Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes C220-Esp Currently unavailable

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut!

    Originally posted by mihaictz77 View Post
    Stai ca dupa cateva zile se pare ca nu s-a rezolvat cu totul). O sa te anunt cand stiu exact.
    Ti-au dat vreun raspuns cei de la Service?Multumesc!

    Comment


    • #32
      Originally posted by ardeleanu View Post
      Ti-au dat vreun raspuns cei de la Service?Multumesc!
      Salut. Mi-e masina de ieri acolo. Inca nu m-au sunat. Daca rezolv ceva o sa postez

      Comment


      • #33
        Buna - intru si eu in discutie deoarece si mie imi apare acelasi mesaj de eroare. Am C220 CDI din 2008 motor de 170cai si cam 90.000 km.
        Am fost la verificare si pe tester spunea ca temperatura la motorina este prea mare si in consecinta am schimbat senzor de temperatura combustibil.
        Din pacate mergand pe autostrada dupa 60 km eroarea a reaparut.
        Ca si simptom - apare cand mergi cu viteza de peste 100 km/h. Am facut 60km de test doar prin comune - Bucuresti Ploiesti si nu a aparut.
        Deci apare doar la drum intins si cu viteza mai mare de 100.
        Daca aveti ceva noutati, va rog sa postati pe forum.
        O sa refac din nou diagnoza sa vedem ce spune si va zic.
        Multumesc,

        Comment


        • #34
          Originally posted by Dans View Post
          Buna - intru si eu in discutie deoarece si mie imi apare acelasi mesaj de eroare. Am C220 CDI din 2008 motor de 170cai si cam 90.000 km.
          Am fost la verificare si pe tester spunea ca temperatura la motorina este prea mare si in consecinta am schimbat senzor de temperatura combustibil.
          Din pacate mergand pe autostrada dupa 60 km eroarea a reaparut.
          Ca si simptom - apare cand mergi cu viteza de peste 100 km/h. Am facut 60km de test doar prin comune - Bucuresti Ploiesti si nu a aparut.
          Deci apare doar la drum intins si cu viteza mai mare de 100.
          Daca aveti ceva noutati, va rog sa postati pe forum.
          O sa refac din nou diagnoza sa vedem ce spune si va zic.
          Multumesc,
          Am schimbat eu rampa cu totul care cuprindea si regulatorul de presiune...si senzotul de temperatura...si nu e aia. O mai schimbat si ceva senzor de la Filtru de particule, si tot nu e aia. Mie imi apare la viteze mici, de obicei cand accelerez. Si iti spun ca degeaba o sa tot faca teste, pentru ca din teste nu da nimic, trebuie sa verifice fiecare in parte.

          Comment


          • #35
            Salutare,
            Am fost din nou la tester, eroare noua legata de presiunea combustibilului din turbina care in momentul in care accelera, in loc sa creasca - tindea sa scada.
            La o ascultare mai atenta a motorului se auzea si un fasait ceea ce a condus la idea ca pierde presiune pe circuit.
            Dupa o verificare mai amanuntita, am descoperit furtun stanga de la Intercooler fisurat pe unde pierdea presiune.
            Masina fiind automata si turbina intrand numai peste 2000 ture, in oras nu dadea eroare ci numai pe autostrada unde de la 2000 ture, ai viteza peste 80km/h si totodata viteza constanta.
            Succes in continuare si fara alte probleme.

            Comment


            • #36
              Regulator de presiune

              Salut. Acum mi-am scos masina din service, si de o saptamana nu mi-a mai aparut eroarea care in ultima vreme imi aparea in fiecare zi. Pana la urma nu a fost senzorul de presiune de la rampa, ci a fost senzorul de presiune de la pompa de inalta. Mie imi aparea eroarea numai in oras, nu la viteze mari, deci nu putea fi furtunul ala.

              Comment


              • #37
                Originally posted by ardeleanu View Post
                Da.Acum sunt plecat imi poti da numarul de telefon de la service-ul unde ai rezolvat problema?multumesc
                Daca esti din Cluj, o sa-ti dau. Contanteaza-ma pe privat dupa inca o saptamana sa fiu sigur ca s-a rezolvat problema si o sa te indrum spre service. Bafta.

                Comment


                • #38
                  Salut!

                  Originally posted by mihaictz77 View Post
                  Salut. Acum mi-am scos masina din service, si de o saptamana nu mi-a mai aparut eroarea care in ultima vreme imi aparea in fiecare zi. Pana la urma nu a fost senzorul de presiune de la rampa, ci a fost senzorul de presiune de la pompa de inalta. Mie imi aparea eroarea numai in oras, nu la viteze mari, deci nu putea fi furtunul ala.
                  Si la mine tot la viteza mica se aprinde de obicei cand plec de pe loc !!!Nu stiu ce sa mai cred si ce sa fac ....daca vrei lasa-mi pe privat numarul tau de telefon si te sun sa imi explici si mie mai exact despre ce e vorba ....eu sunt din Braila dar acum sunt in Germania ..Multumesc

                  Comment


                  • #39
                    Pare sa se fi rezolvat

                    Am scos masina din service de 2 saptamani. Nu mai mi-a aparut eroarea deloc de atunci, tinand cont ca in ultimele 2 luni imi aparea aproape in fiecare zi. Problema a fost regulatorul de presiune de la pompa de inalta(motorina), si pe langa asta au mai schimbat ceva senzor de oxigen de la filtru de particule( asta nu stiu daca are vreo relevanta). Sper sa va rezolvati si voi problema tot asa. Daca vreti detalii despre service lasati-mi un mesaj privat. BAFTA

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Dans View Post
                      Salutare,
                      Am fost din nou la tester, eroare noua legata de presiunea combustibilului din turbina care in momentul in care accelera, in loc sa creasca - tindea sa scada.
                      In turbo nu e combustibil, probabil ai vrut sa spui aer.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #41
                        Mentiune corecta. Ai dreptate si multumesc.
                        De atunci merge ca unsa...

                        Comment


                        • #42
                          Salut, aceeasi problema am si eu la c220cdi .
                          Din cand in cand apare eroarea cu esp si martorul motor aprins in bord ,iar masina nu se mai tureaza. O data la 2 luni se intampla sa se opreasaca motorul in drive atunci cand masina este stationata eventual la semafor sau cand o parchez. Am fost cu ea la reprezentanta mercedes din galati,sf tex, si in urma verificarii pe tester (cost 286 ron ) au spus ca trebuie schimbat regulatorul de inalta presiune. Cost 721 ron piesa plus manopera. Ok am spus ca nu este o suma foarte exgerata,dar i am intrebat daca sunt siguri ca este aceasta problema, raspunsul din partea lor fiind foarte evaziv spunandu mi ca daca va persista eroarea va trebui sa schimb toata rampa de presiune( deci nu am facut nimic ) vazand ca o balbaie. Apoi am fost la un alt mecanic din braila ( cica specialist in mercedes uri) si facandu i din nou testul i a dat aceeasi eroare in ceea ce priveste regulatorul de presiune, mai exact cica ar baga presiune prea mare . Acesta din urma mi a zis sa nu schimb regulatorul pentru ca nu cade asa ceva si ma va contacta el in cateva zile. Chiar nu stiu ce sa fac ...daca cineva a rezolvat ceva va rog sa mi dati si mie de stire. Merci mult

                          Comment


                          • #43
                            Pai nu ai citit ce am postat pe celalalte pagini???...am avut si eu aeceasi problema...si s-a rezolvat dupa cum ti-au spus si cei de la reprezentanta prin schimbarea regulatorului de inalta presiune....Trebuie avut grija sa nu se confunde cu regulatorul de la rampa de presiune...pe langa, mie mi s-a mai schimbat si senzorul de oxigen de la filtru de particule...dar aia nu cred ca are legatura. De atunci nu mi-a mai aparut aceea eroare urmata de scaderea de turatie, dar in schimb mi-a mai murit motorul o data in drive, plus ca sesizez mici variatii de turatie in relantii, dar asta cred ca e alta problema...Oricum de cand am schimbat regulatorul merge f bine

                            Comment


                            • #44
                              Ok mihaictz77, poti sa ne spui unde si cat a costat schimbarea regulatorului de inalta presiune ?

                              Comment


                              • #45
                                Salut, spune mi si mie te rog , senzorul de presiune de la pompa de inalta, se afla in capatul rampei de presiune , capatul de la extremitatea rampei spre parbriz sau spre botul masinii? Merci mult.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF