1. Pe intercooler, in partea stanga era niste mazga de ulei....nu multa, dar nici neglijabila..
Are cineva vreo idee? E posibil sa se fi adunat in timp ? Intercoolerul a fost schimbat acum 1-2 ani; nu stiu daca a fost nou sau SH, dar n-am avut probleme pana acum cu masina si nici nu am, doar ca mi-a halit ulei , vreun litru, cand abia facusem vreo 3000 si ceva de km (fostul prorpietar nu-mi aduc aminte cand a schimbat uleiul, dar l-a schimbat si urmeaza sa il schimb eu acuma - a fost schimbat la timp oricum.) - toata treaba e ca am completat cu 1L si am facut mai mult de 3000 km (sa fiu mai exact 6000 km) si nu mi-a cerut nici macar un strop.
Mentionez, poate are vreo relevanta, cand am sosea ii dau peste 120 km/h si am inteles ca pe la viteza asta + in general motoarele mari mai halesc ulei.
2. Dupa accident, pana sa ajung acasa nu am avut absolut nici o problema in bord sa ma anunte senzorul ca ceva e dus.
Dupa ce au dat bara jos (am fost de fata), au coborat-o de pe elevator si a pornit-o, arata in bord ca sa completez lichidul de racire; am completat, iar dupa ceva timp iar mi-a aratat ca nu are, desi nivelul a ramas acelasi (fizic vorbind)... mai verific maine...dar e destul de ciudat..am inteles ca ar fi o o treaba sa il curat si sa vad dupa ce se mai intampla , asta daca mai continua sa faca figuri..daca nu sa iau un senzor nou
Are cineva vreo idee? E posibil sa se fi adunat in timp ? Intercoolerul a fost schimbat acum 1-2 ani; nu stiu daca a fost nou sau SH, dar n-am avut probleme pana acum cu masina si nici nu am, doar ca mi-a halit ulei , vreun litru, cand abia facusem vreo 3000 si ceva de km (fostul prorpietar nu-mi aduc aminte cand a schimbat uleiul, dar l-a schimbat si urmeaza sa il schimb eu acuma - a fost schimbat la timp oricum.) - toata treaba e ca am completat cu 1L si am facut mai mult de 3000 km (sa fiu mai exact 6000 km) si nu mi-a cerut nici macar un strop.
Mentionez, poate are vreo relevanta, cand am sosea ii dau peste 120 km/h si am inteles ca pe la viteza asta + in general motoarele mari mai halesc ulei.
2. Dupa accident, pana sa ajung acasa nu am avut absolut nici o problema in bord sa ma anunte senzorul ca ceva e dus.
Dupa ce au dat bara jos (am fost de fata), au coborat-o de pe elevator si a pornit-o, arata in bord ca sa completez lichidul de racire; am completat, iar dupa ceva timp iar mi-a aratat ca nu are, desi nivelul a ramas acelasi (fizic vorbind)... mai verific maine...dar e destul de ciudat..am inteles ca ar fi o o treaba sa il curat si sa vad dupa ce se mai intampla , asta daca mai continua sa faca figuri..daca nu sa iau un senzor nou
