Buna ziua!
Imi cer scuze ca deschid capitol separat, dar tot citind ce-au postat alti "patiti" constat cu nu prea seamana cu ce am eu.
Dar iata faptele: dupa un mers pe autostrada vreo 200 km sare o siguranta ( 54 parca) si electroventilatorul merge la treapta maxima. Schimb siguranta, mai fac eu cate-o reparatie "in zadar" iar acum situatia e asa: turbina merge cand vrea. Dupa un episod de nemers, la oprire pornire se poate intampla sa mearga. Cand merge mai mult de 10 - 15 minute poate sa arda siguranta stiuta din nou. Dar se mai poate intampla ca ieri: merge f bine vreo suta de km, apoi in mers se plafoneaza ( dupa 10 - 15 km de autostrada m-am trezit ca nu mai trage) si dupa o oprire de un sfert de ora merge iar fara sa arda siguranta. Parerile sunt impartite. N-as vrea sa ma mai reped la piese ( am schimbat vacumul de la EGR ce parea sa cauzeze si s-a dovedit gresit) si as vrea sa mai apropie funia de par si sa ramana mai putine de cautat. De aceea orice parere a unui "patit" ar ajuta. Sunt din ce in ce mai sigur ca-i ceva legat de turbina: poate un fir intrerupt ce incalzeste, poate acel filtru de particule colmatat ( n-am mai auzit de el), poate-mi mai zice cineva vreo parere.
Multumesc!
Imi cer scuze ca deschid capitol separat, dar tot citind ce-au postat alti "patiti" constat cu nu prea seamana cu ce am eu.
Dar iata faptele: dupa un mers pe autostrada vreo 200 km sare o siguranta ( 54 parca) si electroventilatorul merge la treapta maxima. Schimb siguranta, mai fac eu cate-o reparatie "in zadar" iar acum situatia e asa: turbina merge cand vrea. Dupa un episod de nemers, la oprire pornire se poate intampla sa mearga. Cand merge mai mult de 10 - 15 minute poate sa arda siguranta stiuta din nou. Dar se mai poate intampla ca ieri: merge f bine vreo suta de km, apoi in mers se plafoneaza ( dupa 10 - 15 km de autostrada m-am trezit ca nu mai trage) si dupa o oprire de un sfert de ora merge iar fara sa arda siguranta. Parerile sunt impartite. N-as vrea sa ma mai reped la piese ( am schimbat vacumul de la EGR ce parea sa cauzeze si s-a dovedit gresit) si as vrea sa mai apropie funia de par si sa ramana mai putine de cautat. De aceea orice parere a unui "patit" ar ajuta. Sunt din ce in ce mai sigur ca-i ceva legat de turbina: poate un fir intrerupt ce incalzeste, poate acel filtru de particule colmatat ( n-am mai auzit de el), poate-mi mai zice cineva vreo parere.

Multumesc!
Comment