Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes C220-Esp Currently unavailable

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes C220-Esp Currently unavailable

    Am un Mercedes C 220, din 10/07, si asa aleatoriu(poate 5 ori pe saptama, poate o data pe luna) imi apare mesajul ''Esp currently unavailable- See owners manual'', plus ca se aprinde becul ala din bord ca un robinet. Masina nu mai trage, nu se tureaza mai tare de 2000. Daca sting motorul si repornesc, masina isi revine dar ramane aprins becul de motor(care dipare la randul lui dupa cateva ore). L-am pus pe testere la 2 reprezentane din 2 orase diferite, nu au stiut sa-mi spuna exact. Unii zic ca ar fi galerie de aer, altii ca e problema de soft(ca ar fi umblat cineva la softul ei pentru mai multi CP). Din cate am observat problema se intampla numai in oras, la viteze mici, cand pornesc de la semfor, sau schimb banda(practic cand pisc un pic acceleratia)/Pe langa astea, foarte rar, mai imi trebura un pic masina cand e pe N, si de 4 ani de cand am masina mi-a murit motorul de vreo 3 ori in Drive(cand parcam,ceea ce ar fi cam imposibil la cutie automata). Mentionez ca si consumul e mai mare decat ar trebui(11-12 in oras, 7-8 in afara). Daca cumva ati avut aceleasi probleme va rog sa ma ajutati.Masina am cumparat-o un 2009 din Germania la 70.000 km. Acum are 135.000

  • #2
    Originally posted by mihaictz77 View Post
    Am un Mercedes C 220, din 10/07, si asa aleatoriu(poate 5 ori pe saptama, poate o data pe luna) imi apare mesajul ''Esp currently unavailable- See owners manual'', plus ca se aprinde becul ala din bord ca un robinet. Masina nu mai trage, nu se tureaza mai tare de 2000. Daca sting motorul si repornesc, masina isi revine dar ramane aprins becul de motor(care dipare la randul lui dupa cateva ore). L-am pus pe testere la 2 reprezentane din 2 orase diferite, nu au stiut sa-mi spuna exact. Unii zic ca ar fi galerie de aer, altii ca e problema de soft(ca ar fi umblat cineva la softul ei pentru mai multi CP). Din cate am observat problema se intampla numai in oras, la viteze mici, cand pornesc de la semfor, sau schimb banda(practic cand pisc un pic acceleratia)/Pe langa astea, foarte rar, mai imi trebura un pic masina cand e pe N, si de 4 ani de cand am masina mi-a murit motorul de vreo 3 ori in Drive(cand parcam,ceea ce ar fi cam imposibil la cutie automata). Mentionez ca si consumul e mai mare decat ar trebui(11-12 in oras, 7-8 in afara). Daca cumva ati avut aceleasi probleme va rog sa ma ajutati.Masina am cumparat-o un 2009 din Germania la 70.000 km. Acum are 135.000
    Spune-ne ce a dat la testul facut in reprezentanta.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Au zis ca tot ar fi in parametri normali, si ca nu isi pot da seama. Au zis ca au sters ceva eroare de abs, si aia cu "top up coolant". Si ca s-ar putea sa fie ceva presiune mai mare in ceva valva, in rest nu prea stiau ce sa-mi spuna. Am mai fost si pe alte testere de la cele mai bune serviceuri care le stiam; din teste cica nu da nimic.
      Speram sa aiba careva aceeasi problema si sa fi gasit o solutie.

      Unii zic ca ar fi volanta de cutia de viteza, un prieten cu audi a avut o problema asemanatoare si a fost o galerie de admisie. Unii zic ca pur si simplu e ceva electronic, ceva senzor, chiar nu stiu ce sa-i mai fac si precizez ca am fost la reprezentate cu eroarea in bord, fara sa opresc motorul.
      Last edited by cutaresku; 06-04-2013, 10:59 AM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mihaictz77 View Post
        au zis ca tot ar fi in parametri normali, si ca nu isi pot da seama. Au zis ca au sters ceva eroare de abs, si aia cu "top up coolant". si ca s-ar putea sa fie ceva presiune mai mare in ceva valva...in rest nu prea stiau ce sa-mi spuna...si am mai fost si pe alte testere de la cele mai bune serviceuri care le stiam...din teste cica nu da nimic...speram sa aiba careva aceeasi problema si sa fi gasit o solutie.
        'ceva eroare la ABS' si chiar si 'top up coolant' sunt motive serioase pt a pune motorul in avarie. Odata ajuns in avarie, sistemul pune si ESP-ul in avarie si tot asa.

        Daca ai fost la reprezentanta cu siguranta ai un raport cu erorile gasite.

        Poate te mai duci odata la un tester si ne spui ce erori apar pe motor si pe frane.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Mai fac un test si vineri sa vad ce zice.
          Last edited by cutaresku; 06-04-2013, 10:59 AM. Reason: Citeste regulile de postare!

          Comment


          • #6
            te rog frumos daca ai gasit rezolvare la aceasta problema lasami un nr de tel ....am aceeasi problema la masina me am fost la test si in germania miua zis ca nu are nimik...am fost la test in romania la mercedes si bajbaia ceva de un injector ...nu mai inteleg nimik...multumesc

            Citeste regulile de postare!
            Last edited by cutaresku; 06-12-2013, 08:44 AM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ardeleanu View Post
              te rog frumos daca ai gasit rezolvare la aceasta problema lasami un nr de tel ....am aceeasi problema la masina me am fost la test si in germania miua zis ca nu are nimik...am fost la test in romania la mercedes si bajbaia ceva de un injector ...nu mai inteleg nimik...multumesc
              Acuma mi-e in service masina, au spus ca are presiune mica la motorina, deci s-ar putea sa fie numa ceva senzor, s-ar putea ceva injector, sau ceva pompa de motorina...dar nu inteleg atunci ce legatura are ESP??,,,oricum daca cumva imi rezolv, o sa postez care a fost problema si las si un numar de telefon....sa speram ca mi-o rezolva.

              Comment


              • #8
                Cum spuse Cl600, ideal ar fi sa postezi codurile de eroare (le ceri printate) generate de STAR.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  multumesc mult....sper sa iti rezolve problema...dar cand pleci cu ea de pe loc in treapta unu vine in nas asa zici ca se ineaca ???

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ardeleanu View Post
                    multumesc mult....sper sa iti rezolve problema...dar cand pleci cu ea de pe loc in treapta unu vine in nas asa zici ca se ineaca ???
                    La urmatoarea abatere, pauza la program. Respecta regulamentul de postare! Ai WARN.

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #11
                      Ce treaba are pompa cu esp? Pai unu ar fi sa nu dea destula presiune sa dea un piston in gol (lipsa motorina) si esp sa il detecteze si intra in avarie.Asa am patit si eu odata si nu se vede nimic la tester chiar rula in parametrii dar pentru un gol de aer mi sa aprins esp.Oare daca scoateti borna o lasati circa un minut si puneti totul la loc va mai face?Zic asta fiindca problema nu persista adica se stinge dupa o perioada.Ce bine ar fi daca masinile astea cu multa electronica ar avea un buton de resetare senzori ca atunci cand dai un refresh sa iti zica care nu il vede...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dinamix View Post
                        Ce treaba are pompa cu esp? Pai unu ar fi sa nu dea destula presiune sa dea un piston in gol (lipsa motorina) si esp sa il detecteze si intra in avarie.Asa am patit si eu odata si nu se vede nimic la tester chiar rula in parametrii dar pentru un gol de aer mi sa aprins esp.Oare daca scoateti borna o lasati circa un minut si puneti totul la loc va mai face?Zic asta fiindca problema nu persista adica se stinge dupa o perioada.Ce bine ar fi daca masinile astea cu multa electronica ar avea un buton de resetare senzori ca atunci cand dai un refresh sa iti zica care nu il vede...
                        Am incercat si cu borna, dar degeaba. Are logica si ce zici tu. Oricum are clar legatura cu motorina ceva. Cand bagam motorina normala imi aparea eroarea o data la 2 saptamani, poate chiar 2 luni. Am bagat acum ultima data motorina de asta mai scumpa de la rompetrol si imi aparea eroarea de 2-3 ori pe zi. Nu stiu ce ar putea insemna.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ardeleanu View Post
                          multumesc mult....sper sa iti rezolve problema...dar cand pleci cu ea de pe loc in treapta unu vine in nas asa zici ca se ineaca ???
                          Am cutie automata. Mi se intampla si asta, parca smuceste cumva.

                          Comment


                          • #14
                            Nu vreau sa zic vreo prostie dar esp deacolo suspectez ca apare.
                            Deci eu unul suspectez pompa de motorina (asta nu inseamna ca este defecta) si anume ca nu baga destula presiune pe rampa sau ca aprinderea nu se face corespunzator.
                            Una din doua aprinderea sau alimentarea.
                            Alimentare verificare atat sigurante cat si voltajul pe bornele pompei(ca sa nu lucram degeaba),verificare filtru motorina (dat jos golit intrun vas verificat compozitia carburantului,nu trebuie sa aibe reziduri defel nici cele extrem de marunte), si in final pompa (mai exact presiunea ei ca sa identificam care este de vina pentru presiunea mica pompa sau filtrul).
                            Aprindere bujii (eventual curatate ca sa eliminam inca o necunoscuta) injectoare (ar fi ideal daca ati avea sau imprumuta cateva in stare buna pentru verificare cu schimb intre ele).
                            La noi la service astea le-am fi verificat apoi vedeam ce iese in neregula.
                            Apropo nu cred sa fie motorina efectiva de vina.
                            Costuri putine si kilometrii cat incape!

                            Comment


                            • #15
                              Aceiasi probleme am si eu, W204, C220, 11/2007, banuiesc ca este o probleme cu motoarele fabricate 10/2007-11/2007. Eu am cutie manuala, si imi limiteaza la 3000 de turatii. La reprezentanta mi sa recomandat schimbare rampei de presiune ( undeva la 4000 RON), normal ca nu am schimbato, am schimbat regulatorul de presiune, instantaneu consumul mi-a scazut de la 6-7 extraurban la 4,8-5,5 ( 5,2L - la 160km/h pe pilot automat drum Italia-Romania ). Dupa ce am schimabat regulatoru vreo 4000 de km nu mi-a mai aparut erroarea, insa cum sa incalzit aproape zilnic apare . Am schimbat si rampa de presiune, SH ( asta e erroare care insista : Presiune joasa in rampa ) .. consumul a crescut erroarea e inca prezenta.
                              Acum o luna de zile pe langa asta am si M55 present ca erroare .. l-am schimbat cu unu nou, nu ma tinut decat vreo 2 saptamani si iar este present. Sa fie vreo legatura intre admisie si erroare cu ESP ? Sa nu primeasca oxigen in amestec, sa limiteze motorina din rampa ?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF