Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Caractere grup

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caractere grup

    Stie cineva cum se clasifica grupurile si cum ne putem da seama de raport din caracterele seriilor de pe ele (exemplu : 3.67 ; 3.92 etc.) ??
    BMW-ul este facut de neamt!
    Pe MERCEDES l-a creat DUMNEZEU !!!

  • #2
    Raportul este trecut pe grup...cel putin la W126 asa este.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Salut colegu. Ce ai scri tu , 3:67, 3:92 este chiar raportul grupului, mai corect fiind 1:3,67 adica roata se invarte odata la 3,67 rotati ale cardanului.Difera diferentialele in functie de motorizare. Mai stiu ca diferentialele de pe masinile cu motoare diesel au un raport mai mik, de exemplu sub 3, 1:2,67. Eu asa stiu si daca gresesc sa ma corecteze un coleg care stie mai bine.

      Comment


      • #4
        Salutare, daca tot se vorbeste de rapoarte de transmisie la diferentiale, vin si eu cu o mica precizare.
        La modelul W202 C-180 din anul 1995, raportul la grup este identic cu motorizarea diesele de 2200, tot din anul 1995.
        Eu nu am stiut treaba asta, pana ce nu a venit un domn sa cumpere un diferential de la mine.
        Raportul de transmisie este 3.92

        Si inca ceva interesant, am dezmembrat tot un W202 din 1997, a fost TAXI si tot modelul W202, cu motor de 2,2 diesel, pe aceta a avut un grup cu raportul de transmisie 3.67, ce-i drept avea cutie automata.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Mai colegilor , am C 200 Benzinar si am 392. Am dezmembrat un C220 tot Benzinar si are 367 . Sa inteleg ca daca pun pe 200 grupul de la 220 mai scad putin in turatie ? De exemplu intr-a 5-a la 3000 ture aveam 115 . Daca schimb grupul voi avea mai putine ture la viteza respectiva ?? Bineinteles cu un demaraj un pic mai greoi .
          BMW-ul este facut de neamt!
          Pe MERCEDES l-a creat DUMNEZEU !!!

          Comment


          • #6
            Eu zic din contra, cresti demaraj si turatii si scazi viteza maxima.

            Comment


            • #7
              Sincer am primit atatea pareri incat nu mai stiu cum si in ce fel . Am 12 suruburi la planetare , 3 suruburi care tin diferentialul si 3 care tin flansa de diferential . Prea multe nu sunt asa ca o sa ma apuc cum am o zi libera sa il schimb , si va anunt rezultatul ! Va Multumesc !
              BMW-ul este facut de neamt!
              Pe MERCEDES l-a creat DUMNEZEU !!!

              Comment


              • #8
                Salut colegu. E asa cum presupui, daca pui grupul cu raportul de 3,67 o sa cresti viteza la aceleasi turatii. Daca ai scris corect si cu a 5-a la 3000 de ture aveai 115 cu grupul de 3,97 cu cel de 3,67 o sa ai 122,8 la 3000 de ture.

                Comment


                • #9
                  @Mdb- ai dreptate, am gresit eu. O sa ai la aceleasi turatii viteza mai mare si o sa fie un pic mai lenesa la demaraj. Eu am avut un c240 benzinar pe care s-a pus un motor de 190 diesel.
                  Cutia si grupul au ramas de benzinar(ale masinii) doar motorul a fost schimbat.
                  Scria la motorul de 190 D ca este maxim constructiv pana la 150 km/h si masina prindea 200 lejer fara a fi pe rosu turata, pe motorul de 190 venea cutie in 4, iar pe masina mea ramasese cutia in 5 de pe benzinar. Atata tot ca era lesinata in demaraje, dar masina merge si astazi in configuratia respectiva.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF