Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 CDI An 2003 Erori date la tester

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 CDI An 2003 Erori date la tester

    Buna ziua, Am fost la un services sa fac schimbul de ulei si filtre, tinand cont ca la mercedes este pretul aproape dublu . Dupa ce s-a facut tot ce trebuia la ea, a pus testerul sa reseteze calculatorul ca s-a facut schimbul.
    Dupa ce a rezolvat problema i-am cerut baiatului sa vedem ce erori am la Tester, si stupoare ca la tester erau mai mult cu doua mai multe decat ce imi arata pe bord, pe care o sa le enumer mai jos. Dupa ce le-a sters a pornit masina din nou si a ramas doar eroarea P1664. Ma gandesc ca a doua sa fie de la usa si a treia ca in toamna am schimbat bateria.
    Eroare P1664 - incalzire lichid racire
    a) releu de incalzire,
    b) element de incalzire,
    c) unitate comanda
    Eroare P1630 - imobilizator
    Asta poate sa fie de la usa stanga sofer ca nu mai imi merge inchiderea centralizata
    Eroare P636 -ventilator radiator clima
    Din pacate nu prea stiu asa de multe despre Mercedes, asa ca va intreb daca a mai avut cineva erorile acestea sa imi spuna si mie cum le-au rezolvat si ce costuri implica. Cu multumiri

  • #2
    Salut , tehnologia motoarelor diesel a evoluat foarte mult, din acest motiv motoarele sunt concepute sa nu mai produca la fel de multa caldura, dar contrar acestor lucruri un motor functioneaza cel mai eficient la 80-90c , din acest motiv si sa ajunga la aceasta temp mult mai repede unii producatori au montat niste sisteme auxiliare de incalzit lichidul de racire..Din experienta mea, de obicei aceasta unitate de incalzit se deterioreaza, cel mai bine o pui pe star si o activezi ,si vezi daca fuctioneaza, nu este exclus faptul ca si o siguranta arsa sa fie de vina succes.

    Comment


    • #3
      Te referi la heater booster?
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        "mecatronic auto" Frate mai bagat in ceata rau de tot. Dupa ce ca sunt afon, imi spui mie de star (probabil ca este calculatorul acela in care a bagat datele masinii si a resetat ca s-a facut schimbul de ulei ala este star?)
        Eu vroiam sa stiu concret cam ce inseamna codurile acelea si cam cat au costat piese care au fost schimbate la erorile acelea.
        Tot citesc forumul ca poate intalnesc pe aici acele erori si nu am gasit pana acum nici o discutie de aceea am pus intrebarea.
        Masia fiind din 2003 nu cred ca este chiar asa de avansat ca tehnologie cum ai spus tu ca totusi este model vechi

        Comment


        • #5
          Cred ca si masina ta este dotata cu acest sistem[heater booster] . da la asta ma refeream.

          Comment


          • #6
            Da, ai dreptate, de 2 ani nu mai face caldura in habitaclu masinii asa de repede cum face ea. sigur aceasta este problema de la heater booster, dar este foarte scump si inca nu am gasit un sh mai ieftin si sa ii fac o proba sa vad ce spune cu el schimbat. Daca il iau si nu merge, sa pot sa il dau inapoi.
            Deci in concluzie acum spune ca este in scurt heater booster-ul.
            Multumesc de raspuns.

            Comment


            • #7
              Salut
              Daca te uiti sub capota, partea stanga, heater boosterul(pompa recirculare) e prins imediat langa vasul de expansiune. E un motoras mic din care ies niste furtune. De regula scapi doar schimband carbunii. Se poate face si "acasa" si nu e foarte greu.

              Comment


              • #8
                Ma tem ca te inseli.
                Pompa de recirculare e una (si daca tu reusesti sa schimbi carbunii si s-o reasamblezi sa-mi zici si mie), dar HB e altceva.
                HB-ul se anuleaza fizic si din soft (setata temperatura din STAR), n-am auzit pe nimeni sa reuseasca sa-l repare; nou doar la reprezentanta, ultima data era cam 550 de euro.
                Pompa si schema HB:

                PS: prima poza include covorul meu
                Attached Files
                Last edited by cutaresku; 09-11-2017, 17:47 PM.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Asa e nea Cutaresku, ai dreptate, le-am incurcat. Cu reparatia, ma refeream la pompa de recirculare.
                  Ma intereseaza si pe mine solutia, ca am si eu bai cu heater boosterul. Din ce am tot citit, nu sunt prea incantat de costuri

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cris313 View Post
                    Da, ai dreptate, de 2 ani nu mai face caldura in habitaclu masinii asa de repede cum face ea. sigur aceasta este problema de la heater booster, dar este foarte scump si inca nu am gasit un sh mai ieftin si sa ii fac o proba sa vad ce spune cu el schimbat. Daca il iau si nu merge, sa pot sa il dau inapoi.
                    Deci in concluzie acum spune ca este in scurt heater booster-ul.
                    Multumesc de raspuns.
                    Daca tot spui ca de 2 ani nu mai baga caldura ca inainte, nu ai incercat sa verifici si termostatul daca mai functioneaza corespunzator?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF