separate.

          Este prima data cand aud asa ceva...Nu cred ca este posibil ca uleiul de servo sa aiba vre-o legatura cu lichidul de frane.

          Comment


          • #6
            Si eu ma gandesc ca poate sa fie o greseala.
            Lichidul de frana nu-si modifica volumul(fierbe tarziu) pe cand uleiul da..
            Dar Poate este un ulei mai special...

            Comment


            • #7
              Am fost la maşină, pt că pozele compensează 1000 de cuvinte

              Ataşez aşa:

              - în portbagaj, în buzunarele laterale, jos, se văd cele 2 sfere cu gaz inert- Sunt la fel cu cele folosite de Citroen (am avut şi Citroen şi mă împac superb cu suspensia hidropneumatică!). Dacă încărcăm portbagajul, sistemul hidraulic creează presiune în sistem, şi urcă fundul maşinii, pt a-şi păstra poziţia orizontală;
              - la motor, în partea şoferului, lângă far, e un recipient cu formă diferită faţă de cea cu ulei servo. După cum se vede, scrie că e pt ulei hidraulic, specificaţia 001 989 2003.

              Pe pagina oficială MB, unde sunt specificaţiile tuturor fluidelor, scrie aici
              Die Mercedes-Benz Betriebsstoff-Vorschriften zeigen eine Übersicht der Anforderungen der im Fahrzeug benötigten Betriebsstoffe und der empfohlenen Produkte. Betriebsstoffe sind alle zum Betrieb eines Mercedes-Fahrzeugs / Aggregats erforderlichen Flüssigkeiten bzw. Schmiermittel z.B. Kraftstoff, Motoröl, Getriebeöl, ATF, Bremsflüssigkeit, Kühlmittel, Scheibenwaschmittel, etc.

              că modelul de maşină W203.2 are
              "Typ 203.2, 210 Tandempumpen mit gemeinsamem Ölbehälter für Lenkung und Niveauregulierung" - sistem comun pt servodirecţie şi suspensie. Şi e şi pt servo-pompa de frână (nu circuitul de frânare, separat, cu lichid de frână). Ca la Citroen (acolo comanda şi hidraulica ambreiajului);
              Pt această maşină, se foloseşte ulei hidraulic, nu servo, conform specificaţiei 344.0. La maşinile fără hidraulică, uleiul de servo clasic, se foloseşte specificaţia 236.3 (şi, probabil, pe recipient la motor, e o etichetă cu codul A 000 989 88 03).

              - ataşez şi 2 foto cu cutia recipientul uleiului.



              PS: această opţiune nu exsită pe limuzină sau coupe, doar la break. ŞI-mi cer scuze, nu m-am exprimat clar ieri, dând impresia că sistemul hidraulic foloseşte acelaşi fluid cu sistemul de frână. Doar pompa de frână foloseşte hidraulica să creeze presiune, fiind circuit complet separat de frânarea în sine.
              Attached Files
              Last edited by maritus; 11-01-2013, 17:03 PM.

              Comment


              • #8
                Eu intreb -"Esti sigur ca directia si frana au lichid comun? Si tu raspunzi- "Da, sigur"
                Multumim pentru informatii totusi.
                Ca sa fie clar spuneai doar ca directia cu suspensia folosesc un ulei comun si atat. Nu mai spuneai nimic de frana

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dialiv View Post
                  Eu intreb -"Esti sigur ca directia si frana au lichid comun? Si tu raspunzi- "Da, sigur"
                  Multumim pentru informatii totusi.
                  Ca sa fie clar spuneai doar ca directia cu suspensia folosesc un ulei comun si atat. Nu mai spuneai nimic de frana
                  Recunosc, era ora 1 când am scris prostii

                  Iertare

                  Comment


                  • #10
                    Ca sa te iert - in poza in care ai cricul, carligul si cheia de roti, ultima piesa este o bucata de o palma de aluminiu cu filet la capat- Spune-mi te rog la ce foloseste.

                    Comment


                    • #11
                      Dialiv cred ca la carligul de tractare te referi,nu?

                      Comment


                      • #12
                        In a treia poza este din dreapta spre stanga- cric, carlig cu bucla de remorcare, cheie de roti si urmeaza ultimul in stanga o piesa de aluminiu de marimea unui pix dar mai gros care are la capat un filet

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dialiv View Post
                          In a treia poza este din dreapta spre stanga- cric, carlig cu bucla de remorcare, cheie de roti si urmeaza ultimul in stanga o piesa de aluminiu de marimea unui pix dar mai gros care are la capat un filet
                          E un bolţ pt centrarea roţii, când o schimbi.
                          E arătat şi în manual: după ridicarea roţii, se slăbesc şuruburile, începi să le scoţi şi roata se înclină, rămânând "agăţată" în ultimul şurub. Acest bolţ se introduce pt a nu forţa ultimul (sau primul) şurub la remontare.
                          Cu alte cuvinte, primul pas e a scoate primul şurub de sus complet, înfiletezi în loc bolţul, după care se scot restul de şuruburi. Roata se scoate cu bolţul rămas înfiletat în fuzetă. Şi invers la remontare - după centrarea roţii, se înfiletează cu mâna şuruburile de jos, apoi desfiletezi bolţul şi pui şurub.
                          Last edited by maritus; 11-02-2013, 00:30 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Si asa am aflat si eu ce e chestia aia )...

                            La ce ai pus tu pozele...nu e break nu ? Eu tot la w203 doar ca, combi, am altfel pozitionate telescoapele si la partea din fata unde bagi lichidu acela eu nu am asa ceva...

                            Cat despre pistonasele acelea cu gaz eu le am sub bancheta...si chiar nu stiu la ce folosesc pentru ca la telescoape nu am nimic sa infiletez sau sa fac legatura cu vre-o conducta(furtun)...

                            Comment


                            • #15
                              Pai combi=break, care se numeste T-Modell, cod S203.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF