Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tail light, r ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tail light, r ?

    Salut. După furtuna de acum 2 zile mi s-au aprins două erori în bord de genul:
    1. TAIL LIGHT, R CHECK LAMP
    2. TAIL LIGHT, R SUBSTITUTE LAMP ON!
    Am umblat la becurile de pe spate dreapta și am remarcat că aveam ars un bec. L-am schimbat, dar tot apare eroarea în bord și becul tot nu se aprinde. L-am pus în cealaltă parte și merge Am schimbat și becurile între ele și degeaba.
    Am scos toate siguranțele, atât cele din portbajaj (stânga), cele din stânga volanului, cât și cele de la motor (stânga), dar nici una nu este arsă.
    Are cineva idee care este problema? Vă mulțumesc
    [IMG] screencast[/IMG]
    [IMG] windows 7 screen shot[/IMG]
    Mașina este un Mercedes C class W203 (2001) benzină.
    Last edited by claudiu84; 06-14-2013, 13:37 PM.

  • #2
    Salut! Si mie imi da de cateva zile eroarea, desi becul nu este ars inca. Mi s-a mai intamplat asa de cateva ori si dupa cateva zile de la eroare becul cadea de tot. Nu am schimbat inca becul sa vad daca mai face asa. Incearca totusi sa pui un bec nou sa vezi daca mai face. Dupa ce il schimbi scoate cheia din contact, inchide portbagajul, inchide masina din telecomanda si deschide-o din noua si dupaia vezi daca mai apare.

    Comment


    • #3
      Am schimbat becul cu cheia scoasă. Am închis portbagajul chiar și mașina pentru vreo jumătate de oră și tot apare eroarea

      Comment


      • #4
        S-ar pute asa nu fie becul ales corect,asta de tail lamp are la contact 2 bumbi din aia (nu stiu exact cum le spune) iar tu cred ca ai pus cu unul.

        Comment


        • #5
          Si eu a trebuit sa il pun de 2 ori pana mi-a disparut eroarea. Curata contactul si verfica sa fie exact acelasi bec pentru ca pot sa difere si sa nu iti dai seama. Cand m-am dus sa mi le cumpar vanzatorul mi-a dat unul cu 1 mm mai mare si daca nu il aveam pe cel original in mana nu imi dadeam seama - la faceliftul meu sunt niste becuri lunguiete care se prind in 2 cleme pe lateral.

          Misca-le pana cand se aprind si pana dispare eroarea.

          Comment


          • #6
            Revin cu alte constatări:
            1. am scos ambele ”rame” cu becurile și le-am lăsat să atârne în porbagaj pentru a vedea exact care este problema. când comut butonul de poziție pe stânga se aprinde becul stâng, iar când dau pe dreapta se aprinde becul de frână.[IMG][img=http://s14.postimg.org/ps7nspyq9/IMG_0003.jpg] screen capture[/IMG]
            2. Am schimbat ramele între ele, iar problema s-a mutat pe partea stângă.
            3. Le-am pus înapoi și am luat becurile din stânga și le-am pus în dreapta și invers, iar problema a rămas tot pe rama de pe partea dreaptă (adică exact cum era inițial). Deci nu este din cauza becurilor, ci are o problemă la contact.
            4. Am remarcat faptul că mufa care intră în rama din stânga are 6 fire, iar cealaltă doar 5. Pentru a înțelege am pus și imaginile următoare
            [IMG][img=http://s14.postimg.org/glpd5ftht/IMG_0001.jpg] image hosting tynipic[/IMG]
            [IMG][img=http://s14.postimg.org/ai7slj381/IMG_0002.jpg] screen cap[/IMG]
            Din cauza asta, tot astăzi am remarcat (lucrul ăsta nu mi-a fost ”semnalizat” în bord până acum și am mașina de 6 ani) că atunci când aprind pozițiile de ceață pe spate becul din dreapta (adică unde sunt doar 5 fire) nu se aprinde și nu-i ține nici unul locul.
            Are cineva amabilitatea să se uite să-mi zică dacă în ambele părți trebuie să fie 6 fire sau e normal așa?
            Legat de cealaltă problemă, aia cu TAIL LIGHT, R CHECK LAMP chiar nu știu ce să fac. Mi-a zis cineva să cumpăr un spray din ăla pentru contact și să pulverizez în gaura aia care face necazuri. Nu cred că ajută, dar în fine, voi încerca și așa. Aveam prin mașină un spray SW40 (vaselină) am vrut să-i dau, dar m-ama bținut să nu fac alte rele )
            Last edited by claudiu84; 06-14-2013, 21:02 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by claudiu84 View Post
              Revin cu alte constatãri:
              1. am scos ambele ”rame” cu becurile și le-am lãsat sã atârne în porbagaj pentru a vedea exact care este problema. când comut butonul de poziție pe stânga se aprinde becul stâng, iar când dau pe dreapta se aprinde becul de frânã.[IMG][img=http://s14.postimg.org/ps7nspyq9/IMG_0003.jpg] screen capture[/IMG]
              2. Am schimbat ramele între ele, iar problema s-a mutat pe partea stângã.
              3. Le-am pus înapoi și am luat becurile din stânga și le-am pus în dreapta și invers, iar problema a rãmas tot pe rama de pe partea dreaptã (adicã exact cum era inițial). Deci nu este din cauza becurilor, ci are o problemã la contact.
              4. Am remarcat faptul cã mufa care intrã în rama din stânga are 6 fire, iar cealaltã doar 5. Pentru a înțelege am pus și imaginile urmãtoare
              [IMG][img=http://s14.postimg.org/glpd5ftht/IMG_0001.jpg] image hosting tynipic[/IMG]
              [IMG][img=http://s14.postimg.org/ai7slj381/IMG_0002.jpg] screen cap[/IMG]
              Din cauza asta, tot astãzi am remarcat (lucrul ãsta nu mi-a fost ”semnalizat” în bord pânã acum și am mașina de 6 ani) cã atunci când aprind pozițiile de ceațã pe spate becul din dreapta (adicã unde sunt doar 5 fire) nu se aprinde și nu-i ține nici unul locul.
              Are cineva amabilitatea sã se uite sã-mi zicã dacã în ambele pãrți trebuie sã fie 6 fire sau e normal așa?
              Legat de cealaltã problemã, aia cu TAIL LIGHT, R CHECK LAMP chiar nu știu ce sã fac. Mi-a zis cineva sã cumpãr un spray din ãla pentru contact și sã pulverizez în gaura aia care face necazuri. Nu cred cã ajutã, dar în fine, voi încerca și așa. Aveam prin mașinã un spray SW40 (vaselinã) am vrut sã-i dau, dar m-ama bținut sã nu fac alte rele )
              Eu te sfatuiesc ca tot de la un bec este problema sau de la un contact imperfect iti spun sigur ca si eu am patit asa pana cand m-am suparat si am cumparat becuri noi, am curatat contactorii de la bec si m-am uitat sa faca bine contact si dupa aceea nu am mai avut probleme. Asta s-a intamplat la mine

              Comment


              • #8
                Nu are legautra cu mufa ci cu becurile te-ai uitat la ce am spus eu cu fundul becululi care are contact cu placuta sa fie 2 bumbi?

                Comment


                • #9
                  Acum mi-am dat seama : tu ai avut "Tail light error" , eu am avut " License plate light error" .
                  Scuze daca te-am indus in eroare.
                  Oricum cred ca trebuie sa schimbi becurile cu unele identice si sa cureti bine contactorii.

                  Comment


                  • #10
                    Aaaaa am uitat sa iti mai precizez ceva, dar am vazut s-a mai scris asta dar trebuie sa verifici ca becul sa fie identic si la partea de jos al contactului ca unele vecuri nu se potrivesc la contactii de jos si degeaba le pui tu acolo si intra in piciorusele acelea bine cand contactii nu calca bine si dau in scurt. (becul trebuie sa fie identic cu cel pe care il ai de pe masina, intors pe toate partile nu numai la voltaj sau culoarea sticlei)

                    Comment


                    • #11
                      Curata bine lamelele soclului respectiv si mai trage putin de ele sa le mai ridici astfel incat sa faca contact mai bine (atentie sa ai luminile stinse sa nu faci scurt intre lamele si sa arzi siguranta). Pe stanga ai 6 fire pentru ca doar acolo ai bec pentru ceatza. Asa se pune pentru ca daca ar fi doua becuri st.-dr. pe timp de ceatza nu s-ar mai vedea bine cand pui frana.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Salut și vă mulțumesc. Am schimbat becul care făcea necazuri (deși mergea) și nu mai apare eroarea. Cred că becul nu era ”compatibil”

                        Comment


                        • #13
                          La mine am inlocuit becul vechi cu unul nou si tot apare din cand in cand. Apoi am luat becul de pe partea stanga si l-am pus pe dreapta si tot face. Desi da eroare in bord check tail light r, becul se aprinde cum trebuie. Nu stiu de ce tot da eroare in bord si nu apare tot timpul, doar din cand in cand.

                          Comment


                          • #14
                            Asa am patit si eu cu becurile astea numai ca m-am dus la un electrician si s-a uitat la becul care facea figuri(era pus de mine) si nu era ok ca la contactul cu placa in loc de 2 bumbi avea 1,plus ca la mine la facelift(ma gandesc ca si la nonfacelift e la fel) din alea 2 becuri de jos unul trebuie sa fie de 4 si celalalt de 5W asa scrie pe placuta din plastic pe care stau becuril.Ia uitati-va sa vedeti daca nu acolo e buba.

                            Comment


                            • #15
                              Am fost la spalatorie si surpriza cand aprind farurile apare checklight si substitute light,ceva de genul.Am verificat becurile toate si merg.Am curatat contactele si tot asa e.Plus ca nu-mi da seama care e becul cu probleme,oare sa le cumpar pe toate sau cum sa-mi dau seama care e bolnav..?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF